Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pupelaattori. Jospa se nyt sieltä onkisi sitä kiertoa? Mä voisin niii mielelläni lahjoittaa täältä ainaki osan tätä hervotonta vuotoa. Niin ärsyttävää:mad:. Mutta toisaalta kai pitää olla onnellinen että kierto toimii :ROFLMAO: paradoksaalista :D
 
Ja tunnin päästä näyttää tältä!?

Aijaa vähän raiskaa mutta livenä ihan siliminnähtävä viiva. Minen ala. Vaan pitäshän sen jo näkyä jos jotaki olis. Alakaa vaan mennä totisesti usko näihin pc:n tikkuihin.
Pitäis olla laitonta tämmönen tyhyjän viivastelu :poop:
 
Pupelaattori. Juu samanlaista antoi just viime vk mulla. Sit se first response (pitäs reagoida n.6 hcg pitoisuuteen ) oli nega (tosin siinäkin joku viivanpaikka kuivuttua ) ja vuoto alkoi. Muuten olia joku voinu epäillä jotain kemiallista mutta saman pv. ultrassa n.5mm limakalvo joten raskauden mahdollisuus täysi nolla.
Että suosittelen kyllä olemaan hilloamatta enää noitakaan PC tikkuja sitä 5minsaa kauempaa :(
 
Minäkin laitan omani tänne ihmeteltäväksi. Dpo11 on nyt. Eilen hahmotin jo viivanpaikkaa ja se sen uskoin olevankin, tänään se kuitenkin näkyi vahvempana, mutta en uskalla sitä vieläkään sanoa muuksi kuin viivanpaikaksi. Voi kumpa huomenna näkyisi selvemmin.

Tässä siis tältä aamulta
 
  • Tykkää
Reactions: another
Kuinkas satuinkaan etsimään juuri nyt tietoa tuosta PC:stä. Se on ollut mun luottotestini vuosien ajan, koska en ole saanut siihen koskaan viivanpaikkaa turhaan. Itselläni on takana 5 vuotta himotestailua, 4 raskautta ja kaksi kemiallista, sekä yksi syliin saakka päässyt lapsi, joten vertailupohjaakin on kertynyt varmaan muutaman sadan testin verran :rolleyes:

Nyt olen kahden kierron aikana saanut aivan selvän viivanpaikan testiajan jälkeen, mutta olettaakseni värittömän, koska sitä en saa tallentumaan kameraan. Aina raskaana ollessani olen saanut selvän vaaleanpunertavan viivan dpo 11, joka on erottunut testiajan jälkeen. Siitä se on sitten lähtenyt vahvistumaan aamu aamulta punertavammaksi, kunnes on lopulta tasavahva dpo 16, lukuunottamatta kemiallisia. Nyt meidän "vahinkolaukauksesta" (lapsenteko on tauolla) on 16 päivää, joten sitkeimmilläkin siittiöillä laskettuna olisi jo dpo 11. En usko siis tämän enteilevän mitään muuta kuin sen, että maailman paras testi on alkanut antamaan turhia toiveenhäivähdyksiä meille luottavaisille naisparoille! :(
 
Tässä on mun PC dpo10 viime keväältä. Kun sen sillo 2min kohdalla tänne linkitin juuri kukaan ei nähny kun "ehkä jotain". Selkee viiva siinä oli het 2min kohdalla ja kuivuttua selkeämpi. Nyt puol vuotta hillottuna se näyttää tälle
http://aijaa.com/NPfCzK

Nyt kun testasin niin vasta kuivuttua tuli se "ehkä tässä on jotain " mutta sitäki piti vähän valossa katsella ja nega se tosiaan oli.
eli toki ne viivanpaikat jotka tulee vasta kuivuttua voi muuttua plussaks seuraavaan päivään mutta itse sanoisin että ne oikeat haamut, hyvinhyvin haaleatkin ja harmahtavat, erottuu jo Testiajalla.
En tiiä auttoiko ketään :)
 
Niinhän ne tästää mutta tarkoitinkin että digi antaa tosiaan sen 1-2 niin eriarvoilla hcg:tä. Sen herkkyys on olevinaan 25-200 jolla se antaa ton vastauksen mutta tosiaan alemmillakin arvoilla on tullut sama tulos. Eli jos sanotaan vaikka 10-200. Siinä on hurja ero. Eli jos sulla olis ollu ovis myöhemmin ja hcg vielä matala ja siks se toinen testi on niin haalu?
 
Theran sen verran vaan rauhottelen, että noi herkät testit on oikeesti ihan paskoja, OIKEESTI.
Pc näytti mulla ihan selkeetä viivaa, olisko ollu dpo 12 ja dippasin viimeisen tosi herkän sofin... Aivan totaali blanko, ei mitään vaikka kuinka käänteli. Itkuhan siinä pääsi että on mennyt kesken... Hain pc:n ja varmaan max tunnin pidätys ja sieltä se viiva kurkki ❤

Noi pitäis ihan oikeesti kieltää koko testit, en tiedä ketään kenellä olis näyttäny yhtään aikasemmin kun muut testit, päinvastoin...
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii ja Theran
Theran sen verran vaan rauhottelen, että noi herkät testit on oikeesti ihan paskoja, OIKEESTI.
Pc näytti mulla ihan selkeetä viivaa, olisko ollu dpo 12 ja dippasin viimeisen tosi herkän sofin... Aivan totaali blanko, ei mitään vaikka kuinka käänteli. Itkuhan siinä pääsi että on mennyt kesken... Hain pc:n ja varmaan max tunnin pidätys ja sieltä se viiva kurkki ❤

Noi pitäis ihan oikeesti kieltää koko testit, en tiedä ketään kenellä olis näyttäny yhtään aikasemmin kun muut testit, päinvastoin...
Kiitos. Tuo rauhoitti vähän etten oo ainoa. <3 eli itkuherkkyys lisätään listaan..
 
Hah
Omat verikoevastaukset tuli. Fsh on noussu entisestään eli 15 ja DHEA on vain 2.9 kun se normaalisi pitäisi olla 4-9 . Eli esivaihdevuosissa mennään kovaa kyytiä :cry:
Näillä tuloksilla on ainaki turhaa toivoa mitään omaa vaikka toisaalta raskauduin keväälläkin.
 
Ma taalla valmistaudun muksun kanssa kauppareissuun. Pakko se on vielä yks testi kayda hakemassa. Vaikka pahoin pelkaan etta sekin on nega taas. Miehelle kun puhuin et tais olla kemiainen, niin se tuumas vaan "ai et olit vahan vaan raskaana".

Muokkasin pari kannykan autovaarennokset tekstista.
 
Hah
Omat verikoevastaukset tuli. Fsh on noussu entisestään eli 15 ja DHEA on vain 2.9 kun se normaalisi pitäisi olla 4-9 . Eli esivaihdevuosissa mennään kovaa kyytiä :cry:
Näillä tuloksilla on ainaki turhaa toivoa mitään omaa vaikka toisaalta raskauduin keväälläkin.
Tammityttö mun äiti on saanut viimeisensä 40 vuotiaana, vaikka ei edes pitänyt :) eli uskon kyllä sun mahiksiin (y)
 

Yhteistyössä