Minusta tämä on ihan selvä haamu, tollasen sain ite ekalla kerrallaTässäpä taitaa näkyä vielä selkeämmin:
http://aijaa.com/TwMJaX
Kuvat on siis otettu 5 min sisällä testin teosta.
Tuu kertoo sit, kuvaa kuvaa!No nyt teen vielä clearblue plus testin, sitten saa riittää testailut tänään
Mun ystävällä ei näkynyt raskaus testissä selvästi kun 2-3 viikon päästä kun menkkojen ois pitäny alkaa. Sitä ennen tulkinnut negaksi testit. Saisitko hcg verestä pyydettyä, jos tilanne ei pyhien jälkeen ole muuttunut?Mulla on ollut huonovointisuutta tässä monena päivänä. Mieheni sano eilen että sulla on ollut monena päivänä huono olo. Nyt tällä hetkelläkin oksettaa. Maha on iltaa kohti hirveän iso. Mahassa välillä outoja tuntemuksia ja tällä hetkellä sattuu alaselkään. Ja nyt 8 päivä kun tulee niukkaa vuotoa pyyhittäessä vaalean ruskeaa vuotoa. Ei jaksa noita testien haaleita viivoja ja näitä oireita.
Tuu kertoo sit, kuvaa kuvaa!
Mulla rfsu oli tosi hailu, niin et mies ei tunnustanu sitä viivaksi.. digiin se 1-2Kuinka vahva testiviivan täytyy olla että digi sanois raskaana? Onko jollain kuvia laittaa vaikka pc ja digi tai rfsu ja digi?
Blääh. Mää en nähny mittään . ei se auta ku ootella nyt, seurata vaikka miten ovis viiva kehittyyPikkanen Ihan on pinkki haamu pc:ssä
Muoks. Tai mulla älyttömät viivalasit