Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä alan kyllä jo vähän menettää toivoa lähemmäs neljän vuoden jälkeen. Elin toivossa vielä 2015, kun muka keskenmenon jälkeen tärppää helposti uudestaan. Joopa joo. :D Sorry marina.. Pitää varmaan totutella ajatukseen lapsettomana elämisestä. Onneksi kuitenkin on mahtava mies. <3 Pitää yrittää ottaa ilo irti muista asioista. Tosin tässä odottelen nyt menkkoja, ensimmäistä kertaa ikinä multa puuttuu kaikki pms-oireet ja kuppikoko tullut lisää muutamassa päivässä... Saa pitää peukkuja jos viitsii. En nyt pidättele hengitystä, yli 40 yrityskerran jälkeen voitte kuvitella, että ihan kaikki oireet on kyllä kuviteltu. Mutta nyt ei mitään perinteisiä pms-juttuja... Kääk.. :D
Ei nyt ihan testiaiheesta tämä kommentti.
Osaan kuvitella onnentunteesi parin vuoden jälkeen. :) Kaikkea hyvää!
 
Joku kyseli mistä menkkojen alku lasketaan. Meille lapsettomuusklinikalla sanottiin että vasta siitä kun vuoto alkaa kunnolla. Eli jos vessassa vähän paperiin jää verta niin sitä ei lasketa KP1:ksi. Tosin päivä sinne tai tänne, mutta meillä vaan oli tärkeetä silloin kun lääkkeet piti aloittaa tiettynä kierron päivänä.

Paljon onnea @kia1981 :love:
 
Kiitos onnitteluista! En ole vielä kauheasti pystynyt suhtautumaan koko uutiseen realistisesti. On tosi epätodellinen olo ja kauhea olo ja samalla pelko...

Unicorn jäit mieleeni kun kerroit avoimesti teidän matkastanne. Toivon todella että saatte vielä pienokaisen syliin ja kaikille muillekin tarrasukkia!

Ehkä minäkin osaan iloita kun näen että kaikki on hyvin. Nyt toistaiseksi en pysty.
 
  • Tykkää
Reactions: pajunkissa18
Onnea hurjasti @kia1981, toivottavasti saat nautittua raskaudesta vielä, koeta relata <3

@Tiuva, testaa vaikka huomenna uudestaan, ihan niin kuin aivan haalea haamu näkyisi...?

Ite testasin juuri postista saapuneita ovistestejä :) Onkos normaalin näköinen tulos kp 6? Yllättävän selkeä viiva joskaan ei todellakaan vielä plussa. Ekaa kertaa aattelin nyt testata ovistesteillä ja mitata samalla lämmöt niin näkee tapahtuuko ovis edes.IMG_20170510_172201.jpg
 
@kia1981 ihan vaan vertailun vuoksi laitan kun mulla testejä oli ja tylsää niin niitä tänään tehnyt neljä :LOL: Mulla 4+3 ja aiemmin tein 5-6h pidätyksestä testit joista pg liuskasta yhtä vahvat viivat. Tein myöhemmin tän toisen vaan tunnin pidätyksestä ja ihan erilainen:

http://aijaa.com/yGjkIy

Ja toi värikin jäi jotenkin hölmösti siihen testiviivaan, ei tullut tasaisesti. Sulla hyvä viiva kyllä, älä huolehdi :love:

Tässä se aiempi:

http://aijaa.com/tKmcpJ

Mutta siis mikä ero voi olla noiden välillä, se oli mun pointti :) En ole ite huolissani. Voithan toki testata myös aamusta jos huolestuttaa
 
  • Tykkää
Reactions: kia1981
@Lukka luulen sen menneen ohi, jos siis normi kierto on.. luin viime kuun merkintöjä ja tätä "kanamunalimaa" oli sillonki tosi myöhäsillä päivillä, joitain päiviä ennen vuotoa.. mutta aika näyttää. Tässä kuussa en jaksa miettiä enempää.. vähän tärkeämpiä mietittäviä :/
 
Menkat ei vieläkää alkaneet ja testit näyttää tuolta. Aamulämmöt koholla vieläkin, norm. 36,4 nyt 36,7. Menkkamaista juilintaa alavatsassa ollu lähes koko viikon. Itsellä ei nimittäin menkka kipuja ole ollut viime synnytyksen jälkeen :eek:

Vieläkö mahkuja olla raskaana?

Maanantaina pitää varmaan soittaa
lääkäriin jos ei ala menkat tai ei tule muutosta raskaustestiin :/
 

Attachments

Olikohan viime kuussa kun tänne kirjoittelin. Menkkoihin päättyi se kierto ja taas ollaan uudessa kierrossa piinailemassa.

Tiedän, että olen ihan järkyttävän ajoissa, tänään on dpo 6 (tai max dpo 7). Olin päättänyt että testaan aikaisintaan dpo 10, mutta sorruin. Nyt kanssasiskot, puhukaa mulle järkeä. Ei voi näkyä näin aikaisessa vaiheessa, kyseessä viallinen testi yms? Yllä raskaustesti ja alla ovistesti, samasta pissasta.

http://aijaa.com/4hNeFx

Muoks: kuvat otettu 5 min sisällä testien teosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka ja nelHM
Olikohan viime kuussa kun tänne kirjoittelin. Menkkoihin päättyi se kierto ja taas ollaan uudessa kierrossa piinailemassa.

Tiedän, että olen ihan järkyttävän ajoissa, tänään on dpo 6 (tai max dpo 7). Olin päättänyt että testaan aikaisintaan dpo 10, mutta sorruin. Nyt kanssasiskot, puhukaa mulle järkeä. Ei voi näkyä näin aikaisessa vaiheessa, kyseessä viallinen testi yms? Yllä raskaustesti ja alla ovistesti, samasta pissasta.

http://aijaa.com/4hNeFx

Muoks: kuvat otettu 5 min sisällä testien teosta.

Mä sain samanlaisen viime kierrossa, onko viiva yhtä paksu alhaalta ylös asti? Mulla oli toisesta päästä vähän leveämpi kuin toisesta, ei ollut plussa

Missähän kohtaa ovistestiin pitäis alkaa tulemaan jotain selkeämpää viivaa? Kp 7 ja melkein valkoinen, aivan hento viiva vain näkyy.
 
Mä sain samanlaisen viime kierrossa, onko viiva yhtä paksu alhaalta ylös asti? Mulla oli toisesta päästä vähän leveämpi kuin toisesta, ei ollut plussa

Missähän kohtaa ovistestiin pitäis alkaa tulemaan jotain selkeämpää viivaa? Kp 7 ja melkein valkoinen, aivan hento viiva vain näkyy.
On samanpaksuinen. Ei se auta kuin odotella ja testailla muutaman päivän päästä uudestaan :)
 
On samanpaksuinen. Ei se auta kuin odotella ja testailla muutaman päivän päästä uudestaan :)

Näyttää vain kuvassa siltä kuin ois alaosassa enemmän väriä. Mun testi oli just sellainen, että viiva oli kyllä yhtä paksu, mutta toisessa päässä oli enemmän väriä niin näytti kuin ois ollut eri paksuinen.

Pidetään peukkuja pystyssä, mä varmaan tekisin seuraavasta pissasta vielä uuden niin saisi ainakin tuon susitestin suljettua pois. Kyllä se seuraavaan testiinkin luulis tulevan jos plussa olis
 
Olikohan viime kuussa kun tänne kirjoittelin. Menkkoihin päättyi se kierto ja taas ollaan uudessa kierrossa piinailemassa.

Tiedän, että olen ihan järkyttävän ajoissa, tänään on dpo 6 (tai max dpo 7). Olin päättänyt että testaan aikaisintaan dpo 10, mutta sorruin. Nyt kanssasiskot, puhukaa mulle järkeä. Ei voi näkyä näin aikaisessa vaiheessa, kyseessä viallinen testi yms? Yllä raskaustesti ja alla ovistesti, samasta pissasta.

http://aijaa.com/4hNeFx

Muoks: kuvat otettu 5 min sisällä testien teosta.
Kyllä tuo näyttää plussalta, mutta mietin miten vois näkyä noin aikasin jo testissä? (n) Kannattaa jatkaa testailua parin päivän päästä uudestaan. Ellei sitten olis pvis ollut aiemmin? :)
 
Kyllä tuo näyttää plussalta, mutta mietin miten vois näkyä noin aikasin jo testissä? (n) Kannattaa jatkaa testailua parin päivän päästä uudestaan. Ellei sitten olis pvis ollut aiemmin? :)
Ei ole tällä hetkellä enempää testejä, niin en voi testata uudestaankaan. Ja en tosiaan tiedä miten nyt voisi jo näkyä, siksi en oikein plussaan uskokaan. Ihmetyttää vaan kovasti :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: kia1981

Yhteistyössä