En ookkaan tänne hetkeen kirjotellu..viimeks heinäkuun puolella...oon silti lueskellu näitä juttuja joka päivä. Mulla on jotenki kauhee stressi päällä ja tuntuu että se on aiheuttanu mulle jotaki tosi outoja oireita. Viime kierrolla tein raskaustestin dpo8 ja siihen tuli joku viiva ja tottakai heti uskoin että olin raskaana. Mä sit sitä jännitin ja stressasin tosi lujaa ja seuraavana päivänä mulla alkoi ihmeelliset pissaamisvaivat...mua on siis nyt pissattanu yhtäputkee viimeiset 3 viikkoa ja meinaan tulla hulluks...oon käyny lekurilla 5 kertaa jo tästä ja lääkäri epäili että stressi on aiheuttanu mulle yliaktiivisen rakon...nyt syön siihen lääkkeitä mut tuntuu ettei nekään auta ihan täysin. Mutta en siis oikeesti ollutkaan raskaana, eli se viiva oli vaan viivanpaikka tai virheellinen positiivinen. Nyt on menossa yk2 ja tänään on kp20/25(28) ja dpo4, ja tänään on tullut pissalla käydessä pientä vuotoa. Toivon todella että ne ei oo menkat, sillä eihän näin lyhyellä kierrolla voi ees raskautua. Tosi outoa koska mun kierrot on yleensä 27/28 päivää mutta nyt raskauden ja pillereiden lopetuksen jälkeen se on ollut tosi lyhyt...jos nää kierrot pysyy näin lyhyenä vielä jatkossakin (oletan etten plussannu tälläkään kierrolla) niin sit pitää varata gynelle aikaa ja miettiä miten sais luteaalivaihetta pidennettyä. Senhän pitäis olla ainakin 10-12 päivää että vois tulla raskaaks. Tällänen romaani tälläkertaa...ja Onnea plussanneille <3