Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

niin just, tuossa ovistestissä minäki nään varmana. r testissä en niinkään. Mulla on paha tapa tihrustaa ja tihrustaa. käännellä ja väännellä. Saatan tutkia vaikka kuin monesti ne testit. :geek::rolleyes:
Niin ja mulla on ollut raskausoireita viime ja toissa kuussa..mukamas. nyt yritän ottaa rennosti ja olla testaamatta mahd. pitkään.... :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Syöttekö te muut himotestaajat foolihappoa? Mitä merkkiä? Itse ostin tänään, kun muissa asioissa kävin apteekissa :)

Womanlogin mukaan tänään on ovulaatio ja se pitää täysin paikkansa. Eilen testi näytti plussaa ja tänään olo on ollut kiihottunut ja märkä - kamala määrä kirkasta, venyvää limaa :D Paikat on turvoksissa ja himoitsen tuota miestä - harmi, että se on vähän kipeänä :(
 
Minalo mä monesti viivatestaan tuolla puusilmällä. :D se tänään nauroi että onko hän joku testimittari.. :p

Pantera mä just noilla silloin aloin testaa.. Digi näytti raskaana 1-2 ja tuo liuska eipä oikein mitään.. Oletko kokeillut muulla testillä?

Kaaliperhonen söin ennen folirenia nykyää mammavitskuja.
 
Theran, pari apteekin omaa tein aika nopeesti kun menkkoja ei kuulunutkaan ja digi sanoi joskus viime viikolla ei raskaana. Mutta jos nyt alkaa haamuilemaan, niin on kyllä ovis ollut myöhään! Tässä taidetaan elää jänniä aikoja...
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Syöttekö te muut himotestaajat foolihappoa? Mitä merkkiä? Itse ostin tänään, kun muissa asioissa kävin apteekissa :)

Womanlogin mukaan tänään on ovulaatio ja se pitää täysin paikkansa. Eilen testi näytti plussaa ja tänään olo on ollut kiihottunut ja märkä - kamala määrä kirkasta, venyvää limaa :D Paikat on turvoksissa ja himoitsen tuota miestä - harmi, että se on vähän kipeänä :(
Miulla on tai Toulousen foli b strongia ( q10 golden jotain merkkisiä iherbistä).
 
Sweeny ja muut. Väännän nyt rautalangasta kun ärsyttää ettei selkeetä tekstiä ymmärretä. En ole ihmetellyt sitä että joku kirjoittaa monelle eri osiolle kaksplussassa, niin jokainen tekee, myös minä. Siinä ei ole MITÄÄN ihmeteltävää tai pahaa, miksi olisi? Minä ihmettelin miksi sanoa monessa viestissä toisille täällä, että ei ole vielä kirjoittamassa toisella osiolla vaikka on kirjoittanut sinne jo monta päivää. ihmettelin siis sitä että huijaako siitä syystä että pelkäisi muiden häätävän täältä pois vai mikä siinä oli syynä. koska itsestäni on täysin ok kirjoittaa kummallekkin osiolle niin itse myös sanoisin rehdisti "juu, olen jo kirjoitellut odottajiin mutta jatkan myös täällä" :) jos nyt joku ei ymmärtänyt niin sitten ei.
pitää ihan hyväntahtoisesta kysymyksestäkin aina vääntää täällä riitaa ihmisten..
 
Täällä ilmottautuu uusi himotestaaja ja heti tuon liudan kuvasaastetta! Eilen oli vasta dpo 7, mutta tein testin huvikseni, kun oli jotenkin outo olo koko päivän. Vatsassa kupli ja ruoka ei maistunut normaalisti. Palelinkin niin, että luulin kipeäksi tulevan. En ajatellut että noin pienillä päivillä voisi edes näkyä, mutta viivan näin testissä!!! Paremmin näkyy livenä, mutta näkeekö kukaan kuvissa?

dpo7 ilta PC


dpo8 aamu PC


dpo 8 päivä PC


Ja vielä apteq tältä illalta dpo 8 edelleen...
 
  • Tykkää
Reactions: pionii
pumpeliina mää nään kyllä jtn mutta en osaa sanoa onko väriä. Eikai auta ku testata huomenna uudelleen..? :)

Mulla piti laskurin mukaan olla ovis maanantaina mutta nyt sen verran taas kipuja tuli että panadolia nassuun. voiko nää olla merkki siitä että on jotaki isompiakin ongelmia..? Onko muilla kovia ovis kipuja?
 
Minäkinpäs nyt tungen lusikkani tähän "huijaus"-keskusteluun! Kattelin Theran sun viestejä läpi ja olit tässä pinossa viimeks sunnuntaina puhunu odottajiin liittymisestä epäröivin tuntein. Ja samaisena sunnuntaina olit liittynyt odottajien ryhmään tuon jälkeen. Eli ei mitään huijausta siinä..saa kai sitä epäröinnistään kirjottaa ja sen jälkeen rohkaistua! Ja tästä kaikesta siis kulunu päiviä alle viikko. Eli et oo "huijannu" yhtikäs ketään. Tuon odottajiin liittymisen jälkeen et ole tässä ketjussa puhunut enää pelosta liittyä odotuspuolelle! Ja eikä sua oo mun mielestä velvoitettu raportoimaan tänne, millon liityit odottajiin. Ihan höpö höpö hommaa tämä tämmönen, sanon minä. Sainpahan sanottua. Niin kerta. :p
 
Viimeksi muokattu:
Minalo viilataan nyt pilkkua mutta viikko sitten torstain 40+ ketjussa :D
Ja oikein ODOTIN kuka tarttuu tuohon "huijata" sanaan. Tosin, sama se minkä sanan siihen olisin heittänyt niin aina pitää vaan jatkaa ja jatkaa ja pahoittaa joka viestistä mielensä vaikka kuinka joku vilpittömästi ihan hyvällä kysyy. Palstamammat on parhautta (y)
 

Yhteistyössä