Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jokohan uskaltaisi siirtyä huhtikuisten puolelle? Tänään pitäisi menkkojen alkaa. Aamulla tein CB digin (luulin ostaneeni viikkonäytöllisen, eipäs ollutkaan (n)) ja plussa siihen napsahti nopeasti. Välillä ihan jäätäviä kipuja alavatsassa, sellaisia 10xnormaalit menkkakivut. Herään niihin yölläkin :sick: Mutta kaipa se on normaalia, kivut kuitenkin menevät ohi ja kestävät vaan max muutaman minuutin kerrallaan. Tuntuu uskomattomalta, ei meinaa uskaltaa iloita :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Hantta81
@Miala
Mä mietin samaa, et jokohan liittyis huhtikuisiin.. Mulla menkat pitäs alkaa huomenna tai ylihuomenna. Ja jotenkaa en uskalla vielä hihkua, ettei vaan tipu korkeelta ja kovaa tälläkin kertaa.. Mitäs se tarjoo sulle lasketuks? Joko oot kattonu (y)
Mulla oireet on ollu nyt sellasia et oikee rinta todella kipee ja karmee paineen tunne on alamahalla. Ja alaselkäki käyttäytyy niinku olis tosi painavia nostellu.. Voiku pysys matkassa nyt :love: 2 vuotta tätä on odotettu! Edellinen päättyi tuulimunaksi toteamiseen. Lähes jo luovuttiin toivosta..
 
Kp 5. Sais päivät mennä vielä vähän nopeampaa, en malta odottaa että saan taas seota noiden raskaustestien kanssa :D no onneks on paljon tekemistä täällä kotona vapailla ja sitten kun on töissä niin ei paljon muuta ehdi. Ja kohta pääsen Helsinkiin, mulla alkaa siellä erikoistumisopinnot :) kerran kuussa käyn siellä muutaman päivän toukokuuhun asti.
Onnea plussanneille! :love:
 
@Miala
Mä mietin samaa, et jokohan liittyis huhtikuisiin.. Mulla menkat pitäs alkaa huomenna tai ylihuomenna. Ja jotenkaa en uskalla vielä hihkua, ettei vaan tipu korkeelta ja kovaa tälläkin kertaa.. Mitäs se tarjoo sulle lasketuks? Joko oot kattonu (y)
Mulla oireet on ollu nyt sellasia et oikee rinta todella kipee ja karmee paineen tunne on alamahalla. Ja alaselkäki käyttäytyy niinku olis tosi painavia nostellu.. Voiku pysys matkassa nyt :love: 2 vuotta tätä on odotettu! Edellinen päättyi tuulimunaksi toteamiseen. Lähes jo luovuttiin toivosta..
Laskettu aika olisi edellisistä menkoista laskettuna 24.4, mulla on pitkä kierto (37 päivää edelliset pari). Koetan koko ajan ottaa rennosti ja ajatella, että jos menee kesken tai tulee jotain häikkää, niin sitten se tapahtuu niin ja varmaan niin on parempi. Mutta onnea meille molemmille ja toivotaan, että kaikki menee hyvin! :love:
 
Mikähän toi mun eilinen testi oli??!!
Oon eilis illasta asti joutunut käymään vessassa 3-4h välein, myös yöllä heräsin siihen hirveään pissahätään. Testasin yöllä ja siinä ei näy mitään, tai näkyy kai tooooosi haalea mut en saa edes kuvaan. Oli siis 4h väliä edellisestä pissalla käynnistä. Onko mun pissa nyt vaan jotenkin liian laimeeta ettei näy testissä? Tai sit en vaan ole raskaana ja eilinen testi oli viallinen.
Dpo 14 ja huomenna pitäis menkat alkaa.
Tissit on edelleen kipeät.
 
Mulla noussut jokaisesta kolmesta odotuksesta aina varsin korkeaksi. 36,8-37,2 liikkunut läpi raskauden. Jos taas menkat alkaa, romahtaa lämmöt tosta 36,8:ta 36,4-36,5:n yhdessä päivässä ja sitten alkaa vuoto.
Ja kun munasolu irtoaa, tipahtaa lämmöt kanssa hetkellisesti alemmas, mutta alkavat taas kohota kierron loppuun saakka.

Olikohan mahdollisimman sekavasti kerrottu?:D:whistle:
Hyvin oli kerrottu! Edelleen valkovuoto jatkuu, lämmöt 36,6- 36.7..dpo6. Olin hieronnassa eilen, ja yritettiin alaselkää ja lantiota päästää jumeista, teki ihan jumalattoman kipiää lantioon ja kohdun seutuville :eek: saas nähdä, jännittää! Viikonloppuna pitäis oluttapahtumaan osallistua, mutta meikän oluen maistelut jää kyllä minimiin!

Onnea @jokonyt! :))
 
Mikähän toi mun eilinen testi oli??!!
Oon eilis illasta asti joutunut käymään vessassa 3-4h välein, myös yöllä heräsin siihen hirveään pissahätään. Testasin yöllä ja siinä ei näy mitään, tai näkyy kai tooooosi haalea mut en saa edes kuvaan. Oli siis 4h väliä edellisestä pissalla käynnistä. Onko mun pissa nyt vaan jotenkin liian laimeeta ettei näy testissä? Tai sit en vaan ole raskaana ja eilinen testi oli viallinen.
Dpo 14 ja huomenna pitäis menkat alkaa.
Tissit on edelleen kipeät.
Jollei menkkoja näy, koita aamupissasta, sen pitäis olla parhaiten konsentroitunutta :)
 
Kiitos suuresti onnitteluista!! Päätin ennen tämän kierron alkua että jos ei tästä seuraavasta tärppää hakeudun hoitoihin! :love:
Toivon teille kaikille plussaa ja jo plussan saaneille tarrasukkia!! :love:
Nähdään huhtikuisissa!
Stindepinden testejä kans haluan vielä seurailla!
Tässä vielä varmistus kun en oikein itse uskonut, mutta nyt uskon!!
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Unicorn

Yhteistyössä