Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jep Theran! Mäkin oon 39 ja jo 10v sitte sanottu etten luomuna lapsia saa. No en ole saanutkaan..kotiin asti..mutta raskautunu nyt 6v sisällä kolme kertaa luomuna ;)

Mamma..kiitos kysymästä. Jälkivuoto muistuttaa että mikä puuttuu. Muuten olo on jo ihan ok. Katsotaan sit mitä syksy tuo vai ollaanko onnellisia näin. Neljän vauvan kokoinen kolo on sydämessä mutta ilmeisesti luojalla on jotain muita suunnitelmia mun varalle.
Halaus ja jaksuja ja onnea raskauteen :)!!

• Tykkää
Reactions: mamma2012
Hmm nyt on kummallista. Kp27 ja taas huvikseen tein ton ovistestin, kun en vieläkään uskaltanut r-testiä ostaa turhaan tuhlattavaksi.
Noh mutta tohon ovistestiin ei tullut edes haamua siitä testi viivasta. Jotenkin oon tottunut siihen että aina tulee edes se hailurainen haamu ovistestiin kun eikö sitä LH-hormonia ole aina kehossa enempi vähempi... jännää tämmönen. Ihan puhtaan valkea koko kohta. Mielenkiintosta.
TIetysti tää villitsee omia haaveita ajattelemaan että jospa se oisikin jotenkin hyvä merkki ja muuta höpsöö... mut mahaa on kourinut sen verran että tosi outoa jos ei huomiseen mennessä menkat ala. Huomena uskaltaisin jo r-testiä ostaakin jos on tarve, oisi ainakin menny sitten yli viime kierron pituuden...

No mutta turhan höpinät unholaan, onnea plussanneille! :)

Zuhina mulla tulee useinkin ihan blankoja ovistikkuja tai sit ihan minihailee testiviiva. Ainoosti oviksen korvilla tulee kunnon viivat ja viimeks oli ihan loppukierrossa enempi väriä.

Huomen teet sitte r-testin ja toivotaan tääl sormet ja varpaat pystys et on plussaa. ja kuva tietty heti kanssa sit! :LOL:

• Tykkää
Reactions: zuhina
Onnittelut plussanneille!! Mutta valitettavan vähän teitä plussanneita nyt on :( toivottavasti nyt pian tärppää!!

Täällä yk 7 alkanut ja oiskohan KP 10? Vähän oon lomamoodissa, etten ihan varmaksi päiviä tiedäkään, mutta onneksi ovulaatio ei anna unohtaa itseään ;)

Viime kierto oli poikkeuksellisesti pitkä minulle: ovis KP 15 ja vuodot alkoi dpo 17. En tiedä oonko alkanut stressaamaan tätä vauvantekohommaa vai mitä, kun ei kierrot yleensä mulla heittele... Oon kyllä yrittänyt olla ihan tjot-mielellä, mutta kyllähän se tietysti koko ajan on mielessä viimeistään ovulaation jälkeen... Toisaalta, juuri pienimmäinen sairasti vesirokon ja tuli imetettyä normaalia enemmän, että olisko se sit kiertoa heitättänyt...

No, mutta nyt mennään jo mukavasti kohti ovista, ei kun peitot heilumaan :D

Nyt plussataan kaikki tästä kierrosta!!! :)

MimSe

Olen ollut tän kierron taustailemassa. Enkä oo tässä kierrossa testannut ennen tätä päivää ja tällainen tuli tänään <3 Oon onnesta sekaisin ja pelko pepussa seuraavat 9 kk että meneekö kaikki hyvin (mun historialla kun se ei oo niin varmaa).

• Tykkää
Reactions: Nyytikkii
unna viimesessä ainakin nään selkeästi haamun! Jippiiii toivottavasti vahvistuu :)

sniff onnea kovasti, oon niin kateellinen! :p Muista nyt kuitenkin nauttia raskaudesta ja koita heivata niitä pelkoja pois, ei se pelkääminen kuitenkaan mitään todellisuudessa auta!

• Tykkää
Reactions: unna1
Täällä alkoi yk 3 (tai 30, jos lasketaan siitä kun on annettu tjot :cautious: ).
Nyt siis kp 1/26 (25-30). Odotin menkkojen alkavan vasta kp28 eli keskiviikkona, mutta ilmeisesti luteaalivaiheeni kestääkin vain 12pv eikä olettamaani 14pv. Noh, hyvä tietää sekin nyt, kiitos ovistestien.

Jospa ottaisi greippimehun mukaan tässä kierrossa.. jos saan sen alas. En ole happaman ystävä. :rolleyes:

Ei mitään uutta.. vielä yhet proget ja sitten kesä jatketaan clomi+metut linjalla, terot tarvittaessa.. ilman mitään seurantaan. Ei puhettakaan letroista, kun ei ole kokemusta.

No näillä mennään.. eli turhaa tässä on testailla ovistakaan, on ehkä siellä kp19 jos on..

Yhteistyössä