Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Leo, tietäisinki... kävin pari sivua taaksepäin kirjottamassa näin:

Rustataas nyt tännekki tämän päivän testaus apteekin omalla testillä.

Meillä on siis menodsa yk 2 tällä hetkellä. Omien ja laskureiden mielestä ovis oli eilen/tänään. Tosin pari päivää sitten havahduin siihen, että viime kierto oli normia lyhyempi, 27pv. Normikierto on n. 28-30pv. Täti yleensä 6-7pv. Nyt täti oli kylässä 4pv. Normia niukempaa ja "ohuempaa" (voiko noin sanoa:D). Nyt n. 1,5vk sitten huomasin et mua.närästää jatkuvasti. Maha.on turvoksissa kun mikäkin pallo ja alavatsaa särkee varsinkin iltasin paljon. Vatsan vetäminen sisään on ihan vihoviiminen asia, mitä nyt tekisin :D
Tosiaan tein apteekin oman testin joka heti näytti negalta. Testi ehti kuivahtaa viitisen minuuttia, kunes uudestaan katoin sitä. Ja silmin nähtävä haamu. Aavistus.punertavaa väriä mukana. Ennen lyhyttä tädin käyntiä tein tyylipuhtaan negan.

Voiko siis viivanpaikassa olla.mahdollisesti väriä? Tai antaako apt oma viivanpaikkoja? Häiritsee, kun en tiiä koska.olis.tää tapahtunu. Jos olis.edellisestä kierrosta tärpänny niin olis paljon selvemmät viivat. Vai oliskohan ovis ollu myöhemmin viime kierrossa?

Pahoittelen jos meni vähän asian vierestä :D ja anteeksi ylimääräiset.pisteet ja kirjoitusvirheet, en jostain syystä pääse korjaamaan niitä puhelimella :eek:
 
Pele: Jeeee, onnea :heart:

ON: Täällä tätiä ei näy mutta veikkaan että viimeistään viikonlopun aikana tulee kylään :'( Olen niin varma että noi saamani haamut oli virheellisiä tai jotain :stick:
Eli täällä testit pysyy nyt kaapissa ainakin la-aamuun asti, maihdollisesti sunnuntaihin. Tarkistin että esikoisesta plussasin kp32 (en testannut aikaisemmin kun oletin että kierto vain venynyt tai jotain). Eli kannattaa varmaan odottaa että samat kp:t menossa...
 
Niin iloinen Pele lisää aamun testikuvat. Eka otettu kännyllä ja on siksi sohjoinen.

Testiajalla:


Kuivana (JEEEE):


Ja koska mun on (himotestaajana) kamalan hankalaa sisäistää tätä, tein äsken uuden. :D Mää laitan siitäki vielä, kuhan saan koneelle. Sitte on ehkä pakko uskoa, että näin kävi. JIPII.

Täsä:


Vitsi. En vaan taho uskoo.

Tässä on nää kolme plussatestiä siinä järjestyksessä, kun ne on tehty ja alinna on nyt kuivana tää äskeinen. Hienosti vahvistuu. Nyt pitää toivoa, et kaikki menee hyvin. :)
 
Viimeksi muokattu:
18andpregnant ONNEA hienosta plussasta!!! :)

Tuonpas omanikin tänne tulkittavaksi. Tänään dpo 10. Ja toivoni olen kyllä melko lailla haudannut jo! Hetki sitten tekemässäni dippauksessa näkyy kyllä jotain, mutta veikkaan pelkäksi viivanpaikaksi. Oon aikasemmissa raskauksissa saanut selkeemmän tuloksen tällä dpo:lla. Tässäpä kuitenki tuo kuva:


Pele, missä tän päivän dippauksesta kuva? ;) Malttamattomana ootan näkeväni sun vahvistuvan viivasen! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Pele
Alkuperäinen kirjoittaja Yönenkeli;27259326:
Mulla ois mielen päällä sellanen menkkoihin liittyvä kysymys, et kun ty toi täti tuli vierailemaan, mutta kun vuoto on sellasta tosi limasta... ihan kun ois ovislimat sekotettu menkkoihin, näin ei siis oo aiemmin ollut... eli vessassa käydessä saattaa huomata et ns. roikkuu sellainen veri lima... ällön kuulosta mutta...
Saattaa viitata raskauteen, silloin monelle niitä limoja tulee - toivotaan parasta.:wave::heart:
 
oi onnea teille kaikille :heart:
mulla kesti menkat vaan 3 päivää, josta eka päivän tiputteli ja kaks päivää vuosi melkein normaalisti.. tissit edelleen kipeet. kannattaisko testata uudestaan vai liekköhän johtu vaan stressistä tai jostain.... toivottavasti ei ainakaan toi kierto lyhenis tota 4 päivää :S
 
niin ja siis normaalisti mulla menkat kestää 5-6 päivää ja vuotaa ekat päivät niin, et joka wc käynnillä on side/tamponi vaihdettava!! aina ollu tosi runsaat, synnytyksen jlk sit runsaantu viel entisestään. koskaan ei oo mitään tollasta tiputtelua ollu tai noin lyhyitä menkkoja...
 
Iso kiitos kaikille onnentoivotuksista!!!!! :heart:

MiNalolla saatan jotain siellä nähdä, mutta varmaksi en mee sanomaan.

Jatkan testailua. Kuinka mä ihan sikana pelkään, et nyt menee kesken, vaikka se on varmaan aika yleinen juttu tässä kohtaa, kun kp:t on vasta 26.

Viiva on taas eilistä vahvempi. Tässä aamun testikuva, joka on otettu testiajalla. Selväksi plussaksi luen jo. :)
 

Yhteistyössä