Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Minä niin pidän peukkuja kaikille piinaaville ja haamuilijoille, Nyytikkiiä olen toisessa ketjussa seuraillut, on niin kiva jännätä jonkun jännäämistä :) Kyllä se vielä vahvistuu (y)

Omaa napaa: mulla alkaa testauskestävyys nyt kyllä hiipua. Kp36/?... Kuvittelin saaneeni pcn ovistestiin jo enempi väriä kp29 (joo mä teidän, epätoivoista...) mut seuraava oli taas normi, eli näkyy haalea viiva, joka kameralla on selkeämpi. Ja kierrostahan mulla ei ole siis mitään tietoa yhdeksän menkattoman kierukkavuoden jäljiltä.

Sitten taas, mun alavatsa on ollut ihan kummallinen nyt viikonlopun. Ei tunnu menkkafiilikseltä, vaan vihloo vuoroin oikealta, vuoroin vasemmalta. Ja turvoksinen olo. Mies jäi kattomaan lauantaina saunan jälkeen, että onko noi oikeasti sun nännit, nänninpihat on turvonneet suurinpiirtein puolikkaan tennispallon kokoisiksi :eek: ja ulkosivuja rinnoista juilii. Nenä on tukkoinen vaikka nuhaa ei oo, ja mä näen aivan järjettömän paljon unia...

Mutmut... Jos mä oisinkin jossain kohtaa ovuloinut saamatta sitä testillä kiinni, ja jollain käsittämättömällä sattumalla vielä tiinehtynytkin, niin eikö sen pitäis näkyä noissa ovistesteissä? Mä taidan vaan toivoa vähän liikaa :cautious:
 
Napandu kiitos toivotaan kovasti <3 Hyvältä ainakin kuulostaa sun oireet! Ovistesti raskaustestinä on vähän outo juttu, toisilla ovistesti näyttää plussaa aina loppukierrossa, toisilla se näyttää tummaa viivaa raskaana ja toisilla ei. Niistä ei ilmeisesti voi siis päätellä kovinkaan paljon. Olen myös kuullut, että monilla ovistesti näyttää plussaa vasta kun raskaus on vähän pidemmällä ja silloin myös raskaustesti näyttää plussaa jo.

Kannattaa varmaan tehdä raskaustesti niin ei tarvitse arpoa ;) Ihan hyvin voit raskaana olla!
 
Mä aloitin 5 vai 6 päivää alkion siirrosta testaamaan ovistesteillä ja oli ihan tosi hailura aluksi. pp6 vai pp7 muistaakseni otin käyttöön r-testit joissa myös tosi haalea haalea viiva. Sitten joka päivä testatessa ne molemmat alkoi tummumaan. Muistaakseni pp12 oli ovistestin testiviiva yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Meinaan varmaan tehdä seuraavaksikin samalla tavalla että ovistestillä eka sitte molemmilla yhdessä.
 
Nyytikkii, en mä taida uskaltaa... Mulla on semmoinen olo, et en kuitenkaan ole, enkä taho nähdä sitä valkoista tikkua. Tosin, niin mä uskottelin esikostakin aikoinaan, vaikka oireita oli jo vaikka muille jakaa :confused: Katellaan. Jos ei ala kohta menkat, ni pakkohan se vissiin ois uittaa tikkua, yks pc raskaustesti löytyis kotoa oottamasta :unsure:
 
Nyytikkii! Kuvaa!:D

Cristal hieno viiva. <3

Kohta tiirailen teidän kuvat paremmin kun äidin velvollisuudet on hoidettu.

Mulla tää pahoinvointi menee aaltoillen.. Saattaa ihan pienistä jutuista vatsa pyörähtää ympäri. Toivottavasti on hyvä merkki.
Mulla ja noita saamoja aalto pahoja oloja.. tietyt hajut tai ällöttävien asioiden pelkkä näkeminen saattaa vetää yökki refleksin :sick:

Koen myös samoja tunteita odottajiin liittymisessä. Tuntuis jotenkin raskaalta häippästä sieltä pois taas :unsure:
 
Pakko kysyä täältä himotestaajien ryhmästä että mitä luulette koska verikokeissa alkaa näkyä hcg nousua ovulaation jälkeen jos olis hedelmöitys tapahtunut...?
Tää nyt kiinnostaa siksi ku v.38 ihan mikä päivä tahansa (vaikka perjantai ;))meen verikokeisiin (km takia seuranta) mut tänään onki kp2 ja aloin sit laskeen et mitä jos saakin ennakkotietoa ja onko se edes mahdollista.
Paljonkohan dpo pitäs olla et näkis?:ROFLMAO:
 
Nyytikki toivon että siellä pieni tekee pesää! Vahvistumista haamulle!! <3
Itsellä ei vielä ole kunnon pahaa oloa. Välillä tulee kuvottava tunne mut ruoka ja kahvi maistuu. Pelottaa edelleen onko tämä oikea raskaus vai esim tuulimuna :-( jään vielä tänne notkuu vaikka olen lukenut toukokuisten pinoa.
Plussatuulia toivon kaikille!!
 
Nyytikki toivon että siellä pieni tekee pesää! Vahvistumista haamulle!! <3
Itsellä ei vielä ole kunnon pahaa oloa. Välillä tulee kuvottava tunne mut ruoka ja kahvi maistuu. Pelottaa edelleen onko tämä oikea raskaus vai esim tuulimuna :-( jään vielä tänne notkuu vaikka olen lukenut toukokuisten pinoa.
Plussatuulia toivon kaikille!!
Mulla tuulimunassa viiva vahvistui tosi hitaasti.. eli omalle kohdalle se ei ollut hyvä merkki. Sulla on ollut mun muistaakseni hyvän näköisiä viivoja :)
 
Aapuva, ei oo menkkoja kuulunu!! :O Tää on jo harvinaista! Yleensä on kellontarkat ja alkaa aina yön aikana.. Nyt ei mitään!!!
Käyn kaupasta tänään hakeen pari r-testiä, ko veikkaan et noi nykyset on just niitä paskoja, joita ei kannata käyttää :D Ebaysta tilattu halvimmat maholliset.

Mua oikeesti nyt jänskättää ihan hitosti! <3 JOS ois tärpänny niin ois toukokuun napero <3

Cristalilla niin magee viiva, että huhheijaa! :p
 
  • Tykkää
Reactions: Divinee
Nyytikkii: Hyvältä näyttää :)

ON: Tein pari uutta testiä perjantaisen haamutestin jälkeen. Täysin negoja.
Menkkoja ei vielä kuitenkaan näy. Oli varmaan sofi one stepin viivanpaikka... En tiedä olenko ovuloinutkaan ollenkaan. Ärsyttävää.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Emma pahoittelut menkoista :(

Divinee höh se on kyllä ikävää jos ei ovuloi.. :( Mulla on pco ja tää on eka kierto koko yritysaikana kun ovuloin oikeasti todistetusti. :D Ja jouluna jätettiin jo ehkäisy pois.

Lämmöt ainakin ovat koholla, 37,0. Normaalisti mulla huomattavasti alle 36.
 
Moikka!

Tein piruuttani one stepin (ja dpo 2,ei siis todellakaan pitäis näkyä yhtikäs mittää) ja sain näin ärsyttävän viivanpaikan. Eli mulla ainaskin noita viivanpaikkoja antaa aina. Ei voi yhtään luottaa, paitsi tietty, jos alkaa oikeesti punottaa.
 

Attachments

Laitanpas nyt pähkäiltäväksi, jotta mitähän tää nyt oikein meinaa...



Ekassa ylempänä eilinen, eli kuiva ja alempana tän päiväinen, testiajan sisällä. On niissä nyt ehkä vähän enemmän väriä kun viime viikolla... Tokassa yksinään tuo tän päiväinen. Ja tosiaan kp 36/jotain...
 
Nepadu ootko ovista bongannut aiemmin kierrossa? Oisko sulla r-testiä millä varmistaa? Onko sulla menkat myöhässä jo?
Vaikea sanoa noista oikein mitään kun joillain voi ovistikut antaa pitkin kiertoa jonkin asteista viivaa mikä ei ole plussa kuitenkaan. Kuitenkin sitten ovistestit kuitenkin voi myös raskauteen reagoida. Mutta omasta kokemuksesta kyllä raskaustestikin jo haamuilee kun ovistestissä on tasavahvat viivat.

Tsemppiä!
 
Napandu toisilla ovistestit näyttää aina loppukierrossa vahvaa viivaa, mulla näyttää myös pitkin kiertoa tummia viivoja. Kyllä ilmeisesti raskaustestissä näkyy yleensä jo jotain jos ovistesti raskauteen reagoi :) Toivotaan että sulla olisi sitä!
 
Mandala, no kun en ole löytänyt ovista 25llä tikulla (siis 25 päivää) putkeen... Onko nuo sinusta tasavahvoja?
Kierrosta ei tosiaan havaintoa, hormonikierukka läks kesäkuun puolivälissä, heinäkuun vika viikolla oli eka vuoto, sen jälkeen lähin tikuttamaan kp 11 lähtien eikä oo menkkoja kuulunut. Ja tosiaan, 9 menkatonta kierukkavuotta takana.
 

Yhteistyössä