Ääh,
Clearblue Plus testi tehtynä, nega, ainakin minun silmään. Olin jossain kulmassa näkevinään jotain, mutta negaksi tulkitsin ja varmasti se sitä olikin.
RFSU on siis ainut, johon olen viivat saanut
Pregcheck edelleen vaan roskishaamuja tyrkkii (I know, ei pitäisi tutkailla niitä enää testiajan umpeuduttua)!, punertavia sellaisia...
Eikai tässä auta muu, kun aamulla kokeilla taas uusiksi. Hieman turhauttavaa.
Onko kenelläkään tietoa, että onko terveskeskuksissa kuinka suuria eroja sen suhteen, ottavatko verikokeita jos kuukautiset vaikka viikon-pari myöhässä, tai siis kuinka pian suostuvat ottamaan? Enpä yhdessäkään raskaudessa ole moiseen joutunut.
Oireita voisin myös listata, kuviteltuja tai oikeita:
- alavatsakivut (kuukautiskramppien tyyliset kivut, alkoivat päivää-paria ennen odotettuja kuukautisia, eli viime vkl tienoilla).
- huimaus
- huono olo AAMULLA (nyt vain eilen ja tänään havaitsin, tiedätte tunteen kun tuntuu että pala nousee kurkkuun ja joutuu nieleksimään, ettei laatta lennä).
- repäisykivut mm. yskiessä
- rinnat arat SIVUILTA(?), nännit huomattavasti aremmat (uusi juttu, JOS raskaana olisin, en muista aiempien kohdalla moista).
Onko kukaan muuten kuullut, että voisiko virtsaputkentulehdus (virtsatieninfektio kai oikealta nimeltään) aiheuttaa kuukautisten poisjäännin? Koitin googletella ja löysin vain tietoa, joka puhuisi tätä vastaan. Minulla siis oli ja meni tuo tulehdus, kotikonsteilla, paljon puolukkamehua ja c-vitamiinia.
Kuolemahan tässä tulee näitä pähkäillessä... Onneksi en ole ainoa.
*muoks* oirelistaan...