Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Moi kaikille

Olen tämmöinen ikuinen taustailija täällä. Ja varmaan luokiteltavaksi hätähousuksi himotestaajaksi. Viime viikon maanantaina sofi alkoi haamuilla dpo 10, siitä sitten tummui tasavahvaksi dpo 16. Tässä vaiheessa wondfo tarjoili jo superplussaa. =). Nyt toissapäivänä olin ihan paniikissa kun kaikki vähätkin oireet kadonnu (taustana vuoden sisään siis yksi km 6+3, ja kaksi kemiallista 5+4 ja 4+3)

Olen siis ihan vauhko hermoraunio. Tiistaina kipitin yläkertaan pissimään tikkuun ja havaitsin kyllä, että pissa oli laimeaa koska olin juonut tosi paljon aamupäivällä. Noh, wondfo näytti kyllä tasavahvat viivat, mutta sofi one step.. Näytti himmeempää kun sunnuntaina dpo 16. Menin luonnollisesti ihan hysteeriseen tilaan ja painelin samantien yksityisele verikokeeseen. Tänään sain tuloksen ja 4+4 hcg oli 4400. Eli sofi one step näytti kyllä ihan omiaan. :mad:

Mies piilotti multa nyt testit. Ehkä ihan syystä. Kaksi viikkoa vielä alkuraskauden ultraan..
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Onnea haamuilijoille! :)

Minä testasin tänään pregcheckillä mutta petyin! Tai no eihän tässä nyt oo ku kp23/28 joten ei hätä mutta odoti tietenkin selvää haamua :D Viiva siihen piirtyi mutta vielä ehkä väritönkin..Vielä...Jotenki varma olo tärpistä joten tipun todella korkealta jos täti tulee ajallaan. Aattelin huomenna testata tuolla testikynällä uudelleen jos tuo eilinen viiva ois siinä vahvistunu..
Onko kellään tietoa millanen testi tämä on:

Huono?Hyvä?Merkki? :D
 
piuu mä olen käyttänyt tosi paljon ja pitkään noita kyseisiä testejä! Ne on Wonfon puikkomallisia testejä ja niitä voi siis tilata halpa-testi.fi-osoitteesta. Kaikki raskaudet oon plussannu sillä ja todella paljon oon tykänny testistä! Ei anna epämääräisiä viivanpaikkoja, ainakaan mulla! Ja taisin saada dpo 9 ekan haamun kyseisellä testillä..oiskohan se kuvaki siitä haamulaisesta tuolla Kuvia plussatesteistä-ketjussa..sivulla 145 tai 146! Voin siis todella suositella kyseistä testiä! Ja kun ovat niin halpojakin..:) Plussatuulia! Ja kuva kehiin siitä tämänpäiväisestä pc:stä! ;)
 
Eilen dpo13 tein pari liuskatestiä.. Oletettua viivanpaikkaa pukkaa (Haalea viiva jossa ei punaväriä). Taidan luovuttaa tän kierron osalta. Luulen että ois sen pitäny jo näkyä jos on näkyäkseen. Nyt on kp 28/28-29. :ashamed:
 
Moi, osaiskohan joku auttaa hätähousua ;-)

Elikkäs, Nyt on menossa yk 2 ja kp 20/28-29. Epämääräistä vihlontaa on tuntunut kohdussa nyt muutaman päivän ajan. Eilen alkoi etominen joka on jatkunut tänään. Voiko näin varhaisessa vaiheessa tulla jo jotain oireita?
 
miss_piggy
Pilkesilmäkulmassa: Mikä kp sulla on ollu ovis? Jos nyt on vasta kp 20, niin ei vielä mitään raskausoireita oikein voi olla, kun kiinnittymiseenki menee yleensä ainaki se 6 päivää.. Eli jos ovis ois joskus kp 14 paikkeilla, niin en oikein usko...

Tosin en oo mikään ennustaja mutta näin olettaisin :D
 
Ovulaatiotuntemukset alkoi kp 12 ja jatkui siitä neljä päivää (joka on myös outoa) eteen päin eli maanantaihin. Mut voisko epämääräinen vihlonta johtua sitten kiinnittymisestä? Pupuilun jälkeenkin eilen vihlo 3-4 kertaa tosi ilkeesti.

Mut lisäoireita odotellessa :)
 
DronttiEdvard Minä näen kaks viivaa! :)

Tässä tän päivän testi,kolmas testi jo jonka teen näillä ja aina samallalailla värjääntyy vääristä kohtaa :| MUTTA oikeassakin kohtaa on väriä jos en väärin katso joten...... Nyt on noin dpo8-10


[

Sitten vielä muokkasin käänteiset värit niinku joku muukin oli tehnyt :D



Näkeekö kukaan muu mitään...
 
Kuinka kauan ennen ovis plussaa teillä alkaa ovs testit näyttään kahta värillistä viivaa? Mulla on nyt kp13/30-38 ja luulen että ovis ajoittuu tuonne kp18 tienoille. Olisiko jo nyt pitänyt testissä jotain näkyä? Testi on davidin ovis testi ja siinä näin vain viivanpaikan.
 
Apuaaaaaaaa! Sain kp29/30-34 selkeen haamun sofin one steppiin! Näyttääkö noi usein väärin? Kerran alkukeväästä sain väärän haamun, mut sen jälkeen näyttäny puhdasta negaa. Muita testejä ei oo nyt kotona, apuvaaaaaaa! Jännittää!!!!
 

Yhteistyössä