Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Tänne ilmoittautuu kanssa yksi hätähousu ja himotestaaja. Aina heti ovulaation jälkeen alkaa se raskaustesteillä tikuttelu. Nyt menossa suurinpiirtein dpo 7 ja viivanpaikka vaan ilmesty tänään. Varmaan voi joutua kyl nyt odottelemaan, mut tosi kiva saada rahat kulumaan testeihin :D !
 
Mä en kestä! Aamupissasta vieläkin haamu. Enkä malta lopettaa testaamista ennenkuin saan sen negan. Ei tämä ole eilisestä haalistunut, muttei yhtään sen vahvempikaan. Oon vielä kännykällä, mutta iltapäivästä saan eiliset ja tämän aamun kuvat ihmeteltäväksi. Ne on tosin puhelimella otettu, mutt puhelimen näytöllä erottuu suht ok. Mukavaa päivää kaikille!
 
Moikka,

minä olen seuraillut tätä ketjua tässä hetken ja malttamattomana haluaisin itsekin liittyä seuraan. Tein eilen apteekin oman testin, johon sain toisenkin viivan, mutta se viiva on vielä seurausta piikitetystä raskaushormonista.

Aion kuitenkin jatkaa testailua ja seurata kuinka se piikitetty hormoni häviää elimistöstä.

Tänään saan järkkärin kotiin ja saan kuvan testistä tänne liitettäväksi :) Ajattelin tehdä koko liudan testejä pällisteltäväksi itselle ja muille ;)

Ihanaa kun on muitakin himotestaajia :D

Ja siis monien testeissä täällä tosiaan näkyy jotain! Omiin testeihini en ole KOSKAAN saanut tuollaisia viivoja!

Onnea selvästi jo plussanneille ja tsemppiä vielä haamujen vahvistajille :)



Tsirbu
voi kuinka jännittävä tilanne!! Minä jään malttamattomana odottamaan kuvia ! Toivottavasti sieltä on plussa tulossa !
 
Heippa! Mulla on nyt eka clomikierto menossa ja tänään tupsahti postiluukusta iso kasa testejä. Nyt menossa kp8 (viimenen clomi tänään) ja ihan uteliaisuudesta testasin. No, ovistesti selvä nega, mutta miksi tuohon raskaustestiin tuli tuollainen viiva??
Miehen pyysin katsomaan, niin sanoi näkevänsä viisi viivaa yhteensä koko testissä... :LOL:
Mulla nyt ekaa kertaa sofi onestepit käytössä, joten kokemuksia viivanpaikoista ja vääristä tuloksista otetaan vastaan! :) Ja voiko clomit vaikuttaa tulokseen?
Perjantaina olis folliultra ja jännittäää!

Aijaa.com - 10313014
 
Sunflower11
^ Onks sulla ollu testit päällekkäin kun oot testannut?
Se voi jotenkin imee se toinen testi toisesta viivaa.. Kokemusta on.
Mut ovistestikin suht vahvahkoa ni voi r-testi reagoida lh-hormooniin.
 
Komppaan Sunflowerii, myös jotkut r-testit voivat reagoida lähestyvään LH:n kohoamiseen :)

Mie testasin tässä ja viime kierrossa myös r-testeillä silloin, kun sain ovistesteihin vahvat plussat, mutta ainakaan Wondfon r-testeihin ei tullut mittää.
 
Dodiih! Nyt olisi sitten testattu ekaa kertaa tällä kiertoa ja sain jonkun haamujen esiäidin! Dpo on 8-10 :confused: Edelleenkin on munasarjojen vihlontaa, nipistelee, palelee iltaisin... Uutena oireena nyt tuskanhiki :D En näiden tulosten kanssa lähe mitään lippua liehuttaa, mutta kai sitä jotain on tapahtunut tai MINÄ KUVITTELEN VIIVAT TESTEIHIN :ashamed: Kuivunut testi on aamupissasta ja päiväpissasta tuore testi alle 10min otettu kuva...









Ne saapi suurennella kuvia joita enemmän kiinnostaa :D

muoks. muiden mielipiteitä näistä? =)
 
Viimeksi muokattu:
Nääh, raskaustestit loppu sitten. Nyt täytyy sit odotella viikonloppuun, en jaksa tikuttaa tyylipuhdasta negaa kokoajan..

Taidan koputtaa puuta.. Huomenna kuitenkin taas läjä testejä ja rahaa palaa taivaantuuliin :p :D !
 
Oletko sä Dyra kokeillut toisen merkkisellä testillä testata? Näyttäs Davidin rtestiltä ja niistä on kirjotettu aika paljon negatiivista ettei ois niin herkkiä mitä sanotaan ja toinen merkki ois näyttäny selkeemmin
 
piuu, kyseisiä Davideja ovat, olen lueskellut itse vähän samaa... Apteekin Omaan tuli eilen selvä haamu, joka näkyy kuivuttuaankin. Melkoinen rahareikä nuo apteekin testit ovat, joten perjantaina testailen sitten uudelleen AO:lla (tai digillä), ellei viiva sitten liuskista lähde kokonaan...

mama007, kyllä siellä plussamerkki näkyy :)
Uniquepoppy, kyllä sielläkin viivasta näkyy!
 
piuu, kyseisiä Davideja ovat, olen lueskellut itse vähän samaa... Apteekin Omaan tuli eilen selvä haamu, joka näkyy kuivuttuaankin. Melkoinen rahareikä nuo apteekin testit ovat, joten perjantaina testailen sitten uudelleen AO:lla (tai digillä), ellei viiva sitten liuskista lähde kokonaan...

mama007, kyllä siellä plussamerkki näkyy :)
Uniquepoppy, kyllä sielläkin viivasta näkyy!

Kannattaa kokeilla pregchekkiä =) tuota markettitestiä on moni kehunut!
 
HEI! Kun ootte näitä raskaustestejen suurkuluttajia, niin osaisko joku kertoa, minkänäköisissä pakkauksissa esim raskauskeiju.fi lähettää testit. Anopin kanssa yhteinen postiloota, niin ei hirveesti huvittais, että se vielä tässä vaiheessa hoksaa mistä on kyse, jos ennättäis postilaatikolle ennen minua...
 
Pamsku minä en näe minkään valtakunnan toista viivaa siinä raskaustestissä (sininen?)?? Ovulaatiotestissä (vihreä?) on ne kaksi viivaa, mutta se selvästikin on vielä negatiivinen.
Clomit eivät vaikuta tulokseen, paitsi tietty sillä tavalla, että ehkä auttavat sen oviksen sitten :)
Toivottavasti tämä kierto on se plussakierto :) Tsemppiä ja plussatuulia!

Uniquepoppy minä en oikein tiedä näenkö kuvissa mitään vai en. Toivottavasti plussa olisi matkalla :)

Mama007
jonkin aavistuksen toisesta viivasta sain kuvasta. Toivottavasti viiva vahvistuu!! Plussatuulia!

Minä tein eilen apteekin oman testin ja sain siihen ihan hyvän viivan. Mut se johtui siis lääkkeestä jota piikitin.
Tänään tein testin tunnin pidättelyn jälkeen, eikä siinä tietystikään mitään näkynyt. Saatan hulluuksissani tuhlata vielä toiseen testiin. Tänään pitäisi vielä näkyä lääke testeissä.
Raskaudesta ei voi vielä olla kyse, sillä eletään vasta dpo7 / pp5.
Mutta miksipä sitä himotestaaja jättäisi testaamatta, kun on mahdollista saada viiva testiin :)

Ai niin, minä suosittelen kans Pregcheckkiä! Hyvä ja edullinen!
 

Yhteistyössä