Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Juu, miekii just luin että on hyvinkin normaalia et tulee valemenkat... Nyt ei taas tuu ollenkaan, mut jos tulee ni on selvästi valkovuodon seassa rusehtavaa, näkee kyllä ettei oo verta. Toivottavasti ei ala tulemaankaan verta verta, muuten oon ihan ihmeissäni.

Eihän tässä auta kun ootella, miten se onkin niin tuttua!
 
  • Tykkää
Reactions: minlisi ja Darni73
Heippa ihanat pitkästä aikaa! En oo varma muistaako mua enään kukaan, kesällä ja alkusyksystä pyörin täällä teidän kanssa. Nyt oli pientä taukoa vauvanteossa. Vaikka mun menkat pitäiskin alkaa vasta kahden päivän päästä, päätin tehdä huvin vuoks testin, ja sieltähän se plussa tuli! Toivottavasti pysyy matkassa, en voi uskoa<3 :) Eli kp 26/27 näinkin vahva viivuli!

http://aijaa.com/S4Jcqw
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Heippa ihanat pitkästä aikaa! En oo varma muistaako mua enään kukaan, kesällä ja alkusyksystä pyörin täällä teidän kanssa. Nyt oli pientä taukoa vauvanteossa. Vaikka mun menkat pitäiskin alkaa vasta kahden päivän päästä, päätin tehdä huvin vuoks testin, ja sieltähän se plussa tuli! Toivottavasti pysyy matkassa, en voi uskoa<3 :) Eli kp 26/27 näinkin vahva viivuli!
Ei aukene tuo linkki. Mutta muistan kyllä sinut. Onnea plussasta! :love:
 
Memmms Kyllähän siinä viivaa näkyy mut oon kanssa saanut noita testiajan jälkeen ja joskus jopa testiajan lopulla. En oikein tiedä enää mihin testiin luottaisi 100% o_O Kokeile jotain muuta testiä? :love:

Mä kun oon saanut apteekin omaan sekä cb plus testiin selkeän haamun oviksesta..Kai mä sitten uskon että vauva siellä on kun se on syntynyt. :p
 
Rfsu antaa lähes poikkeuksetta viivanpaikan testiajan jälkeen, joskus jopa testiajalla. Itellä tuli rfsu lla haamuja taas, ihan testiajalla ja punaisia... Voi toki olla kemiallinen. Oon kyllä negakierroissakin saanut rfsu testeihin aina jonkin sortin viivaa... Kannattaa varmistaa vielä toisella testillä!
 
Moikka! Yk 0/1. En erityisesti tähdännyt vielä ovikseen, mutta vahingossa limasta päätellen taidettiin osua siihen.. Vasta jälkeenpäin googletin ja sain tietää liman olevan oire 8) Minä 24 v, mies 26 v. Esikoisesta haaveillaan. Ehkäisyn (kumin) jättäminen oli jännittävä päätös, mutta nyt ollaan niin täynnä intoa ja en jaksais odottaa hetkeäkään. Kaverille sanoin, et kun plussan saa alkaa virallinen odottaminen ja varmasti helpottaa pahin kuume. Kaveri nauro, että alkaa vaan uudet kuumeilut :D "Miks vatsa ei jo näy", "miks en tunne mitään", "miks se ei liiku." Voih :D

Tänään testasin negan ja testi oli jo viides... Tää on aivan mahotonta. En tiedä mun kierron pituutta, jännän äärellä ollaan. Oireina flunssa (yleensä olen perheistä viimenen sairastaja/en sairasta ollenkaan, nyt ensimmäinen.. Sattu myös alkamaan mahdollisena kiinnittymispäivänä), tissit arat (viimeksi teini-ikäisenä) ja itkeny aivan kummallisille asioille. Ei tässä kai siltikään uskalla toivoa... Testejä tekis mieli tehdä kokoajan vaan.

Kävin jonkin aikaa sitten luovuttamassa munasoluja ja siinä yhteydessä tehtiin tarkat tutkimukset. Olen kuulemma täydellisen hedelmäinen, joten jos miehessä kaikki kunnossa toivoa on :)

Anteeksi pitkä teksti täysin omaa napaa, kiva tulla mukaan hätähousuilemaan. Kaikille tsemppiä!
 
trady mää niin symppaan sua tuossa testailussa ja jännäilyssä :LOL:

Meillä on miehen kans tänään vähän treffi-ilta, käytiin jo syömässä ja myöhemmin leffaa, lapsi on mummulassa yökylässä. Kamalan hankalaa kun koko ajan pyörii mielessä vaan, että testaiskohan taas huomenna :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä