Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Moikka! Voisin liittyä teidän seuraan testailemaan ja tihrustamaan. Oon seurannut tätä ketjua ties kuinka kauan mut en oo saanut aikaseks kirjoitella. Ollaan siis 26v pariskunta ja yritys aloitettu 11/16 ja nyt yk12 aluillaan (kp3). Ajattelin et tää olis mulle sopiva ketju kun oon kokoajan testailemassa ja tykkään kurkkia myös muiden testejä :D

@Minni-83 Mä nään kyl noissa kummassakin jotain! Vahvistumista! :love:

@joulutoive Marketista saa musta ihan hyviä testejä, pregcheck tai rfsu liuskoja ihan hyvään hintaan. Jos paljon tykkää testailla niin apteekin testit voi tulla kalliiks :ROFLMAO: Kaikissa kaupoissa vähän eri valikoima mut joku citymarket on ainakin varma! :)
 
Teen seuraavan testin joko tänään tai huomenna. En vielä tiedä. Aamupissa meni jo tältä päivältä niin pitäiskö suosiolla huomenna vasta tehdä. En pystynyt aamupissasta tekeen kun mies ei lähtenytkään vielä töihin. Salaa teen noita testejä kun ei kehtaa miehen ollessa paikalla tehdä niitä.:)
 
Teen seuraavan testin joko tänään tai huomenna. En vielä tiedä. Aamupissa meni jo tältä päivältä niin pitäiskö suosiolla huomenna vasta tehdä. En pystynyt aamupissasta tekeen kun mies ei lähtenytkään vielä töihin. Salaa teen noita testejä kun ei kehtaa miehen ollessa paikalla tehdä niitä.:)
Jos illalla sulla sattuis pidempi väli ja saisit vahvemman lirun talteen, tekisin itse siitä.
Mä saan iltaisin paremmat tulokset kuin aamulla. Varmaan juon ennen nukkumaan menoa enemmän niin on laihempaa aamulla mitä illasta on. Mutta jos mies on sillon kotona ja haluut tehä salassa, niin ehkä sit oottaa siihen aamuun.:)
 
Mitä näette tässä? Kyseessä rfsu liuskatesti ja kp 27/n.28 ja ovulaatiotuntemukset kp10 joten ovulaatio ollut ehkä kp11. En ole tikuttanut ovista mutta keskenmeno oli ennen joulua noin viikolla 5 ja nämä olivat ekat kuukautiset sen jälkeen. Ikää on 35 v. ja ensimmäinen lapsi on 11 kk.
https://aijaa.com/D9eAUL
Kyllä siellä taitaa haamun alku näkyä! :) vahvistumisia!

Mites tää? Tän aamun dippi
https://aijaa.com/mgFY9d
 
Viimeksi muokattu:
Mitä näette tässä? Kyseessä rfsu liuskatesti ja kp 27/n.28 ja ovulaatiotuntemukset kp10 joten ovulaatio ollut ehkä kp11. En ole tikuttanut ovista mutta keskenmeno oli ennen joulua noin viikolla 5 ja nämä olivat ekat kuukautiset sen jälkeen. Ikää on 35 v. ja ensimmäinen lapsi on 11 kk.
https://aijaa.com/D9eAUL
Selvä haamu! :love:

Kyllä siellä taitaa haamun alku näkyä! :) vahvistumisia!

Mites tää? Tän aamun dippi
https://aijaa.com/mgFY9d
Ehkä just ja just viivanpaikka? :)


En muistanut tänään käydä ostamassa r-testejä, joten ne jää nyt ensi viikkoon. Kohta testailen ovista, niin selviäisi missä vaiheessa kiertoa tässä mennään (n)
 
Voi apua, mulla nyt pikkukakkosen neljäs yrityskierros ja äsken tein markettitestin kp 29, joka antoi todella haaleen haamuviivan, jota ei oikein edes kameralla saanut näkyviin ja tossakaan kuvassa sitä tuskin huomaa. Samanlainen testi oli toissapäivänä ihan tyhjä, joten epäilyt heräs nyt vahvana!

Hain apteekista superherkkiä testejä pari ja kohta kokeiluun, kunhan saanut pidäteltyä tunnin pari. Iik!

 
Onks kaikki siirtynyt whats app ryhmään? Vai onko tänne jäänyt ketään? Mä en whats appiin halua mennä. Mielummin täällä olisin. Mitä te jotka vielä ootte täällä. Mitä mieltä ootte mun lauantain raskaustestistä?
 
Onks kaikki siirtynyt whats app ryhmään? Vai onko tänne jäänyt ketään? Mä en whats appiin halua mennä. Mielummin täällä olisin. Mitä te jotka vielä ootte täällä. Mitä mieltä ootte mun lauantain raskaustestistä?
Ei hätää, ei kaikki ole missään nimessä!

Ehkä siinäkin näkyy joku viivanpaikka, kun oikein tihrustaa? Hankala sanoa! Ootko testannut uudelleen?
 
Ei hätää, ei kaikki ole missään nimessä!

Ehkä siinäkin näkyy joku viivanpaikka, kun oikein tihrustaa? Hankala sanoa! Ootko testannut uudelleen?
Höh. Mä olin näkevinäni siinä livenä jotain. Ehkä en saanut sitä kuvaan mitä livenä näin. Tämän puhelimen kamera on jo vähän huono.

Ajattelin tänään testata jos saan pidätettyä pissaa tarpeeks kauan.
 
@pikkumyyyy_1 ja @Nasunen87 mäkin näin siinä kuvassa punertavan haalean toisen viivan. Aijaa vähän syö kuvista niitä toisia viivoja. Omassa kuva galleriassa se toinen haalea punertava viiva näky paremmin. Nyt kyl jännittää miten tässä käy. Oon niin monesti tippunut korkeelta näiden haaleitten viivojen kans mut aina sitä kuitenkin viimeseen saakka jaksaa elätellä toiveita. Kumpa nyt tällä kertaa ei alkais menkat ja viiva vahvistuis. Pitäkää peukut pystyssä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nasunen87

Yhteistyössä