Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Viime viikon keskiviikkona päivällä löytyi vuodoista huolimatta kohdusta. Supistelut ja kivut paheni niin menin päivystykseen missä meidän vaavi sitten tuli gynen pöydälle. Aika rikki ollaan oltu molemmat. Vähän liian raskasta alkaa olee nämä menetykset. :(



Eikä :(:cry:
todella todella harmillista. Iso halaus teille. voimia ja jaksamisia. ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Theran ❤ ootteko puhuneet miehen kans nyt tämän jälkeen tulevaisuudesta? Onks sulla vielä paljon oireita? Mulla ei oo mitään. Viime viikolla lähti tissikipukin pois, viimeks ne jatku viel pari viikkoa keskeytyksen jälkeen :unsure: Väsymystä on, mut uskon sen johtuvan vaan siitä kun mä en nuku. Viime yönä sain nukuttua 3h ja lopun aikaa pyörin vaan. Pikkasen tullu tätä univelkaa jo..
Tissit turvoksissa ja arat edelleen.. Väsymys on kamala.. Tosin varmaan siksikin kun on mieli maassa niin tuntuu että vois nukkua vaan. Mies otti kyllä nyt sen verran raskaasti että aika ehdoton on vieläkin että ei enää. :(
Olis kyllä tärkeää että saisit nukuttua. ❤
 
Kp 25 ja parin tunnin pidätyksellä päivällä nega. Piti oottaa et on myöhässä ees päivän, mut eihän sitä malttanut. Yllätys :D Huomenna pitäs menkat alkaa jos menee parin edellisen kierron kaa yhtään yksiin.
 
Niin ja jos joitakin kiinnostaa liittyä facebookki ryhmään, niin tervetuloa! Lisätään sitä mukaa, kun porukkaa haluaa :) Pieni ryhmä ja täysin salainen!

Laittakaa minulle yv:llä fb nimenne tai sähköpostiosoitteenne facebookiin niin lisään teidät hetkeksi kaveriksi. Sen avulla liitän teidät sit tohon ryhmään. :)
Onko siis odotusryhmä vai himotestaajille tarkotettu ryhmä?
 
Tissit turvoksissa ja arat edelleen.. Väsymys on kamala.. Tosin varmaan siksikin kun on mieli maassa niin tuntuu että vois nukkua vaan. Mies otti kyllä nyt sen verran raskaasti että aika ehdoton on vieläkin että ei enää. :(
Olis kyllä tärkeää että saisit nukuttua. ❤
Mä jotenkin toivon et miehesi muuttais mielensä jossain kohtaa, olisitte niin ansainnut pienen ❤ toi on ihan hirveetä et on oireita vaikkei mitään enää oo sisällä!
Niin olis. Mä oon kyl nyt viimiset kolme viikkoa nukkunu tosi huonosti, nyt varsinkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Riiviöidenäiti: Nakkaa mulle yv sun fb nimellä niin lisäilen kaveriksi ja sitä kautta ryhmään :)
 
  • Tykkää
Reactions: riiviöidenäiti
Theran!?? Siis onko mulla menny nyt jotain ohi!? Mitä on tapahtunut?
Kesken meni rv 7+6 :( alkoi vuotelee vähän jo sunnuntaina viikko sitten. Maanantaina löytyi kyl pieni mutta vuotelu lisääntyi.. Keskiviikkona vielä oli kohdussa mut sitten illalla päivystyksessä tuli ulos.. :( mä vaan aika shokissa loppuviikon ollut niin en täällä muualla kuin odotusryhmässä kerroin että voi poistaa... :/
 
Voi ei apua Theran :( :(!! Siis olen ihan hirveän pahoillani! Ihan äärettömän väärin. Miten tää voi olla näin vaikeaa. Tuntuu että nää epäonnet jotenkin kasautui aina samoille ihmisille :unsure: hirveästi voimia sinne . Halaus hymiö puuttuu. .
Sitähän se gyne siellä päivystyksessä ihmetteli kun mitään vikaa meistä ei löytynyt ja halusi laittaa mun paperit eteenpäin jos jotain apuja saataisiin. Nyt vaan kun miehen mieli vaan muuttuisi. :(
 
Sitähän se gyne siellä päivystyksessä ihmetteli kun mitään vikaa meistä ei löytynyt ja halusi laittaa mun paperit eteenpäin jos jotain apuja saataisiin. Nyt vaan kun miehen mieli vaan muuttuisi. :(
Puhukaa asiasta vielä kun pahin suru ja kipu on vähän hälvennyt. Eihän tuota surua mikään ikinä poista kokonaan :( Ainakin kannattaa käydä kuuntelemassa mitä hoitokeinoja tai muuta niillä olisi tarjota, vaikka eivät 100% lupausta pysty antaa että kaikki silloin onnistuisi, mutta mahdollisuus olisi teillä saada pienokainen syliin saakka.
 
Mä uskon et mies pelkää sun psyyken takia tosi paljo. Siksi meilläkin mies on ehkäisyn kannalla eikä haluis enää yrittää..ettei enää tarviis käydä läpi rankkoja juttuja. Kyl se muuten lapsia olis halunnu :(
Sitäkin varmaan.. :/ nyt oli vaan niin varma että onnistuu ja mietti nimiä eli ehti luomaan suhdetta pieneen. Ei meilläkään lapsia vastaan mitään oo mutta kun se on vaan niin hiton vaikeaa :(
 
:cry: elämä on välillä niin epäreilua. Iso rutistus theran. Tiedän ettei tässä kohtaa mitkään sanat auta. Voimia <3

ja Catharin myös. Viimeiseen asti halusi uskoa, että sinulla olisi kuitenkin mennyt kaikki hyvin. Tosi ikävää, että kävikin näin. Jaksamista ja halaus <3

Täällä kp 7 menossa ja kohta alkaa oviksen bongailu. Juuri tänään sain uuden vauvauutisen ja vaikka onkin hyvä ystävä ja iloinen hänen puolestaan niin aina ne kirpaisee niin syvältä.
aloin tänään miettiä, että kohta kymmenen vuotta ollaan miehen kanssa "tehty lapsia" ja kaksi on sen ajan aikana tullut. Voisi toki olla asiat huonomminkin ja olen niin kiitollinen noista kahdesta. Toki helpommallakin olisi voinut mennä...
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Oikein lämpimiä halauksia Theran, Catharin ja muut joita tämä projekti koettelee luvattoman paljon :( <3

Täällä dpo 12, aamulla testattu PC:llä ilmeisesti se viivanpaikka, jota aiemmin en ole PC:stä löytänyt. Tässä kuva:
http://aijaa.com/9L01te
Näkyykö mitään? :/

Huomenna vielä yksi aamuinen PC, jos ei mitään muutosta tähän päivään niin tais olla tämä pitkä kierto tässä. Mutta greippimehua tauon jälkeen jo haettu ja Primaspania. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Theran ..niinhän se on :( liian vaikeaa :(

Catharin. Kiitos kysymästä, eipä tänne. Mies ei halua hoitoihin, kokee että käy suhteelle liian raskaaksi ja mulle henkisesti myös. Omilla ei voi yrittää kun mitään ei tapahdu ja jos tapahtuu nii menetän vauvat. Tää on lähinnä mun omaa turhaa "tutkin kuinka kierrot toimii"-projektia. Vähä ehkä piinailen mutta tosiasiat tietäen en kuitenkaan sen enempää.
 
Theran ..niinhän se on :( liian vaikeaa :(

Catharin. Kiitos kysymästä, eipä tänne. Mies ei halua hoitoihin, kokee että käy suhteelle liian raskaaksi ja mulle henkisesti myös. Omilla ei voi yrittää kun mitään ei tapahdu ja jos tapahtuu nii menetän vauvat. Tää on lähinnä mun omaa turhaa "tutkin kuinka kierrot toimii"-projektia. Vähä ehkä piinailen mutta tosiasiat tietäen en kuitenkaan sen enempää.
Onks sille löytynyt mitään syytä et miks menee kesken ilman hoitoja? Oliko teidän kaikki lapset hoidolla saatu? Mä en ees voi kuvitella tota tuskaa et kuin rankkaa teillä on :(

Mä kävin neuvolassa hakees sen saikkutodistuksen. Neuvolantäti kehotti et pitäis lääkärille varata aika nyt ja alkaa miettimään et mikä nää toistuvat km aiheuttaa. Mut jotenkin oma pää sanoo et voisko neljännen kerran mennä peräkkäin kesken??
Alotan nyt ominpäin sen disperiinin, mut annostusta mietin. 50mg vai 100mg??
 
Näkyy kyllä viivaa!! :) Jospa hitusen myöhäsempi ovis? Siksi haalea.. ? :)
 

Yhteistyössä