Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Lukka musta jotenki tuntuu et tuo on vaan viivanpaikka :/ en tosin tiiä varmaksi..
Tietäs ees sen varman ovis ajankohdan, onko se ollu n. 11 pv sitten vai vasta nyt.. molemmissa samoja oireita.
Kp 17 oli ärsytyspäänsärkyä, mutta nyt myös kp24 paljo voimakkaampana... ottas nyt selvää tästä :D
kp28 jo..
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Minni-83 Ihan pinkkejä haamuja sulla :geek:. Outoa, että antaa hailua koko ajan..

Uusintayritys Onhan tuossa ihan nähtävä viivanen.. Joissain halpisliuskoissa muistelen että melko kauas tuli se testiviiva, että ei tuo vältsii väärällä kohdalla ole ;)
 
Mulla on ollut huonovointisuutta tässä monena päivänä. Mieheni sano eilen että sulla on ollut monena päivänä huono olo. Nyt tällä hetkelläkin oksettaa. Maha on iltaa kohti hirveän iso. Mahassa välillä outoja tuntemuksia ja tällä hetkellä sattuu alaselkään. Ja nyt 8 päivä kun tulee niukkaa vuotoa pyyhittäessä vaalean ruskeaa vuotoa. Ei jaksa noita testien haaleita viivoja ja näitä oireita.
 
Mulla on ollut huonovointisuutta tässä monena päivänä. Mieheni sano eilen että sulla on ollut monena päivänä huono olo. Nyt tällä hetkelläkin oksettaa. Maha on iltaa kohti hirveän iso. Mahassa välillä outoja tuntemuksia ja tällä hetkellä sattuu alaselkään. Ja nyt 8 päivä kun tulee niukkaa vuotoa pyyhittäessä vaalean ruskeaa vuotoa. Ei jaksa noita testien haaleita viivoja ja näitä oireita.
Mun ystävällä ei näkynyt raskaus testissä selvästi kun 2-3 viikon päästä kun menkkojen ois pitäny alkaa. Sitä ennen tulkinnut negaksi testit. Saisitko hcg verestä pyydettyä, jos tilanne ei pyhien jälkeen ole muuttunut?
 
@nelHM ne antaa kauhean nihkeesti julkisella puolella verestä HCG mittauksia. Ja viime kierrossa ne otti sen ja se oli alle viisi. Ei kehtais taas mennä mittauttaan. Mä tein aamun ekasta pissasta digitestin ja se sano not pregnant. Mä oon ihan hukassa näitten ihme viivojen kanssa ja digi sano ei raskaana.
 
Kun sen hailuran saa testiin ja se lähtee hyvin vahvistumaankin, alkaa vuoto ja testausta on "pakko" jatkaa :cautious: no, niukka vuoto oli ja meni, mutta viiva pysyy samana. Mitä tässä nyt pitäs aatella(n) edellinen kierto siis km, jonka jälkeen ei menkkoja ehtinyt tulla. Testit tehty joka aamu samaan aikaan, illat juotu samalla tavalla, yöllä ei vessakäyntejä. Miten muiden viivat on vahvistunut, mielipiteitä, kokemuksia, jotain?!
 

Attachments

Yhteistyössä