Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onnea! ❤ älä välitä.. Ei oikein itselläkään mahdu vieläkään vaikka on rv 7+0 :D kai se ensi viikolla menee jos ultrassa kaikki hyvin. :) katoitko jo mihin laskettu aika osuu?
En katsonut vielä. Tässä kihissy niin ettei tiedä miten päin olisi ja uskoisiko todeksi :D mietin että millon se kannattais soittaa neuvolaan? Esikoinen niin ei mitään hajua :D
 
Murina: Hienoa, niin se digi taas pelasti ja kannatti hakea :)

Onnittelut. Neuvolaan voit soitella, ku oot siihen itse valmis. Itse soittaisin tässä viikon sisään, jotta saat ajan. Ethän taida tietää onko heillä kuinka kiirettä ja joissain paikoissa alkuraskaudessakin on lääkärintarkastus (ja ultra) niin antavat siihen ajan samalla. Neuvolaan soittamisella ei toki ole mikään kiire, taitavat siinä puhelimessa onnitella ja kertovat, että ota d-vitamiinia ja ala syömään foolihappoa, jos et jo syö.
 
Onnea Murinapurina :love:

http://aijaa.com/FphMHW
tossa tän aamunen puikko..mähän nyt nään aina viivoja, mutta näättekö te mitään toista viivaa?

http://aijaa.com/ju9TZQ
Tossa vielä kaikki kolme testiä, ylin on vanhin ja alin uusin..
Hmm en oo varma..noi liuskat on kyl hankalia kun antaa viivanpaikkoja yms..ehkä jos tuijottaa kauan ni ylimmässä vähän nään jotain mut itekkin vuosia tikuttaneena luulen et se on nega tai liian varhain testattu..mikä kp? Itelläkin tuli selkee viivanpaikka/haamu mut 99,9% se on nega kun ovistestin viiva on alkanu himmentyyn ja itellä on menossa kp 37..:unsure:(n)..
 
Murina: Hienoa, niin se digi taas pelasti ja kannatti hakea :)

Onnittelut. Neuvolaan voit soitella, ku oot siihen itse valmis. Itse soittaisin tässä viikon sisään, jotta saat ajan. Ethän taida tietää onko heillä kuinka kiirettä ja joissain paikoissa alkuraskaudessakin on lääkärintarkastus (ja ultra) niin antavat siihen ajan samalla. Neuvolaan soittamisella ei toki ole mikään kiire, taitavat siinä puhelimessa onnitella ja kertovat, että ota d-vitamiinia ja ala syömään foolihappoa, jos et jo syö.
Kiitoksia. Soittelen siis sinne varmaan ensi viikon alusta. Jännät on ajat :D
 

Yhteistyössä