Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla taisi eilen tulla kiinnittymisvuotoa. Tuli paljon valkovuotoa, jossa oli nuppineulanpään kokoinen rusehtava veriviiru. Sen jälkeen ei ole tullut mitään vuotoa. Eilen oli kp 28/29-32. Olen kuullut että kiinnittyminen voi tapahtua kolme päivää ennen menkkojen alkamista. Onko se sitten myöhäinen kiinnittyminen? Kuinka paljon ennen kiinnittymisvuotoa on tapahtunut kiinnittyminen? Se viime haamujen esi-isä taisi olla kiinnittymisyritystä.Tänään tein testin ja siihen tuli tosi haalea haamu. Sain kuvan vasta testiajan jälkeen napattua. En tiedä näkyykö siinä mitään. Jos ei menkat ala niin koskakohan kiinnittymisvuodon jälkeen, jos se sitä oli niin testi voisi näyttää kunnolla plussaa?

 
Minni Eikös se kiinnittyminen yleensä tapahdu about dpo5-10, vai olenko ihan väärässä? Mutta kaikessa ollaan yksilöitä ja uskon että vähä kaikki on mahdollista. Mulla on ollu aina melko varhainen se kiinnittyminen, dpo5-6 (ekat plussahaamut dpo10). Tullut kerran pari rusehtavaa tai punertavaa limaa tms settiä pyyhkiessä. Ja eikös sitä hcg:tä ala kiinnittymisen jälkee erittyä? Joku varmasti voi faktan perusteella vastata, itse olen näin ymmärtänyt ja tosiaan se kiinnittyminen noin mulla "oireillu". (Siksipä mietin sitä perjantaista muutaman kerran limaista punertavaa vuotoa, missä oli vertakin seassa paristi.. Mutta eipä se nyt sitä voi olla mulla. Silti kiva teidän muiden taivalta täällä seurata). :)
 
Kiinnittyminen alkaa noin dpo 6, mutta sen jälkeen ne solut joista myöhemmin muodostuu istukka (ja joiden ansiosta testeissä havaittavaa hcg:tä erittyy) kaivautuvat syvemmälle ja tiukemmin kohtuun, jolloin voivat rikkoa/vapauttaa verta joka näkyy ns. kiinnittymisvuotona :) Joten sen vuodon ei todellakaan tarvitse tulla juuri silloin kun alkio ensimmäistä kertaa kiinnittyy!
 
Miten teillä heittelee nuo ovulaatiotestien vahvuudet? Aloitin tikuttamaan viime kierrossa ja sain kp 27 vahvemman viivan kuin testiviiva. Siitä kierrosta tuli sitten kuitenkin menkat. Nyt testailin ja sain kp 12 ja 13 normaalia vahvemmat (saan aina testiin vähintään hailun viivan) viivat mutta kuitenkin hailakammat kuin testiviiva. Sitten kp 14 niin hailun kun aina ennenkin, eli viivaa en saanut vahvemmaksi. Käytössä täälläkin parjatut raskauskeijun one stepit. Jäikö ovis tulematta vai mitä kummaa? Kierto heittelee 31-40 välillä.
 
MMiHa, jos suhde kierto on 31-40 pvää, niin ovis voi hyvin olla tulossa vasta kp 25 tai niilla main. Alkukierto voi venya pitkaksi, mutta luteaalivaihe pysyy about vakiona. 10-16pvaa, mut keskimaarin 14pvaa.

Ovistestit yleensa antaa jonkinlaista viivaa läpi kierron, ja joillain huippu on niin nopea ettei sita valttamatta saa tikkuun ellei tikuta 2 kertaa paivassa. Eli suosittelisin alkamaan pitamaan silmalla oviksen merkkeja kehossa tuon tikuttelun lisaksi. Lisaksi, toisinaan keho voi lahestymaan ovista, paasen tikkuun vahvaa viivat, mutta syysta tai toisesta ovis kuitenkin lykkaantyy (esim burana jne voi lykata sita), ja varsinainen ovis tapahtuukin vasta muutaman paivan paasta.
 
MMiHa, jos suhde kierto on 31-40 pvää, niin ovis voi hyvin olla tulossa vasta kp 25 tai niilla main. Alkukierto voi venya pitkaksi, mutta luteaalivaihe pysyy about vakiona. 10-16pvaa, mut keskimaarin 14pvaa.

Ovistestit yleensa antaa jonkinlaista viivaa läpi kierron, ja joillain huippu on niin nopea ettei sita valttamatta saa tikkuun ellei tikuta 2 kertaa paivassa. Eli suosittelisin alkamaan pitamaan silmalla oviksen merkkeja kehossa tuon tikuttelun lisaksi. Lisaksi, toisinaan keho voi lahestymaan ovista, paasen tikkuun vahvaa viivat, mutta syysta tai toisesta ovis kuitenkin lykkaantyy (esim burana jne voi lykata sita), ja varsinainen ovis tapahtuukin vasta muutaman paivan paasta.
Okei.. en tiennyt tuota burana juttua! Siksi aloin tikuttamaan kun keho alkoi antaa merkkejä siitä. Ja merkit loppuivat kun testit palasi hailuiksi. Enpä kyllä enää sen jälkeen testannut kun palasi hailuun! Hmph. Ehkäpä vaan tikutan läpi kierron vaikka keho jo lopettaisi merkkinsä.
 
Minä eilen testailin illalla vielä huvikseen, sofeja on muutama.. Ne on kyllä huonoja. Mutta tuommosta hailua tuli (varmaan sitä kuuluisaa turhaa antoi). Eka kuva sofi eilisestä, sit piti koittaa mitä pc näyttää kun sofi antoi jotain hailua, toka se pc. Kolmas kuva sofi tältä aamulta. Oletan että dpo on 7-8.. Tai sitten ei. En tiedä. Siitä ihan selvästä pc puikon viivasta on nyt kaksi viikkoa. Ovistestillä testasin vasta viikko sit sunnuntaina sen plussan. Sitä ennen ei ollut o-testejä. No, turhaapa tämä taas mutta minkäs teet itelles.. :(

http://aijaa.com/KdaFEv

http://aijaa.com/xjoVuQ

http://aijaa.com/jsn9ip
 
Huomenta :)
Tulen nokkaani näyttämään sen verran, että piinapäivät ovat menossa. Oletetut menkat alkais lauantaina.
YK 3 menossa. Aiemmissa kierrossa olen melko aktiivisesti kirjoitellut, mutta on tämä oleminen helpompaa kun ei niin anna raskausajatusten viedä valtaansa.
Ja ollaan tehty asuntokaupat ja muutot tässä kolmen viikon aikana niin ei oo juurikaan jäänyt aikaa täällä kirjoitteluun.
Oviksen aikaan oli just muutto ja meillä oli viikon aikana joka yö yövieraita joten aika hiljaista oli makkarin puolella...pientä yritystä kuitenkin :D
Onko kellään tiedossa mastopaattiset rinnat??
Mulla on nyt tosi kipeet molemmat rinnat oikeista ulkorunoista... Joskus ennenkin kipuilleet aika kovaa, mut ei ehkä näin paljon. Toki toivon, että olisi raskauteen liittyvää :love:

Oikein kovasti plussatulos kaikille ja paljon onnea plussanneille!!

Saatan sortua ostamaan tänäön raskaustestejä valmiiks Itsekin ;)
 
Minä eilen testailin illalla vielä huvikseen, sofeja on muutama.. Ne on kyllä huonoja. Mutta tuommosta hailua tuli (varmaan sitä kuuluisaa turhaa antoi). Eka kuva sofi eilisestä, sit piti koittaa mitä pc näyttää kun sofi antoi jotain hailua, toka se pc. Kolmas kuva sofi tältä aamulta. Oletan että dpo on 7-8.. Tai sitten ei. En tiedä. Siitä ihan selvästä pc puikon viivasta on nyt kaksi viikkoa. Ovistestillä testasin vasta viikko sit sunnuntaina sen plussan. Sitä ennen ei ollut o-testejä. No, turhaapa tämä taas mutta minkäs teet itelles.. :(

http://aijaa.com/KdaFEv

http://aijaa.com/xjoVuQ

http://aijaa.com/jsn9ip
Aivan käsittämättömiä kyllä nämä sinun testit! Aina vaan viivat vilkkuu! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Heips!! Täällä jälleen :) onko kukaan avannut tuota clearbluen herkkää digitestiä eli ei viikko näytöllistä vaan pelkkä kyllä/ei systeemiä? Näytti että ei raskaana mutta avattaessa sisällä kaks viivaa joista toinen värillinen haamu...
 
Hei vaan kaikille taas! :)
En ole tänne taas vähään aikaan kirjoitellut. Yritys vielä menossa ja tämä on nyt yk 12 eli vuosi yritystä täynnä ihan muutaman päivän sisällä. Ei ainuttakaan positiivista, ei haamua, ei kemiallista, ei yhtään mitään.
Tänään dpo 11 ja tein negatiivisen herkällä testillä. Vielä kun jaksais muutaman päivän niin vois kokeilla testata uudestaan. Mutta tuntuu vähän siltä että kyllä se vaan taitaa nega olla...

kismett- dpo 11, kp 25
 
Mulla alkaa ymmärrys loppua tän kierron kanssa. Tajusin että oon laskenut ihan väärin. Nyt on siis vasta kp25 eikä ovulaatiosta oo tietoakaan. Peittoja heiluteltiin vaan kerran (no joo useemmin, muttei loppuun asti, kun ei pitänyt tässä kierrossa yrittää), mutta paljon ennen oletettua ovista... Tein taas tänään testin ja viiva on jälleen hyvin hailakka. Vahvistumista tuskin on. http://aijaa.com/sYGhcf
Yritän nyt olla testaamatta ennen viikonloppua (vaikka tiedän itekkin etten pysty :LOL: ). Ei tämmösestä saa kun stressiä ja pelottaa että taas kemiallinen :(
 
Oon kirjotellu tuolla muutama sivu taaksepäin oudoista niukoista menkoista (5.6.- 8.6. Kierto siis muka 26pv) ja kuinka ne alko melkein viikko oletettua aijemmin.

Nyt oon tässä noin joka kolmas pv testaillut mahdollista raskautumista vaan ei.. Tänä aamuna tein rtestin 35/28-34 (muutamana kertana ollut kierto 35pv tässä 1.5vuoden yrityksen aikana) NEGA!! Ei mitään haamulaisiakaan. Uskotaan sitte että raskaana ei edelleenkää olla ja noin ne vaan hormoonit saattaa meillä akkoilla heittää ja komiasti. :LOL:

Tuntemuksia on kyllä ollu sieltä ?menkoista? lähtein.
Esim. Alamahaa ja alaselkää poltellu välillä aika hyvästikki sillain menkkatyyliin, nivusia ja reisiä pakottanu, outoa pientä pääkipua välillä, näläkä vähän väliä oikein maha kurnii ja pientä öklöä oloa varsinki jos tuo näläkä yllättää.
Välillä vihilasee alamahasta..

Mahtanee nuo kaikki olla sitte iha vaan jottai muuta ku raskauteen liittyvää. :unsure: Huomenna meillä onki miehen kans arvauskeskuksessa lekuri aika jossa alotetaan nämä lapsettomuus tutkimukset. Jospa nyt ei silti "vikoja" kummastakkaa löytys vaan on se hyvä käyvä pois sulkemassa ettei tosiaan oo mitään näkyvää "vikaa".

Ossaako kukkaa täällä kertoa noista lapsettomuustutkimuksista varsinki miten ne tuolla arvaus(terveys)keskuksessa tekee asiat. mitä tehään ekana kertana jne...?:rolleyes:
 

Yhteistyössä