Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Oli se kyllä vahvistunut hieman :) Mulla saatta olla ollut ovis silloin, kun parisen viikkoa sitten aloin Davideilla testaamaan omituisten oireiden vuoksi ja sain hailuraa viivaa? Katsotaan nyt ensi viikkoon asti, pysyneekö vuoto pois. Sitten teen sen kaiken kuulun jokotaiei-digin. =)

Muoks//
Katselin noita vanhoja Davidin testejä ja omia merkintöjäni oireista toisaalla, niin 1.-2.6 sain viivanpaikat testiin, 3.6. haalean punaviivan, 4.6. apteekin omaan tuli jotain, selvän haalean punaviivan Davidiin, sitten 5.6. lähtien on jatkettu Davidien viivanpaikoilla niitä päivinä joina testasin. 12.6. Pregcheck näytti haamulaisen, nyt 15.6. vahvistuneempi haamuplussa. Jos oireet lasketaan vielä tuohon kaikkeen mukaan, niin ne tyssäsivät 5.-6.6. aikana, sitä ennen oli rajuja alavatsakipuja ja tissien herkkyyttä, joita kuvittelin raskausoireiksi. Jos tuo 4.6. olikin LH-huippu, ja herkkä r-testi näytti sen? Tuon mukaan nyt olisi menossa vasta dpo11? Ottaa nyt tästä mun kropastani selvää. :D
 
Viimeksi muokattu:
Voi Dyra, minä en näe testissäsi vieläkään viivaa. :( Minusta tuo on vaan viivan kohdalta imutyynylle ulottuva kauttaaltaan taustaa tummempi alue, olen saanut vastaavan pari kertaa. Toivottavasti saisit selkeän viivan vielä. :) <3
 


oli ihan pakko testata vielä toisella testillä pikkulirusta ja tääkin kuva on otettu 5min kuluessa. Näkyy kyllä tosi selvästi tuo viivanpaikka. =/ kyllä kökkö testi...|O tämä testi menee kyllä mappi ööhön ostoslistalla... heitän samaan listaan rfsu:n ja sofi one step liuskojen kanssa. :LOL:

niin tää on edelleen se davidin testi. pissin kyllä vielä aamulla ja katotaan antaako vaan näistä päivä/ilta liruista tuon viivan näkyviin.
hei, tuollanen mun haamulaunen dpo9 nukkuu just sängyssä, ikää sen 2kk :heart: että ei oo viivanpaikka tuo :D
 
  • Tykkää
Reactions: suski90 ja Sintu74


Tänään aamulla testattu "roskishaamu", Dpo10. Eli max. 30min jälkeen oli ilmestynyt testiin, kun kävin vielä varmistamassa että on varmasti nega niin kuin oli koko varsinaisen testiajan.

Erilaisia raskausoireita on ollut kyllä koko viikon. Mites näiden kanssa olikaan? Kuinka todennäköistä on että tuo vielä vahvistuu ja alkaa ilmestymään oikeeseen aikaan?
 
Missäshän nyt on vika, tämän aamuinen oli puhdas nega... Kaupasta oli eilen ne liuskat loppu, taidan lähteä katsomaan jos jostain muualta löytyisi niitä. Raaskisi testailla sitten illemmalla uudestaan. Jompi kumpihan testeistä valehtelee.
 
Tänään pp8, testinä edelleen Pregcheck, mitäs sanotte? Omasta mielestäni haamu on vahvistunut. Kaksi alkiota siirrettiin pe 8.6. Voisikohan vielä tuo Pregnyl siellä kummitella?

Tämän aamuinen testi:

Aijaa.com - 10374361

Tässä kaksi kuvaa, ensin kaksi Pregnyl-haamua (pp4 ja pp5), sekä tämän aamuinen:

Aijaa.com - 10374388

Aijaa.com - 10374399

Jännittää... Mitään muita oireita ei ole kuin pieni kohdun nipistely.
 
Aijaa.com - 10374536

Aijaa.com - 10374611

Lipsahdin ja hain testin. Ihan vähän oli tummunut ainakin livenä, vaikea edelleen vangita kameraan, joten ei mikään selvä viiva edelleenkään. Ehkä vielä on toivoa? Ehkä.. Tein itselleni rajan, että jos vuoto ei ala viikon aikana, teen ensi viikon perjantaina digin. Ja tämä lupaus pitää. ;)

Vähän on pelko perseessä, että tämäkin on kemiallinen... Oletettu dpo on 12, joten sen suhteen ei olisi vielä hätää, mutta edellisen kemialliset kummittelevat mielessäni...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Samosa: onhan se kyllä vahvistunut edellisestä!!! =) peukut pystyssä =)

Dyra: Ihan selvä viiva siellä nyt on. Mä meinasinkin sulle aikaisemmin laittaa että onkohan ne aikaisemmat viivat reagoinut ovikseen. =) haamuuhan tuo on selvä jo =) toivotaan että vahvistuu.

Mun davidin viivat oli tosiaan jotain muuta kuin raskaudesta johtuvaa. täällä menossa kp2. Ja yk 1 pääsee nyt käyntiin =)
 
dpo9 Noo,ihan turhaan tässä vaiheessä kai vielä :D silmälle erottui ainaki viiavanpaikka,jossa ei kai ollu punaväriä.Pissa oli laimeeta ja parintunnin pidätys.. aamulla uus testi.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
 
Noniin, täällä olis eka clomikierto menossa. Ovistestit näyttää mitä näyttää, en saanut noihin sofin one steppeihin yhden yhtä plussaa, vaikka lääkärin mukaan ultrassa näkyi, että ovulaatio olis ollut juurikin kp10-13. vahvin viiva siis tuolloin kp10.
Tämä hätähousu testailee - ja nyt on alkanut tulemaan sofin rtesteihin jonkinmoista viivanpoikasta. Välittyyköhän se? No, katsokaa ja ihmetelkää kanssani. :) Nyt siis kp19 menossa "ovisplussasta" 8 päivää.



muoks. siis kaksi alinta tältä päivältä. :) (aamu ja iltapäivä)
 
Viimeksi muokattu:
Missäshän nyt on vika, tämän aamuinen oli puhdas nega... Kaupasta oli eilen ne liuskat loppu, taidan lähteä katsomaan jos jostain muualta löytyisi niitä. Raaskisi testailla sitten illemmalla uudestaan. Jompi kumpihan testeistä valehtelee.
Mä olen saanut apteekinomalla (eikö tuo testi ollutkin sellainen?) roskishaamun, testiajalla nega --> 20min roskiksessa selvä toinen viiva. Ja raskaana ei tosiaan oltu.. Sehän on aina mahdollista millävain testillä saada valheellinen positiivinen tulos, jos tulosta tulkitsee testiajan jälkeen.. lukee siinä vihkosessakin : /

Toivottavasti saat seuraavaan testiin viivaa ihan ajallaan! :heart:
 

Yhteistyössä