Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

miss_piggy
Vissyliini:

Mene vaikka osoitteeseen Aijaa.com - Free Image Hosting - Share Your Images ja lataa sinne se kuva, sitten kopioit sen sarakkeen jossa on URL tähän Aijaa.com - 10289922

Ja siitä kohdasta missä on skaalaa kuva, kannattaa valita se 640 tai pienempi, ettei tule kovin isona tähän.
tai sitten sieltä aijaa.comista maalaat sen tekstin jossa suluissa pieni kuva, ja liität tähän niin kuva näkyy suoraan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[/URL][/IMG]
ei ne himskatin testit tullukkaa postissa tänää!! No muokkailin kontrastia tosta tän päivän kuvasta ajan kuluksi..
Wiitahepotuo on ihan selvä plussa =) :flower: ONNEA!
*öhöm,roska kuvassa.. :) * tänään vois käydä ilta-ajelulla ja hakee/kokeilla uudestaan tota pregcheckiä
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Kyllä tuossa Wiitahepon testissä näyttäs ihan selvästi plussa olevan, osasta täällä olevista kuvista ei taas mun mielestä erottanut sitä plussa-viivaa, tai sitten olen vain sokea..:whistle:Ite kun olen sellainen että en usko ennen kuin varmasti tiedän, eli itse testailisin useamman kerran ja eri merkkisillä, jos kaikissa näkyy olevinaan 2 viivaa, ni sitte raskaana.
Tommosen liuska-testin tein edellisen kierron aikana ku oletin olevani raskaana (tai toivoin) mutta tuli kyllä niin vahva nega, että meni pahemmin halut ylipäätään testailla kovin aikaisessa vaiheessa yhtään mitään..joutuu vaan pettymään.
 
Heippa. Mä en tajua. Eilen alkoi vuoto, vaaleaa ja limaista ja nyt tulee punaista, mut vähän. Silti haamut vahvistuu. Oletteko samaa mieltä?

[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]

Anteeks huono kuvanlaatu. Kumpikaan ei oo aamupissasta. :O
 


Ylempi aamuyöstä tehty Predictor Early (12,5IU/l), alempi Apteekin Oma (25IU/l) puolilta päivin. Dpo8, 9vrk Pregnyl -irroituspiikistä (5000IU). Mulla yleensä kadonnut viimeistään dpo7 pregnyl (tai ainakin silloin ollut testit negaa, voi hävitä jo aiemminkin), mutta en tiedä näkyisikö sittenkin jostain oikusta tällä kertaa pitempään.

Toinen kuva, ehkä paremmin näkyy (tai sitten ei):

 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Tsirbu: Valitettavasti minun silmäni ei ainakaan noissa näe plussaa, tai haamua :( Toki voin olla väärässäkin.

Mollimelooni: Nuo sun testit taas mun mielestä näyttää plussaa.

Mene ja tiedä.
 
Tsirbu minä näen kyllä molemmissa haaleat viivat, joissa pikkasen punertavaa. Hmmm..jospa sulla oli kyseessä kemiallinen tällä kertaa. Pysyvä tärppi sitten ensi kierrossa, eikös joo!? :)

Mollimeloonin testeissä näen myös viivaset ja piiiiikkasen väriäkin näkyy! Vahvistumista toivottelen! :)

Mullakin nuo aikaisemmat haamuset oli ohimenevää sorttia. Tänään vain tooooosi haaleet haamut testeihin. :( Jotain kiinnittymisyritystä lienee ollut, mutta valitettavasti ei pikkunen onnistunut tarraamaan kiinni..Nyt lopetan testaamiset ja jään odottamaan menkkoja. Tässä vielä kuvat tämänpäiväisistä, dpo olis 10 tai 11.

Aijaa.com - 10294832
Aijaa.com - 10294834
 
MollliMeloonin yläkuvassa näen jotain!

Tsirbu, näkyy selvät haamut testeissäsi, mutten osaa sanoa, ovatko vahvistuneet. :/ Toivottavasti vielä vahvistuvat, ja tuhru on vain alkuraskauden harmitonta tuhrutusta!

- - - - - - - - - - - - -

Tulihan siihen testiin hieman väriäkin, joten ei ollut "väärä hälytys" Davidilla.. :) Iltapissasta tehty, sääpi nähdä, mitä aamuinen näyttää, sillä haaleahan tuo vielä on.. Eipä sillä, aikaisessa tässä testaillaan. :) Kuvanlaatu erittäin huono, puhelimessa näkyi selvemmin..

Aijaa.com - 10297020
Aijaa.com - 10297100
 
Viimeksi muokattu:
Tsirbu, oletko testannut aamupissasta? Minä en ole saanut ikinä kamalan vahvoja viivoja parintunnin pidättelyn jälkeen, jos ollenkaan.. : /

tuskin maltan odottaa, että pääsen ensi viikolla (ma-ti) testaamaan dpo 9-10 tai ovulaatiosta ei tosissaan mitään hajuakaan?? :D Nyt 2kemiallista putkeen takana... :( Ja taas oiretta pukkaa, mutta ihan erillaisia mitä edellisissä, mutta toiveet ei ole todellakaan korkealla (kemiallisista johtuen) :(
Mulle nämä oireet ei ole mitenkään perinteisiä, maha turvoksissa, eilen tuntui vihlontaa munasarjoissa ja vasemmalla puolella alavatsaa pieni pistävä kipu, tänään olin jo ihan varma että menkat alkaa OON NIIN TURVONNUT :D ja vihloi, alaselkää jomottaa. Olen myös ihmetellyt tässä moneen otteeseen näitä tuntemuksia alamahassa, ihan kuin ovulaatiokipuja mutta tylppää ja tulevat sellasina hetkittäisinä kramppeina ja tätä tapahtunut nyt 3-4kertaa viikon aikana! :confused: Pari päivää myös omituisesti paleltanut, muuten ei ole kylmä, mutta jos menee ulos niin tulee samanlaisia vilunväristyksiä kuin olis kuumeessa ja kipeenä :O Ihan outoa...
 
Viimeksi muokattu:
Tää on hauska ketju :)

kiikalainen : Plussalta tuo minusta näyttää , onnea :)

Ite testasin tyylipuhtaan negan dpo 9 tässä vaiheessa heitin taas kirveen kaivoon mutta kokeilin sittten vielä parin pv päästä ja selkeen plussan sain dpo 12, säännöllinen kierto ja oviksen tikutin.

Testasin samalla näyttääkö digiovis raskauden ja hymynaamaa pärähti ruutuun :)


Aijaa.com - kp 25 /24-26 dpo 12

Tukevasti nyt pieniin päin 13+5 viikolla nytten

Plussaonnea kaikille :)
 
Viimeksi muokattu:
Vuoto jatkuu, samoin haamuilu. Oon nyt kännykällä, lisään kuvat illalla. First signal, pc ja rfsu antaa kaikki aivan haaleita viivoja. Hyytymiä ei ole tullut, mutta edellisiltana kellotin aivan hirveitä supistuksia minuutin kahden välein melkein kaksi tuntia kippurassa puuskuttaen. :( Saapi nähdä koska hailurat viivat muuttuu puhtaiksi negoiksi.
 
Tsirbu, kuulostaa siltä että olisi varhainen keskenmeno menossa, hirveästi halauksia! :hug:

kiikkalainen, plussa tuo minusta jo on, onnea! :flower:


---------------------------------------------------

Omaa napaa taas tältä päivältä.





Luonnossa liuska oli selvästi punainen, eli viiva on vahvistunut parin päivän takaisista viivanpaikoista mukavasti. Apteekin Oma antoi esihaamujen haamun. Perjantaihin asti selviä liuskojen avulla ja ostan joko tuon saman AO:n tai sitten digin, riippuen vahvistuuko liuskojen viivat vielä..
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos onnitteluista:) Tänään tein uuden testin, aavistuksen vahvemmalta näyttäis. Molemmat testit on siis tehty parin tunnin pidättelyllä päiväpissasta. Eilen dpo 9 (oletetusta oviksesta). Dpo 4 tuli pieni tippa (kiinnittymis?)vuotoa. Oiskohan ovis sittenkin ollut aikaisemmin, ku noi kiinnittymisvuodot näyttäis ihmisillä olleen yleensä dpo 7!? Eli eilen ois sit ollu jo dpo 12, kp 22/26. Mistä näistä tietää. Ei auta ku vaan ootella!

Toivotaan teille muille vahvistuvia viivoja=)
 
Mä en kyl nää Dyran testeissä mitään :confused: :(

Hihii, täällä yks "himotestaaja", joka tosin yhden negan testannu tälle kiertoa.. Toivottavasti sais pian esitellä kaikille haamujen haamua, tai siis sitä plussaa... :D

Tikutettu ovis. Dpo 9 ja kp 27/32..
 

Yhteistyössä