Samoin täällä. Kävin labrassa ja hcg oli muistaakseni 146 siinä kohdin, kun arvon olisi pitänyt olla tuhansia, jopa kymmeniä. Eikä mennyt montaa päivää, kun vuoto alkoiMulla näytti samalta ja meni ikävä kyllä kesken. :/
Samoin täällä. Kävin labrassa ja hcg oli muistaakseni 146 siinä kohdin, kun arvon olisi pitänyt olla tuhansia, jopa kymmeniä. Eikä mennyt montaa päivää, kun vuoto alkoiMulla näytti samalta ja meni ikävä kyllä kesken. :/
kyllä siellä jotain näkyy.Jos on rfsu, niin on kyllä melkoisia antamaan todella törkeitä viivanpaikkoja. Siksi itsekin noihin tämän päiväisiin puikko versioihin skeptisesti suhtaudun. Täällä vain ei ole lähimarketissa kuin noita ja pitää lähteä muualle Ostoksille.
Mulla sama juttu. Lähimarketissa myydään näitä rfsu n testejä. Ja kauempaa joutuisi hakemaan jos pc liuska testejä ostais.kyllä siellä jotain näkyy.Jos on rfsu, niin on kyllä melkoisia antamaan todella törkeitä viivanpaikkoja. Siksi itsekin noihin tämän päiväisiin puikko versioihin skeptisesti suhtaudun. Täällä vain ei ole lähimarketissa kuin noita ja pitää lähteä muualle Ostoksille.
Alemmassa näen vähän huonommin, mutta ylemmässä ihan selvästi! OnneaTässä tiirattavaa hätähousuille kp 24/27 dpo 10. Nyt mä näen jo vähän väriäkin. Näkeekö kukaan muu?
Tää aamupissasta
Tämä pari tuntia sen jälkeen
Yllä dpo 11 ja alla dpo 16 rv 4+1Tänään tällaista
Kyllähän toi plussalta vaikuttais, varovaiset onnitteluttässä dpo 10 aamupissasta tehdyt. Ylempänpä 10iu herkkyys ja alla 25iu herkkyys. Mitä luulette. Onko plussa vai viivanpaikka? Huoh. Takana monen monta vuotta lapsettomuutta ja ivf alkuvuonna. Hoidot nyt koronan vuoksi tauolla ja tämä olisi ihme eli luomuplussa
Kyllähän nuo nyt plussan alulta näyttäätässä dpo 10 aamupissasta tehdyt. Ylempänpä 10iu herkkyys ja alla 25iu herkkyys. Mitä luulette. Onko plussa vai viivanpaikka? Huoh. Takana monen monta vuotta lapsettomuutta ja ivf alkuvuonna. Hoidot nyt koronan vuoksi tauolla ja tämä olisi ihme eli luomuplussa
Kyllä se taitaa plussa olla, isot onnittelut <3tässä dpo 10 aamupissasta tehdyt. Ylempänpä 10iu herkkyys ja alla 25iu herkkyys. Mitä luulette. Onko plussa vai viivanpaikka? Huoh. Takana monen monta vuotta lapsettomuutta ja ivf alkuvuonna. Hoidot nyt koronan vuoksi tauolla ja tämä olisi ihme eli luomuplussa
Näkyy, varovaiset onnittelut28/30 ja päiväpissasta kesken synttäreiden äkkiä tehty. Näättekö te saman haalean vaalean viivan?
Näkyy haamulainen28/30 ja päiväpissasta kesken synttäreiden äkkiä tehty. Näättekö te saman haalean vaalean viivan?
Ei ole kokemusta testistä, mutta kylläpä selkeä viivanpaikka jos sellainen onOnko haamuja vai viivanpaikkoja ?
https://aijaa.com/YIpKIR
Mä oon saanu kyseisiin testeihin aina tuollaisia eikä ne oo valitettavasti merkinny mitään. Kannattaa testata vaikka jollakin apteekin testillä, niin on varmempi tulos.Onko haamuja vai viivanpaikkoja ?
https://aijaa.com/YIpKIR