Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Laitan tännekin kuulumisia! Eli kävin tänään siellä kontrolliultrassa ja tuulimuna se on, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Mulla on kokoajan ollu sellanen olo, et kaikki ei ole ok, koska mulla ei maha ole ollut ollenkaan kipeä, kahdessa onnistuneessa raskaudessa maha on ollut todella kipeä alkuraskauden ajan. Ei se sit auta muuta kun mennä eteenpäin, keskeytysaikaa odottellessa :( lääkäri kysyi et olisinko halunnut odottaa pari viikkoa, vai suoran lähetteen ni päädyin lähetteeseen, koska nyt pitäis olla 8+4 ja mitään muutosta ei parin viikon sisällä oo tapahtunut.
 
Heippa! Enpä tiiä mahtaako kukaan muistaa mua mutta maaliskuussa täällä jännäilin hurjasti himotestaillessani :rolleyes: Tuli nyt vain yhtäkkiä oma piinailu ja lopulta plussaaminen ja tää ketju mieleen ja aattelin kurkata mitä tänne kuuluu! Tää oli niin ihana ketju (y):) Aina samanhenkisiä toisiaan auttamassa.

Catharin, voi ei, pahoittelut :cry:

Tammityttö, halaukset, ihan epäreilua että luomuna ette voi yrittää!

Theran mikä tilanne sulla on nyt? En löytäny kuulumisia kun luin aiempia sivuja vähän matkaa taaksepäin.

Kellä oli vuotoa ja plussa, pahoittelen kun ei jäänyt nimi mieleen mutta itsekin jatkaisin testailua, vahva plussa ei itestään tuu! Mulla myös oli esikoisen odotusaikana vuotoja, kyllä ne säikäytti ja ihmetytti. Toivottavasti kaikki kuitenkin sullakin hyvin!

Täällä mennään rv 34, lopun alkua. Pallero vahvistui np- ja rakenneultrassa pojaksi, kuten arvelin jo plussaamisen tienoilla kun hiki alkoi haista äijämäiseltä :rolleyes:

Hurjasti tsemppiä kaikille piinailuun.... <3
 
Onkohan vielä toivoa... Kahteen liuskaan saanut nuo viivaset, ihan testiajan sisällä ja uskaltaisin väittää niissä olevan aavistus väriä. Kuitenkin yöllä heräsin vessaan (okei, kolme h olin vaan pidätellyt) digi negatiivinen, mutta tuosta samasta pissasta sain liuskaan sen toisen Haamun, tosin ei niin selkeä kun tuo mistä kuva on, ennen tuon kuvan testin tekemistä olin reilu 5 tuntia pissaamatta. Kysymys siis on, onko digi kovinkaan herkkä tulkitsemaan ihan niitä haamujen haamuja... Mie kerran elämässäni oon plussan digiin saanut, tuolloin liuskatestissä selvä punainen viiva, ei siis mikään haamu...
 
Tai sitten Miullakin vain se kemiallinen tai joku muu nyt kyseessä... Voi itku, ärsyttää kun menin tekee tuon digin nyt jo. Menkat pitäis siis alkaa vasta tulevana viikonloppuna. Olen toki kuullut, että pc kyllä on sellainen testi joka reagoi vähäiseen hormonimäärään, monet puhuneet että digi ei niin herkkä vaikka herkkä onkin, toiset taas sanoo digin olevan herkempi kun liuskat. Voi itku :-(
 

Yhteistyössä