Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Kiitos Dyra tsempeistä :) Aamun testi ei ollu mitä odotin,mutta nyt on vasta dpo10... Tuntuu kyllä että siitä on kauemmin mut ei,aika matelee. Viivanpaikkaa pukkas,tosin just ja just olin erottavinani himpun punertavaa mut mulla onki nää "vääristävät" silmät jotka näkee mitä haluaa :D
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]

(mikshän mä laitan aina monta kuvaa samasta testistä?? :p )
 
piuu, tuossa näkyy jo paljon paremmin! :) Onneksi on noin aikaiset päivät vielä, niin viivalla on aikaa vahvistua! :heart:

Mulla on myös tapana laittaa ainakin kaksi kuvaa yhdestä testistä, pelkään kai, että omat silmäni valehtelevat. :D
 
  • Tykkää
Reactions: piuu
Oispa mullaki ollu tuommonen Mam_87 :) dpo10 ja kp23/28-30. MUTTA nyt pyyhkiessä "syvältä" reilun valkkarin seassa jäi pari pistettä verta paperiin!! tosi haaleeta ja Oranssihkoa/vaal.punasta... Ei kai vielä voi menkat alkaa ja lytätä mua taas vai voisko olla kiinnittymisvuotoa... :'(
 
viidettä yritetään ja joulukuun puolivälissä poistettu kuparikierukka,maaliskuussa ehti olla kohdunulkoinen. Että verrattuna monen yritykseen hyvin vähän aikaa :) mutta oma napa on aina oma napa,hävettää myöntää :ashamed:
 
piuu: Mulla tuli esikosta valemenkat. En siis tiennyt odottavani vielä, ja luulin niiden olevan vaan aiempaa pienemmät. Ei kannata vielä huolestua vuodosta ennen kuin kokonaan alkaa.

ON: Testattu siis eilen 2 negaa ja tänään 1. Jatkan testailuja ja laitan kuvaa sitten jos antaa aihetta. Raskausoireita kuitenkin on kaikenlaisia...
 
  • Tykkää
Reactions: piuu
ne pisteet oli siis pienen pienen pieniä eikä niitä ois huomannu jos ei tutkis joka pyyhkäsyllä niin tarkkaan kuin minä,toivo vielä alku järkytyksen jälkeen yllä ja siirryn "väärästä" pinosta pois :)
 
Kiitos Mam_87 tsempistä, tullaan molemmat sitten huomenna kertomaan tuloksemme. :) Yritän parhaani mukaan olla rennoin mielin, mutta tämän yrityksen aikana olleet viisi kemiallista ja yksi ku antavat pelkooni aihetta, ettei tästäkään mitään tule..

Muoks//Ei tarvitsekaan hakea testiä. Vuoto alkoi kipujen kera.. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Mam_87, selvästi vahvistunut! :heart: Ja meillä alkoi nyt yk11, kemiallisia useampi takana, tää ei vaan tunnu enää todelliselta..

piuu, kiitos muru :hug: Eka päivä on kaikista pahin, eiköhän tästä vielä nousta..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: piuu
Eka pahin varmaan,mä meinaan testata vielä päivällä uhastakin,nyt ois dpo11, vuoto ei oo yltyny mutta hieman alkanu jomotteleen vatsaa..kohdun napukka oli yllättäen kiinni :confused:
Onnea kaikille viivan vahvistumisesta ja plussasta :)
 
Voi Dyra ja alley, olen tosi pahoillani. :hug: Toivottavasti ensi kierrosta tärppää.

Minulla on uusi kierto ja ovistestin/tuntemusten mukaan nyt dpo 6-7. Vaikka raskauden mahdollisuudet on niin pikkuiset, testaan silti, koska se on niin kivaa. :D Meillä mies odottelisi vielä, kun taas itse en pistäisi pahakseni, vaikka tulisikin. Kaksi lasta siis jo ennestään.

Koska tämä on hätähousujen pino, pistän näytille tämän päivän tikun. Luonnonvalossa näin värillisen kohdan, viivaa muistuttavan, mutta eihän se tässä kohtaa kiertoa ole millään lailla luotettava. :D Esittelen silti.

Ylimpänä tosi epätarkka kuva, mutta näen ehkä parhaiten sen värin siinä. Alinna on testi täysin kuivuneena. Tehty neljän tunnin pissasta.

[url=http://aijaa.com/0045510387202]Aijaa.com - 10387202[/URL]
[url=http://aijaa.com/0002610387199]Aijaa.com - 10387199[/URL]
[url=http://aijaa.com/0068410387200]Aijaa.com - 10387200[/URL]

Näkeekö kukaan muu?
 
Tsirpu: Minunkin mielestä on oudon lähellä kontrolliviivaa. Mulla on tässä testaillessa kertynyt siihen viivanpaikan viereen sellainen viivaa muistuttava. tavallaan sen reunalle. Toivotaan, että on kuitenkin vain jostain muusta johtuvaa. mä kyllä näen siinä ihan selvän haamujen haamun :popcorn:
 
Hei!
Eli mulla tämmönen tilanne, että toista lasta ollaan yritetty yli puoli vuotta.. nyt sitten ainakin "kuvittelen" itselle raskausoireita, eli jonku aikaa sitten tuli yhtäkkiä flunssa ja aina aamuisin olin ihan tukossa, rinnat ovat mielestäni turvonneet ja nännit vähän kosketusarat, sekä rintoihin tullut karvaa! siis semmoista ihan lyhyttä, pari vähän tummempaa. mutta tämmöistä ei kyllä ennen.. nyt on alkanut alamahassa tuntumaan pientä vihlontaa. ja jalat ovat mustelmilla, vaikka en tietääkseni ole itseäni pahemmin telonut! luin jostakin että voi johtua raskaudesta.. no jos raskaana olen niin olen ollut sitä ainakin kuukauden. koska tämän kuun alussa tuli kuukautiset, alkoivat ihan normaaliin aikaan, mutta mielestäni vuoto oli jotenkin "kirkkaampaa". ja välissä oli yksi vuodoton päivä. että olisiko olleet jotkut raskauden aikaiset menkat hmm... no eilen olin vielä 90% varma raskautumisestani, koska olo on ihan semmoinen. viime raskaudessa ei ollut muita oireita ku että menkat jäi pois. niin ja ohimeneviä ällötys hetkiä on ollut ja eilen pientä huippausta. tuo huippaus vaivasi viime raskaudessa (kylläkin jo huomattavasti plussan jälkeen) no nyt en olekkaan niin varma, tein tänään clearbluen testin ja negatiivista näytti... tai sitten oli todella haalea viiva joka näkyi alareunasta vähän. mutta pissa oli ollut astiassa jo pari tuntia. koska aamupissan otin ja sitten hain testin.. voiko vaikuttaa testin tulokseen?
mitä mieltä olette kannattaako tehdä uusi testi vai tyytyä siihen että en varmaan ole raskaana? olen kyllä kuullut että aina raskaus ei ole edes näkynyt testeissä :O
 
dpo11
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
Päivällä laimeesta pissasta testitty..Valkkarin seassa edelleen vaaleenpunasta/punertavanruskeaa vähän + nyt alkanu jomottaan ja vihlaileen vatsaa :'( haamujen haamu kyllä HIEMAN tullu näkyvämmäksi mut jos siellä jotain on nii pelkäänpä ettei kauaa.. En oikeen usko kiinnittymiseen liittyväksi tätä,siihen tuskin liittys tota kipuilua
[/URL][/IMG]
^ kontrastia lisätty..
 
Viimeksi muokattu:
Piiu: Mä en taida edelleenkään tuossa nähdä mitään. Mulla ainakin tulee noihin tikkuihin se viivanpaikka joka testiajalla saattaa häivähtää haaleanpunaisena. sitten kun kuivaa ei punaista enää näy. Viimeisin oli sellainen melko selkeä testiajan jälkeenkin, mutta enemmän tuollainen viivanpaikan näköinen.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy

Yhteistyössä