Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tuosta R&D greippimehusta, se sisältää aspartaamia joten olen jättänyt sen hyllyyn. Ennen ainakin valiolla oli greippimehua mutta en ole enää pitkään aikaan sitä löytänyt. Nyt en sitten millään saa päähäni että minkäs merkkistä greippimehua viimeksi ostin. Cittarista ostin ei ollut sielä perus mehu osastolla vaan maitohyllyn yhteydessä missä oli myös mehukeittoja.
 
Tuossa on kolmen paketi n pc liuskat ja testailua viime viikolta, oisko yhteensä viideltä päivältä . Pointti on se että mulla on usein tällainen sarja ja aina on menkat suht ajallaan tulleet. Tänäkin aamuna jo pikkusen punaista.
Silloin kun himotestailin, tällainen sarja herätti suuret toiveet mutte persiilleen meni ja pettymys oli huikea. Olisiko se vaan niin että mulla on sitä hcg hormonia luonnostaan enempi tai sitten virtsan koostumus sellaista, en tiedä. Odottelen jos jollain muillakin olisi tällaisia kokemuksia.
 
Täällä dpo 10. Piti olla laskematta, mut minkäs mahdat :unsure: nyt on pari pv tuntunu siltä et menkat alkais, ei ennen oo tällästä ollu. Myös keltarauhaset tuntuu jomottelevan. Tosi outoa. Eikä siis menkkojen pitäis alkaa ku vasta ke/to. En oo testaillut ku tiedän et negaa olis.
 
Aliaana: En nää sun kuvia kun tää Kaksplus on tällanen. Kokeile Aijaa:ta.

ON: Mulla on nyt menossa dpo 9 ja tiputtelua on menossa neljäs päivä. Tai no eilisestä se on ollut jo ihan punaista, mutta niin niukkaa että pikkuhousunsuojalla pärjäis koko päivän. Tekis mieli testata vaikka on vielä aikasta noille huonoille r-testeille ja vaikka tää tiputtelu on normaalia aina ennen menkkoja. :whistle:
 
Autumn: Älä vielä masennu... Mulla tuli esikoisen raskaudessa tuhrua aika makiasti.. Luulin kans koko ajan, et nyt menee kesken, kun vuotaa. Tutkittiin, mut mtn ei löytynyt. Epäiltiin polyyppia kohdunsuulla, joka tihkuttelis, vaan ei sillekää varmuutta sitten löytynyt.
Mut tsemppiä!!!! Elä vielä luovu toivosta! <3 Vaikka varmasti epäilyttää.


ON: Ei menkkoja. En oo testannut. Ei jotenkin jaksais pettyä ainaiseen negaan, vaikka sen tiedostaiskin, kun testin tekee.. Silti se masentaa.. Huomenna soittelen varmaan tk:hen ja pyydän labraan lähetettä. Aivan sama, vaikkei oo menny vielä kahta viikkoa menkkojen odotetusta alkupäivästä. Raastavaa aikaa!
Kyllä tää nyt vuotaa sen verran että ihmettelen jos ei kesken menny.... :( ja sattuukin...
 
Voi ei Autumn.. :( <3 Halauksia sinulle!
 
Autumn.. voi ei :( olen pahoillani jos näin on!

Aliaana. Pitkä tie sinullakin. Mutta ..ei kellään ole kropassa "luonnostaan" hcgtä. Sitä erittyy vain raskaudessa (pl.jotkut kasvaimet). Sinulla on siis jotain kemiallisia yrityksiä, alkio yrittää kiinnittyä ja alkaa kasvaa mutta joku pettää systeemissä. Se mikä se on en tietenkään osaa sanoa enkä osaa ehdottaa mitään "hoitoa" tälle. Pääsääntöisesti syy on alkiossa ja joskus olosuhteissa jne. Tsemppiä paljon.
 
Kiitos Tammityttö vastauksestasi. Uskoisin että jokseenkin näin siinä käykin. Mutta kyllä sitä istukkahormonia tietääkseni on luonnostaankin naisella ilman raskautta vähäinen määrä,alle 5mlU/ml. Raskautuminen on monien asioiden summa ja onnistuminen , minulla jossain mättää. Sen tiedän, että himotestailuni jälkeen löydettiin vakava kilpirauhasongelma joka tosin nyt on hallinnassa . Vieläköhän sitä jaksaisi innostua yrittämään ja elämään toivossa. En tiedä. Kaikille teille yrittäjille toivon sydämestäni onnistumista .
 
Aliaana. Kyllä, sanotaan että "ei raskaana olevan hcg on alle 5". Käytännössä tämä tarkoittaa yleensä pieniä määriä jotka on juuri ja juuri mitattavissa elimistöstä. Sellaiset ei näy tikuissakaan.
Toivottavasti tapahtuisi kuitenkin jotain yllättävää ja luovuttamisesta huolimatta joku kerta raskaus jatkuisi. Näitä ei aina järjellä ymmärrä. Mäkin olen ollu ties monestiko raskaana omilla paska soluilla josta vauvaa ei oo saatu. Mutta esim syksyllä siirrettii yhteensä 3 laatublastoa lahjasoluilla eikä tapahtunut edes yritystä. Nämä on tosiaan niin monen palasen summaa. Jaksuja ja voimia <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Piupula ja Mariani
Mulla vuosisadan pahin krapula ikinä:sick::confused: tuli itkettyä ja naurettua... Laitan huomenna kuvaa kun teen ekan testin. Epäilen suuresti ettei vielä näytä mtn.:ROFLMAO: Dpo 7-8 huomenna.
Keskenmenot on niin inhottavia kun kerkee jo innostuun aina.
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
Kairan, näkyy siellä pientä <3

Huhhuh, täällä pikku hiljaa elävien kirjoissa. Olo on vain kun onkimadolla, nenä on tukossa koko ajan. Mulla on leuka räjähtänyt ihan jättimäisesti finneistä, tai sellaisia jumalattoman isoja paiseita ja kipeitäkin vielä. Yleensä kärsin yhdestä finnistä korkeintaan koko kierron aikana, mutta nyt jotain ihan käsittämätöntä. 0_o
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani ja kairan
Pahus, tän päivän testailut tais männä reisille, kun ei pysty hädin tuskin kahta tuntia pitempään pidättämään. Hirvee pissihätä koko ajan :LOL:
Kuulostaa aika lupaavalle. Hitto kun on tää tauti ollut päällä niin ei voi oikein tulkita kehoaan millään lailla. Kun kaikki nää munkin "oireet" voi viitata ihan vaan tähän flunssaan, mutta sitten voisi ne viitata raskauteenkin ja mihin lie hepatiittiin. Olenhan googlelääkäri/gynekologi.

Tää tukkoisuus vois olla yks oire, tää on erilainen kuin flunssa yleensä jotenkin.
Oon ollut hyyyyyvin väsynyt, oon joutunut eilen ja tänään ottaa päikkärit, mutta kyllä tää makaaminen uuvuttaakin :D ja kahvi tökkii tosi paljon, aamukahvi just ja just mutta ei yhtään yli. :censored::sick: hmm, mitähän vielä. Ei kyllä mää nää tän taudin piikkiin pistän.;)

Keskiviikkona se verikoe joka sit viimeistään romuttaa kaikki haaveet taas jos käykin niin ettei sitä ovista koskaan tullukkaan :/ tänäänkin vasta kp19.:cry::poop:
 
Viimeksi muokattu:
Tuli vain tuossa mieleen että jos nyt käy niin surkea tuuri ettei munasolu ole irronnut eikä näin ollen ovista tapahtunut niin kannattaisiko mun mainita gynelle tuosta pregnyl-piikistä joka irrottaisi sen munasolun? Kun ajattelin että onko tässä nyt tosiaan suoraan mentävä ivfään vai eikö sitä ovulaatiota yksinkertaisesti saada rakennettua mitenkään :/

onko täällä ketään jolla olisi letro+irrotuspiikki tai clomi+irrotuspiikki kokemusta?
Itse olen käyttänyt nyt puoli vuotta letroja ja irrotuspiikkiä. Letrojen ansiosta nyt on ovis tullut ja aina kypsynyt yksi munasolu, mutta eipä ole yhtään auttanut. Irrotuspiikin jälkeen ei ole ultrattu niin en ees tiedä onko se välttämättä edes irrottanut .. :cautious:

Tänään alkoi vuoto ja yk 24 lähti käyntiin.. :cry:
 
  • Tykkää
Reactions: empuska

Yhteistyössä