Moikka! Yk 0/1. En erityisesti tähdännyt vielä ovikseen, mutta vahingossa limasta päätellen taidettiin osua siihen.. Vasta jälkeenpäin googletin ja sain tietää liman olevan oire 8) Minä 24 v, mies 26 v. Esikoisesta haaveillaan. Ehkäisyn (kumin) jättäminen oli jännittävä päätös, mutta nyt ollaan niin täynnä intoa ja en jaksais odottaa hetkeäkään. Kaverille sanoin, et kun plussan saa alkaa virallinen odottaminen ja varmasti helpottaa pahin kuume. Kaveri nauro, että alkaa vaan uudet kuumeilut
"Miks vatsa ei jo näy", "miks en tunne mitään", "miks se ei liiku." Voih
Tänään testasin negan ja testi oli jo viides... Tää on aivan mahotonta. En tiedä mun kierron pituutta, jännän äärellä ollaan. Oireina flunssa (yleensä olen perheistä viimenen sairastaja/en sairasta ollenkaan, nyt ensimmäinen.. Sattu myös alkamaan mahdollisena kiinnittymispäivänä), tissit arat (viimeksi teini-ikäisenä) ja itkeny aivan kummallisille asioille. Ei tässä kai siltikään uskalla toivoa... Testejä tekis mieli tehdä kokoajan vaan.
Kävin jonkin aikaa sitten luovuttamassa munasoluja ja siinä yhteydessä tehtiin tarkat tutkimukset. Olen kuulemma täydellisen hedelmäinen, joten jos miehessä kaikki kunnossa toivoa on
Anteeksi pitkä teksti täysin omaa napaa, kiva tulla mukaan hätähousuilemaan. Kaikille tsemppiä!