Siis musta toi kuulostaa ihan järkeenkäyvältä!Tää ei välttis kuulu tähän ketjuun, mut jos joku osais kertoo.. eli Viimeiset kuukautiset oli 28.08 ja mulla kierto n. 24-26. Nyt tein siis tiistaina kotona rt:n (kuukautisista laskettuna 3+2) joka oli positiivinen. Samana päivänä (ei ollu aamupissa) tein vielä cb:n digin johon tuli raskaana 2-3.
Monet sanoo että tuohon lukuun pitää lisätä vielä 2 viikkoa niin todellinen viikkomäärä olisi silloin oikea. Mietin vain että miten se näytti noin paljon tässä vaiheessa mikäli viime kk:set olivat "normit". Jos taas sitä edellisistä laskisin, jotka oli 4.8 niin viikkoja olisi paljon enemmän.
En nyt oikein tiedä mitä uskoisi ja miten näitä laskisi.
Ja netissä semmoista tietoa että alkio kiinnittyisikin vasta viikolla 4 ja alkaa silloin tuottamaan raskaushormoonia joka reagoi rt:tiin.
Kertokaa nyt viisaammat, mitä multa jäi hoksaamatta vai onko tosiaan niin että raskaus olisi pidemmällä?
Lisätäkseni, laske tosiaan ne viikot niistä menkoista eli tänään 3+6Tää ei välttis kuulu tähän ketjuun, mut jos joku osais kertoo.. eli Viimeiset kuukautiset oli 28.08 ja mulla kierto n. 24-26. Nyt tein siis tiistaina kotona rt:n (kuukautisista laskettuna 3+2) joka oli positiivinen. Samana päivänä (ei ollu aamupissa) tein vielä cb:n digin johon tuli raskaana 2-3.
Monet sanoo että tuohon lukuun pitää lisätä vielä 2 viikkoa niin todellinen viikkomäärä olisi silloin oikea. Mietin vain että miten se näytti noin paljon tässä vaiheessa mikäli viime kk:set olivat "normit". Jos taas sitä edellisistä laskisin, jotka oli 4.8 niin viikkoja olisi paljon enemmän.
En nyt oikein tiedä mitä uskoisi ja miten näitä laskisi.
Ja netissä semmoista tietoa että alkio kiinnittyisikin vasta viikolla 4 ja alkaa silloin tuottamaan raskaushormoonia joka reagoi rt:tiin.
Kertokaa nyt viisaammat, mitä multa jäi hoksaamatta vai onko tosiaan niin että raskaus olisi pidemmällä?
Voi ei, no ei muuta kun uutta matoa koukkuun kyllä se teidän vuoro vielä tuleeTäällä alkoi tiputtelu eli eipä taaskaan ollut meidän vuoro.
No nyt ois kp34/28 mutta kp 29/28 alko se kummallinen tiputtelu, tiedä nyt sitten oliko menkat vai ei, eivät kyllä ihan tavalliset ollu. Varmaan maanantaina soitan neuvolaan ja pyydän verikokeisiin kun niin kummalliset olot, edelleen menkkakivut ja kaamee väsymys plus kuplintaa alavatsallaVälli: voi höh! Kyllä se sieltä vielä tulee
Maarit: missäs kohtaa sulla nyt kierto on?
Tuskaa on ollut olla tekemättä testiä! Toisaalta haluaisin niin tehdä, toisaalta taas pelottaa niin paljon että viiva on haalistunut entisestää.. Huomisen kun vielä selviän niin maanantaina sitten teen testin..
Niin se pitää tehä, ei vielä päästykää jännäämästäOlot ainakin vaikuttaa lupaavalta Soita ihmeessä!
Olispa jo maanantaiNiin se pitää tehä, ei vielä päästykää jännäämästä
Niinpä :desperate: eihän tätä jaksa ootellaOlispa jo maanantai
No ei! Mä täs taistelen itteni kans etten lähtisi hakemaan testiä!Niinpä :desperate: eihän tätä jaksa ootella
Se on vaikeimpia taisteluita se, ite oon aina hävinny ja kipitelly kauppaan kumma kun mies tunnusteli ja sanoi että kohdunnapukka on paennut ylös mutta on pehmeä ja liekkö hieman raollaan... Mitä se semmonen tarkottaisi kierron kannaltaNo ei! Mä täs taistelen itteni kans etten lähtisi hakemaan testiä!
Täytyy ainakin maanantaiksi hakea muutama erimerkkinen testiMinä olen kyllä aamuisessa testissäni näkevinäni pikkuisen haamun, jos kukaan viitsii niin tsuumatkaapa sitä vielä?!
http://aijaa.com/FGQbZP
Mullakin ihan syöpyny verkkokalvoille kaks viivaa etten voi enää omaan näköön luottaa kävin ostaa nyt kans ovistestejä siltä varalta että oon kuvitellu oloni ja saa jatkaa yritystä... En kyllä jaksa enää noita r-testejä, suoraan verikokeisiin vaanTäytyy ainaki maanantaiksi hakea muutama eri merkkinen testi
Täytyy ainakin maanantaiksi hakea muutama erimerkkinen testi
Mä olen kyllä niin huono katsoja nyt.. En yhtään tiedä, tuntu että se viivan kohta on jo jotenki piirtynyt niin verkkokalvoille että näkee joka tikussa jotain..osaisiko joku muu katsoa paremmin..
Eikös se olis oviksen merkki, että kohdunnapukka siellä ylhäällä oottelee raollaanSe on vaikeimpia taisteluita se, ite oon aina hävinny ja kipitelly kauppaan kumma kun mies tunnusteli ja sanoi että kohdunnapukka on paennut ylös mutta on pehmeä ja liekkö hieman raollaan... Mitä se semmonen tarkottaisi kierron kannalta
Ootko sä nyt tehny ovistestiä?Mullakin ihan syöpyny verkkokalvoille kaks viivaa etten voi enää omaan näköön luottaa kävin ostaa nyt kans ovistestejä siltä varalta että oon kuvitellu oloni ja saa jatkaa yritystä... En kyllä jaksa enää noita r-testejä, suoraan verikokeisiin vaan
Kuumottelee repussa niin että varmaan pakko kohta tehdä eikai se vielä voi ovis heti menkkojen perään olla, kp34/28 tai mahdollisesti kp6/28 jos ne nyt oli menkat se kumma vuotoOotko sä nyt tehny ovistestiä?