Tsirbu, oletko testannut aamupissasta? Minä en ole saanut ikinä kamalan vahvoja viivoja parintunnin pidättelyn jälkeen, jos ollenkaan.. : /
tuskin maltan odottaa, että pääsen ensi viikolla (ma-ti) testaamaan dpo 9-10 tai ovulaatiosta ei tosissaan mitään hajuakaan??
Nyt 2kemiallista putkeen takana...
Ja taas oiretta pukkaa, mutta ihan erillaisia mitä edellisissä, mutta toiveet ei ole todellakaan korkealla (kemiallisista johtuen)
Mulle nämä oireet ei ole mitenkään perinteisiä, maha turvoksissa, eilen tuntui vihlontaa munasarjoissa ja vasemmalla puolella alavatsaa pieni pistävä kipu, tänään olin jo ihan varma että menkat alkaa OON NIIN TURVONNUT
ja vihloi, alaselkää jomottaa. Olen myös ihmetellyt tässä moneen otteeseen näitä tuntemuksia alamahassa, ihan kuin ovulaatiokipuja mutta tylppää ja tulevat sellasina hetkittäisinä kramppeina ja tätä tapahtunut nyt 3-4kertaa viikon aikana!
Pari päivää myös omituisesti paleltanut, muuten ei ole kylmä, mutta jos menee ulos niin tulee samanlaisia vilunväristyksiä kuin olis kuumeessa ja kipeenä :O Ihan outoa...