On kyllä! Näyttää kyllä vahvistuvalta haamulta
Mä olen noita Ultria testannut nyt kolme kappaletta peräkkäisinä aamuina ja hyvin vahvistuu. DPO10 eka haalea viivaKuvaan tosi hankala saada. Mutta jopa esikoiseni näki aamulla kun kysyin niin kaksi viivaa. Ja mies näki sen myös.
Mulla on aamulle pregcheck ja apteekin raskaustesti ultra.
Tuosta apteekin testistä ei ole kokemusta.
No ei tuo varjolta näytä kyllä. Onpa outoa. Joskus noissa puikoissa varjo saattaa näyttää kuin olisi haamu. Mut ennemmin hento viiva kuin varjo.Auttakeeeeeee! Tein iltapäivätestin ja tulos on alla. Otin kuvan kolmen minuutin kohdalla. Ongelma on siinä, että kun sit avasin myös testin, siinä näkyy vain tuskin mitään ja kuvassa kuitenkin näkyy viivaa. Onks tää optinen harha?!?!?!
katso liitettä 2143
Onhan siinä selvä viivakatso liitettä 2144
Tässäpä tämän aamuinen, 25mIU/ml herkkyys.
Tietty mä näen siinä hentoisen viivan
Ihan selvä viiva hei!katso liitettä 2144
Kuulostaa täysin normaalilta suhtautumiselta (valitettavasti?!) täysin normaalilta kuulostavaan tilanteeseen. Mä sain aiemmin säännöllisen kiertoni myös sekaisin stressaamalla ja hyvin samankaltaisia vatsakipuja jne tunsin myös. Kerroit jättäneesi pillerit pois huhtikuussa mutta et kertonut käytitkö yhdistelmä- vai minipillereitä. Joka tapauksessa, kuten mainitsitkin, pillereiden lopetus sotkee kierron, mutta positiivista se, että nyt kierto on alkanut tasaantua ja ajallisestikin sopii siihen, että pillereiden lopetuksen vaikutus alkaa vähentyä. Yksi gynekologi kertoi minulle kerran, että voi kestää jopa 11kk, että oma kierto palautuu täysin normaaliksi, ou jee . Tätä tietty sotkee se, että pillereiden jälkeen ekassa kierrossa on jopa paremmat mahdollisuudet. Ei oo siis mun mielestä yhtään reilua niiden kannalta joilla ei sillon tärppää . Tuohon milloin kannattaa mennä lääkäriin... En nyt tiedä ikääsi mutta jos alle 35 niin yrittäisin rauhassa, joo ymmärrän kuinka mahdotonta, odotella että kierto vakiintuu itsestään. Oon ite kokenut senkin että lääkkeillä kiertoa tasatessa saa sen vaan enemmän sekaisin. Julkisella tutkimukset aloitetaan yleensä vasta vuoden kohdalla jos ei erityistä syytä epäillä ongelmia mutta yksityisellehän voi hakeutua heti kuin siltä itsestä tuntuu. Anteeksi nyt, ei ollut tarkoitus kirjoittaa saarnaa, mutta eihän tiedä jos tätä lukee joku vähemmän näistä tietävä. Tsemppiä yritykseen ja jaksamista odotukseen! Et varmasti ole tuntemustesi kanssa yksin.Heippa. Oon uusi porukassa mutta pakko avautua yksin kertaisesti johonkin. Tänään aamulla itkenyt silmät päästä ja hirvee painiminen itsensä kanssa. Mulle on suotu jo yksi lapsi joka on nyt 6v. Oon jättänyt pillerit pois huhtikuun alussa heti. Kierto oli ihan sekasin mut viime kuukautiset oli 31pv eli sitä mitä on ollutkin. Oltiin aika tiheeseen oletetun ovulaation aikana kun oltiin loma reissulla silloin. Mulle tuli viikko oletetusta ovulaatiosta outoja oireita. Kovat alamaha kivut, päänsärkyä päivittäin nyt ainakin. Alamahaa särki päivittäin aina sillon tällöin ja jossain kohtaa päivää tuli pää aina kipeeksi. Tänään kp32 ja perjaatteessa päivän myöhässä kuukautiset. Näin unta positiivisesta raskaustestistä ja aamulla olin ihan sata negatiivisesta. Niinkuin se sit olikin. Oon itkenyt aamulla silmät päästäni ja miettinyt et oonko niin huono ihminen ettei mulle voi suoda lasta ja en tunne itseeni yhtään naiseksi kun mun kroppa (mieli) huijaa mua tuon tuosta ja kuukautiset on sekaisin. En tarvitse saarnaa siitä kuinka kauan menee et kuukautiset tasaantuu pillereiden jälkeen oon sen verran vanha et tiedän kyllä, mutta odottavan aika on älyttömän pitkä. Nyt kun joskus kuukautiset alkaa niin lähtee yk 5. Millon kannattaa pyytää apua lääkäriltä epäsäännölliseen kiertoon? Anteeksi avautuminen. Onnea plussaneille ja muille tsemppiä yritykseen <3
Ihan selväkatso liitettä 2144