Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pahoittelut Autumn, sure rauhassa ja uuteen nousuun kun siltä tuntuu. Ei ole kiire, anna mielen ja kropan toipua ensin <3

Voimia teille kenellä yritystä paljon takana, I feel you!! Täällä yk 38 menossa! ja tie on ollut hyvin pitkä. Välillä sitä jopa miettii miten tän tien on edes jaksanut käydä läpi. Mutta hyvin tässä edelleen porskutellaan menemään, vaikka kyllä se epätoivokin hyvin usein puhkee päälle :(

Täällä hieman vahvempi ovisviiva tänään, mutta täysin haamu vielä, eli nega. Mutta mulle tärkeetä on että edes jotain näkyy. Kun en usko edes ovulaatioon kohdallani. Mutta jos lh-hormoni nousee niin ainakin kroppa parhaansa yrittää ja se on jo voitto sinällään (y)

Liityn teidän joukkoon jos saan viestin ja kuvan puhelimella taiteiltua tähän :p Tänään oli kp 25/30-35. En tiiä.. oireita ois vaikka muille jakaa. Ajattelin että ovis oli alkukierrosta mutta tänään huvikseen tein ovistestin. Kuvassa vihree siis one stepin ovi ja sininen r-testi. 20160207_114919.jpg

Hmm mitenkäs tuo aijaa toimii? Rekisteröidyin sinne ja lisäsin tään kuvan. Kopioinko linkin tänne? Kokeillaan sitä :)

http://aijaa.com/APmIJm

Tuo kuva siis eiliseltä kp 25. Äsken tein uuden ovistestin ja se olikin ihan hailakka ! Eli olikohan miulla vasta eilen ovulaatio.. ihmettelen et näin myöhään. Mut ei auta muu kuin ootella ja ihmetellä.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Piupu post: 31188093:
Mulla oli yhes kohtaa ihan ihmeellisiä kiertoja ja ovuloin just tollasilla päivillä :D peitot vaa heiluu ;)

Nojuu piti ottaa varman päälle ;) En oo ikinä oikeen löytänyt ovista kunnolla noin vahvana. Johtuu siis siitä etten ole sitä testannut loppukierrosta. Tyhmä minä. Meillä siis selittämätön lapsettomuus taustalla. 4 vuotta yritettiin esikoista ja hän sai alkunsa ivf hoidolla.

Viimeksi muokattu:
toinentoiveissa, hyvä että nyt sait kaapattua tuon vahvan ovisviivan, mutta kumman myöhään sulla ovis kyllä tulee :/ oletko puhunut lääkärin kanssa kierron lyhentämisestä, tai oviksen aikaistamisesta?

Täällä alavatsassa enemmän tuntemuksia kun eilen, hennosti särkee vähän koko ajan. Tukkoisuus jatkuu mahakin on vähän sekaisin, great! -.-

ajattelin, että saan mielenrauhan noilla ovistesteillä. No toisin kävi perjantaina kp 9 oli omasta mielestä limojen osalta semmoisia merkkejä, että olisi ovis lähellä. Ei kyllä kierto ole noin ihan noin lyhyt ollut vaan nyt km jälkeen n 25-28. No testailun aloitin tikuilla jo kp 6 ja ne ei ole vielä bongannut ovista. Nyt kuitenkin eilinen tikku jo vähän tummumaan päin eli olisiko kuitenkin vasta tulossa? Tässä eilinen kuva ja testi rsfu. Mielenkiintoista nähdä miltä tänään näyttää.

Pitipä pienen tauon jälkeen tulla tänne kuikuilemaan. Kaikkia viestejä en ehtinyt lukemaan, mutta onnea kaikille plussanneille
Itselläni aiemmat oireet johtuivat ovulaatiosta, MUTTA nyt noin pari viikkoa myöhemmin on alkanut uudet "vaivat". Kolmena päivänä on nyt alavatsaa ja selkää poltellut ja nyt eilisestä lähtien tissit olleet arat. Illalla alkoi niukkaa niukempi vuoto, ensin oli punertavaa ja nyt rusehtavaa ??? Hädin tuskin siteelle tarvetta. Voiskohan voiskohan? Voihan toki olla että pillereiden jätön vuoksi menkat on nyt niukat...mutta voiskohan se nyt ihan näin niukkaa kuitenkaan olla? Peittoja on kyllä miehen kanssa heiluteltu tiuhaan silloin kun oletin ovulaation olevan...

Pitipä pienen tauon jälkeen tulla tänne kuikuilemaan. Kaikkia viestejä en ehtinyt lukemaan, mutta onnea kaikille plussanneille
Itselläni aiemmat oireet johtuivat ovulaatiosta, MUTTA nyt noin pari viikkoa myöhemmin on alkanut uudet "vaivat". Kolmena päivänä on nyt alavatsaa ja selkää poltellut ja nyt eilisestä lähtien tissit olleet arat. Illalla alkoi niukkaa niukempi vuoto, ensin oli punertavaa ja nyt rusehtavaa ??? Hädin tuskin siteelle tarvetta. Voiskohan voiskohan? Voihan toki olla että pillereiden jätön vuoksi menkat on nyt niukat...mutta voiskohan se nyt ihan näin niukkaa kuitenkaan olla? Peittoja on kyllä miehen kanssa heiluteltu tiuhaan silloin kun oletin ovulaation olevan...
testiä tekemään niin sillähän se selviää :) vissiin aika yleistä just tommonen pieni vuoto varsinkin rusehtava menkkojen oletettuna alkamisaikana.

• Tykkää
Reactions: kattamarika
Voimia, Autumn!

Ja samoin voimia pitkään yrittäneille!

ON: Mäkin tilasin tuolta Vauvalasta noita raskaustestejä (kiitokset vinkkaajalle!), olen joka kierrossa käyttänyt 2-4 Apteekin oman hintaluokkaan kuuluvaa testiä, jos nyt käyttäisi näitä halpiksia ja vasta sitten jos epäilee, että jotakin voisi oikeasti olla tapahtumassa, ostaa kalliimman. Olen nämä viime kierrot kirjannut tuntemuksia ylös (kun niin uutta se, että on säännölliset kierrot, on ollut hyvä tapa oppia huomaamaan, mitkä asiat tapahtuu milloinkin ja mitkä on niitä omia ovisoireita ja mitkä PMS-oireita jne.) ja huomaan, että tänään kp9 tuntuu alavatsalla vasemmalla puolella samaa ovista enteilevää jomottelua kuin yleensä ja esim. viime kierrossa se alkoi tasan samana kp:nä, eli kyllä tuntuu siltä, että lääke toimii! Huomenna alan ovistestailut. Tässä kierrossa olen alkanut uutena juttuna ottamaan aamulämpöjä, jos siten saisi tarkemman kuvan siitä, koska ovis oikeasti on. Nyt tosin aion elää DPO-ajan paremmin kuin viime kierrossa (jolloin olin ihan liian tarkka kuulostelemaan jokaista naksahdusta ja jännittämään tulosta jne.), eli testailen ovista, kirjaan siihen liittyvät tuntemukset ylös ja otan aamulämmöt ja sitten kun näyttää, että ovis on ohi en merkkaile oireita muistiin, en seuraa lämpöjä ja yritän keskittyä kaikkeen mukavaan, eli haluan ottaa rennommin!Noh, we'll see!:D

Voimia, Autumn!

Ja samoin voimia pitkään yrittäneille!

ON: Mäkin tilasin tuolta Vauvalasta noita raskaustestejä (kiitokset vinkkaajalle!), olen joka kierrossa käyttänyt 2-4 Apteekin oman hintaluokkaan kuuluvaa testiä, jos nyt käyttäisi näitä halpiksia ja vasta sitten jos epäilee, että jotakin voisi oikeasti olla tapahtumassa, ostaa kalliimman. Olen nämä viime kierrot kirjannut tuntemuksia ylös (kun niin uutta se, että on säännölliset kierrot, on ollut hyvä tapa oppia huomaamaan, mitkä asiat tapahtuu milloinkin ja mitkä on niitä omia ovisoireita ja mitkä PMS-oireita jne.) ja huomaan, että tänään kp9 tuntuu alavatsalla vasemmalla puolella samaa ovista enteilevää jomottelua kuin yleensä ja esim. viime kierrossa se alkoi tasan samana kp:nä, eli kyllä tuntuu siltä, että lääke toimii! Huomenna alan ovistestailut. Tässä kierrossa olen alkanut uutena juttuna ottamaan aamulämpöjä, jos siten saisi tarkemman kuvan siitä, koska ovis oikeasti on. Nyt tosin aion elää DPO-ajan paremmin kuin viime kierrossa (jolloin olin ihan liian tarkka kuulostelemaan jokaista naksahdusta ja jännittämään tulosta jne.), eli testailen ovista, kirjaan siihen liittyvät tuntemukset ylös ja otan aamulämmöt ja sitten kun näyttää, että ovis on ohi en merkkaile oireita muistiin, en seuraa lämpöjä ja yritän keskittyä kaikkeen mukavaan, eli haluan ottaa rennommin!Noh, we'll see!:D
Kuulostaa ainakin ihan varteen otettavalle suunnitelmalle, huom. suunnitelmalle ;D

Testit tuli postista, mulla ei ole kokemusta noista testeistä. En tiedä mitä ne on, pitihän se huvikseen testata pcllä äsken kun on nyt noita testejä millä testata, 33kpl :""D

http://aijaa.com/3djZjl
Mä en taas voinut itelleni mitään, tuloshan oli jo tiedettävissä luonnollisesti. Onhan tänään kuitenkin JO kp20 ;D

toinentoiveissa, hyvä että nyt sait kaapattua tuon vahvan ovisviivan, mutta kumman myöhään sulla ovis kyllä tulee :/ oletko puhunut lääkärin kanssa kierron lyhentämisestä, tai oviksen aikaistamisesta?

Täällä alavatsassa enemmän tuntemuksia kun eilen, hennosti särkee vähän koko ajan. Tukkoisuus jatkuu mahakin on vähän sekaisin, great! -.-
Ei ole kyllä koskaan ollut puhetta. Tän kuun lopussa on lääkärille aika niin täytyy silloin kertoa näistä ovisjutuista. Aina sitä luomu ihmettä toivoo mutta njääh.. yksi alkio pakkasessa joten se pitäis käydä hakemassa matkaan ;) ensin pitää sopia otanko lääkkeitä ja mitä. Omaan kiertoon vai lääkkeelliseen. Viimeksi oli lääkkeellinen koska en löytänyt ovista ikinä. Otettiin varman päälle. Mut rahaa meni lääkkeisiin. Ja ylipäätään koko hoitoon. Mut eipä sitä enää muistele koska rahaakin arvokkaampi tuhisee kainalossa nyt. Nyt en tee enää tässä kierrossa yhtään ovis testiä. Päätin et se oli eilen. Peittoja heiluteltu joten nyt odotellaan ja tietysti tarkkaillaan oireita! :p

Yhteistyössä