Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4


Plussa vai ei? Testi RFSU liuska. Tän jälkeen tein pregcheckin liuskan ja testiajalla täysin nega.

Tässä rfsu noin tunti testin tekemisen jälkeen.
Tänään sekä rfsu että pc selkeitä negoja :)

En kyllä jatkossa osta rfsu testejä..
Olen tyytyväinen negaan.. sain mielenrauhan.. tainnut vaan kierto mennä sekas kun menkat kohta 2 viikkoa myöhässä. o_O
 
Ilmoittaudun jonon jatkoksi. PAS tehty lääkkeelliseen kiertoon 16.3 ja tottakai tänään jo täytyi uittaa tikkua pissassa. Saaliina viivanpaikka, joka erit.mustavalkokuvassa näkyy ihan ok. Testinä sofi 25iu/ml. Onko ne halpisliuskat kuinka herkkiä viivanpaikoille?
 
Viimeksi muokattu:
Sabista
Ilmoittaudun jonon jatkoksi. PAS tehty lääkkeelliseen kiertoon 16.3 ja tottakai tänään jo täytyi uittaa tikkua pissassa. Saaliina viivanpaikka, joka erit.mustavalkokuvassa näkyy ihan ok. Testinä sofi 25iu/ml. Onko ne halpisliuskat kuinka herkkiä viivanpaikoille?
Minkä ikäinen alkio siirrettiin? Blasto vois ehkä jo haamuilla taisin itse pp 4 kiusaamaan itseäni ja kyllä se vaan vahvistui päivä päivältä..
 
Moikka! Täs tulee nyt hyvin omaa napaa, pahoittelut!

Testasin ovutestillä ku ei ollu muitakaan testejä kotona ja Koronan takia ei oo tullu kaupas käytyä.

Onko tää plussa vai nega kun katsotaan asiaa ovutestin kautta?

Nyt dpo14. Menkkojen pitäis alkaa tänään. Ei mitään vuotoa ole tullut vaikka mulla yleensä tiputtelee 3pv ennen menkkoja.

Kiitos jos jaksat kommentoida.
 
vierailija
Moikka! Täs tulee nyt hyvin omaa napaa, pahoittelut!

Testasin ovutestillä ku ei ollu muitakaan testejä kotona ja Koronan takia ei oo tullu kaupas käytyä.

Onko tää plussa vai nega kun katsotaan asiaa ovutestin kautta?

Nyt dpo14. Menkkojen pitäis alkaa tänään. Ei mitään vuotoa ole tullut vaikka mulla yleensä tiputtelee 3pv ennen menkkoja.

Kiitos jos jaksat kommentoida.

Auts, ovistestit antaa toisen viivan yleensä aina enemmän tai vähemmän selvänä jossain vaiheessa kiertoa. Itsellä näytti 3+ (pakastealkion siirto niin tietää viikot) kirkuvan punaisena ja paksumpana viivan. Digiovistesti näytti myös hymynaamaa. Minkä merkkinen testi toi on?
 
Sabista

No en malttanut. Sain käsiini halpoja Sofi raskaustestejä ja nyt (jo) sylettää. Alempi eiliseltä illalta ennen nukkumaan menoa,rakkoaika X-tuntia eli kuivanut ja ylempi tältä aamulta.

vielä ei saisi heittää kirvestä kaivoon, blasto siirrettiin ma - mutta nyt just tuntuu siltä.
Mitä mitä, kyllähän niissä haamu kummittelee!
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah

Yhteistyössä