@nelHM Kiitos! <3 On vaan niin vaikea uskoa, viisi vuotta olen viivoja tihrustellut.No jos tuo ei ole plussa, voitasko valittaa ihan porukalla tosta testistä! Onnea ja vahvistumista viivalle
@nelHM Kiitos! <3 On vaan niin vaikea uskoa, viisi vuotta olen viivoja tihrustellut.No jos tuo ei ole plussa, voitasko valittaa ihan porukalla tosta testistä! Onnea ja vahvistumista viivalle
@stindepinde Jos muut testit haamuilee niin veikkaan että digikin näyttää. Ehkä silti odottaisin menkkojen alkamispäivään. Digi on niin julma
Tosissaanki se lyö maahan, jos tulee se huonoin mahollinen vastaus siitä.. vähän kun maattaa oottaa luotettavemmille päiville@stindepinde Jos muut testit haamuilee niin veikkaan että digikin näyttää. Ehkä silti odottaisin menkkojen alkamispäivään. Digi on niin julma
Niin tässäkin kyllä lukee 'Ultra', mutta vissiin sitten tuplapakkauksena tämä?@Jossitellen Tässä kuva testin pakkauksesta. Mulla ei muistaakseni lukenut tuota ultraa vaan siinä luki herkkä. Pakkauksessa oli kaksi testiä. Onnea testaukseen!
katso liitettä 1933
Joo näyttää jotain varjostuksia ja heijastumia testi-ikkunan muovilasista tuossa härnäämässä olevan....@BadRomance Hei koitapa sitä, että avaat testin ja otat sit kuvan. Mulla ainakin ensin näkyi niin selvimmin! Tuossa sun uusimmassa on jokin ihme kuvio, mut onhan siinä viivakin. Oliko väriä näkyvissä luonnonvalossa?
http://aijaa.com/gdXw08@BadRomance Hei koitapa sitä, että avaat testin ja otat sit kuvan. Mulla ainakin ensin näkyi niin selvimmin! Tuossa sun uusimmassa on jokin ihme kuvio, mut onhan siinä viivakin. Oliko väriä näkyvissä luonnonvalossa?
Tossakin näkyy ohut viiva oikealla kohdalla, ja se levinnyt osa on myöhemmin liikkunyt aen oikealle puolle ja sit näkyy jo selvempi viiva. Se oikea viiva tukee ton puikon valkean palkin ihan vasemmalle puolelle. Ja siinähän on viiva selväati tossa aiemmassa kuvassa mitä laitoit.http://aijaa.com/gdXw08
Tollanen oli yhdessä vaiheessa. Eli kunnon värit mutta ei selvää viivaa. Katon kohta miltä näyttää nyt kuivana.