Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Viivan sijainnista johtuen tein illalla uuden ja se on selkeämpi ja punaisempi. Koetin ottaa siitä kuvat, mut paan ne aamusta koneelle, kun ovat toisessa kamerassa. Aamua varten on myös oma tikku. Jännää. Vaihteeksi. :D Piuu minäkään en näe viivaa, muttei niiden kuvaaminen aina onnistu samannäköisekai kuin omaan silmään luonnollisessa valossa. :) Tsemppiä!

Muoks. Laitoin sittenkin jo ennen nukkumaanmenoa. Eihän nuo kuvat selkeitä ole. Erotan kumminkin itse, kun näin ne luonnonvalossakin. :)

[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:
Tsirbulla nään minäki väriä :heart:
dpo12:
[/URL][/IMG]
Tuhruttelu jatkuu ruskeena ja pari "mustaa" pientä hyytymää tuli aamulla :'(
vatsan kipuilu on loppunu onneksi. Oireita taas löytys vaikka muille jakaa!
toinen kuva,jos näkys väriki..kyllä se silmiin taas punertaa..
[/URL][/IMG]
No vaikka oiski väriä nii en usko tänkää onnistuvan tuhruttelusta päätellen :/
 
Viimeksi muokattu:
Tsirbulla näkyy punertavaa väriä ylemmässä kuvassa mut alemmassa pelkkä viivanpaikka, viiva vahvistukoon :) ! Piuu siun testeistä en erota mitään, paitsi nyt tuossa viimeisessä kuvassa oli kans selvä viivanpaikka ilman väriä :( ! Toivon että väriä olisi testissä vielä parin pvän päästä :) !
 

Lienee aika heittää kolhiintuneet roskiin ja odotella uutta mahdollisuutta päästä testailee. Oli tämä kyl hieno tunne hetkellisesti. Moneen vuoteen ei edes haamua, paitsi silloin viime keväänä, joka päätyi lopulta keskenmenoon...
 
Totaa... tossa daavidin testi ohjeessa sanotaan että pissankin pitää olla huoneenlämpöistä... Eli pitää siis antaa pisun jäähtyä siinä purkissa ennenku dippaa vai?
Aika jännä kun taas puikkotestit testataan virtsasuihkusta joka kehonlämpöistä...

Surffailin muuten tuolla etsi-toiminnolla vanhoja ketjuta joissa Davidin-10 testit kyseessä. Joku oli testauttanu miehensä pissan ja sekin haamuili.. Joten joko ne testit näyttää mitä sattuu tai sitte mies oli raskaana :LOL:

Mutta halpojahan nuo on kun viikon testisuoran saa alle kympillä, joten sama tikutella ja uhraa enemmän pennosia sitten kierron ollessa täysi kunnon testeihin..

Huomenna ois dpo9... jokohan aloittelis aamulla ;)
Miehen elimistössä voi todellakin olla myös istukkahormonia. Esim. kivessyövän yhteydessä erittyy hcg:tä, naisilla esim. munasarjasyöpä tai jotkut muut kasvaimet voi myös lisätä hormonin eritystä, ei ainoastaan raskaus.
Sekä miehillä että naisilla <5 on normaaliarvo
 
Noniin siskot. Aamupissasta testasin eikä ole hääppönen tulos. Ei silti, jos ei voi odottaa dpo6 näkyvän mitään, ei voi kyllä tänään dpo7 kohdalla sitä liioin olettaa. :D Tässä nämä kuvat kumminkin ovat. Jotain olen näkevinäni, mutta kuivuttuaan sekin "jotain" hävisin melkein kokonaan. Siis ollessaan ihan rutikuiva. Kyllä, säästän noita kuivia tikkuja ja vertailen niitä sitten. Epätoivoista eikö? :D :D

[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
 
Tsirbuuuuuuuuu!!! Minäkin säästelen, ei se ole epätoivosta ;) Ei vaan, jos kerran/pariin vuoteen pääsee edes haamuilee, kannattaahan niitä jo vähän säästellä <3 Nyt olen päättänyt tormakkaana, että tänä vuonna jos ei tapahdu jo jotain, tämä tyttö lähtee lääkärille ja vaatimalla vaatii niitä clomeja. Monirakkulaisuus on todettu, mutta apuja en saanut...
 
  • Tykkää
Reactions: Tsirbu
Omayja: siitä clearbluen plusssa testistä on väärän plussan kokemus. Eli se antaa sellaista kapeaa, mutta selkeää viivanpaikkaa. Olen kaksi sellaista aikoinaan tehnyt ja sellainen toiselta puolelta enemmän väriä antava viiva tuli kummallakin kerralla. Ja raskaana en ollut. Jos viiva on taas tasapaksu ja värillinen kummaltakin reunalta, olen kuullut, että haamuilevanakin voisi enteillä plussaa. =)
 
AnnA_mAnnA Aika selkeät viivat oot saanut raskaustesteihin, jos olis muka ovis kyseessä :O
Mulla ei Wondfon/Pregcheckin testit reagoineet mitenkään LH-huippuun. Mulla tässä tärppikierrossa ovistesti näytti vahvaa plussaa samalla kun raskaustestit näytti tollasilta kun sulla nyt.

Nyt pidetään peukkuja, raskaustestien viivat tummentuu vielä entisestää!

Tsirbu Kyllä minäki säästelin testejä ja tän tärppikierron kaikki raskaustestit viivanpaikkoineen on vielä tallessa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tsirbu
Hei! Mitäs olette mieltä näenkö ihan omiani tai onko tämä jotenkin viallinen testi.... Ostin testiliuskapaketin pregchek jossa kaksi testiä, eilen tein toisen joka aivan puhdas nega.... Tänään siis dpo13 ja nyt testiin piirtyi tuollainen aivan hento ohut viiva jossa minä :confused: näen myös punaväriä.... Testi ei taida olla kovin herkkä mutta kai näillä dpo:illa pitäisi jo tulla kunnon viiva??? Kertokaa nyt näettekö te testissä mitään vai näenkö ihan omiani...

 
  • Tykkää
Reactions: Tsirbu ja Sintu74
Solene, minäkin näen aika selkeän punertavan haamun! :) Jee!

Aamupäivän testin retkahdin clearbluella tekemään. Aamupissasta ei tullut testattua. Cb:lle tyypilliseen tapaan ei tullut "pissaviivaa" ollenkaan imeytyessään ja haalea viiva piirtyi näkyviin ehkä noin viiden minuutin kuluttua testaamisesta ja pysyi siinä jokusen minuutin, kunnes katosi ja tuli uudelleen muutaman minuutin päästä. Varsinainen yllätys minua odotti, kun avasin tikun ja katsoin sitä liuskaa siltä puolen, jonne se väriaine on imeytynyt ja olipa selkeä viiva siellä. Tai siis yllättävän hyvin erotettavissa. Nyt, kun testi on täysin kuiva, on hankalaa erottaa enää mitään, mutta aavistuksen näkyy. Mulle on tuo testi antanut kyllä noita "vääriä" haamuja ennenkin, mutta yleensä se on tullut heti näkyviin ja pikkuhiljaa hävinnyt, eikä enää toiseltakaan puolen ole ollut näkyvissä.

Kuvat alla on siinä järjestyksessä, jossa ne on otettu, eli ylin on viitisen min pissimisen jlk, keskellä ehkä vartti pissimisestä ja alla kuivunut tikku.

[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]

Taas jännittää.

Muoks ja ps. Tällainen se liuska on purettuna rutikuivana.
[url=http://aijaa.com/0082810398971]Aijaa.com - 10398971[/URL]
 
Viimeksi muokattu:
AnnA_mAnnA , unohdin kirjoittaa kun tuota sun kuvaa katselin, että minustakin aivan selkeä plussa jo, mutta ei se kyllä voi dpo7 vielä noin vahvana tulla. Veikkaisin muiden kanssa, että nopea kiinnittyminen kyseessä tai ovulaatio ollut pari päivää aiemmin? :)

Uskaltaisin kyllä noiden perusteella jo onnitellakin... :)
 
Heips! Kyselisin teiltä tikuttajilta, että mikä testi on mielestänne ollut paras ja mistä niitä saa mihinkäki hintaan? :)
Itse tein tänään cb.n testin ja näytti iha puhtosta negaa, joten ens viikolla tarvii uusia, jos ei tätiä näy!
Muoks: Tätin pitäisi tulla siis vasta keskiviikkona, mutta kun en malttanut millään odottaa.. -.-
Oletetusta oviksesta n. viikko niin alka sen päiväset menkkakivut, että olin varma että alkaa, mutta eipä oo paljo näkyny...

Muoks taas: Ajoittaista pahoinvointia ollut, maha löysällä ja huimausta usein noustessa. Auton liikkuessa tuntuu tulevan myös pahaa oloa, mutta en tiiä sit..
Onko mitään testiä mikä vielä mitään näyttäis? ARGH! Sekoon kohta tossuihini täällä :D
 
Viimeksi muokattu:
Solene - kyllä plussaviivaselta vaikuttaa:):heart:(punertaa selvästi)

Tsirbu - ekassa kuvassa näen haaleahkon, leveän viivasen.:)
Viivaselle vahvistumista!:heart:

Nenni88 - kyllä siun vielä pitää malttaa hetki odotella;)..viikko ennen kierron loppua, harvoin näkyy testissä muuta kuin 1 viivanen.
 

Yhteistyössä