Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Kiittelen onnitteluista varovaisesti, vielä olisi pari päivää menkkojen alkuun, niin en uskalla täysillä innostua :) Eilen tein taas yhden testin, eri merkkiä kuin nuo ensimmäiset, ja viiva oli vähän vaaleampi. Huomenaamusta vielä yksi normitesti ja sitten lopulta varmistetaan digitaalisella. Elämme jännittäviä aikoja! Hui
 
Mulla on 10 päivää ekasta positiivisesta testistä ja vielä piti tehdä kun tuolla nyt sattui yks käyttämätön testi olemaan *kröhöm* Ihanasti siihen nousi positiivisuus-viiva aivan silmissä ja lähti tuleen heti kun kontrolliviiva oli näkyvissä. On jotenkin epätodellista että tällä hetkellä ihaninta mun elämässä on tuijotella kahta punasta viivaa :)
 
APUA!!

Kierto hukassa vauvan synnyttyä 4kk sitten, ei siis ole lainkaan käynnistynyt. Ehkäisykapseli laitettiin jälkitarkastuksen yhteydessä paikoilleen. Nyt ollut muutaman päivän ihmeellinen olo, palelua, vatsassa jännä tunne, jne. Tein varmistukseksi r-testin (Apteekin oma) joka yllätykseksi näyttikin tältä. Onko se oikeasti muka haamu?

 




Tämmönen haalea viiva tuli testiajan jälkeen... En tiedä kuinka nopeasti... Tuleeko apteekin omiin usein tällaisia vai tarkoittaako tämä nyt jotain? Vauva ei tosiaan ole tilauksessa, mutta oireiden vuoksi tein testin... Täytyy tehdä uusi aamupissasta??
 
Viimeksi muokattu:
orm
Hei,

Kyseli vähän viivan saaneille,että onko teillä ollut valkovuotoa plussauksen aikaan?

Itsellä valkovuotoa, repäisykipuja ja menkkajomotusta, mutta menkkoja ei näy... Ollaan Anoppilassa loppu viikko, joten en pääse testailemaan.... :/
 


Näkeekö kukaan mitään?

Oon uus täällä ja vähintäänkin yhtä hätähousu ku muutkin, sillä aloin testaamaan nyt, kun dpo on 7. ???? Toisaalta, kuopuksen kanssa sain just näinä päivinä ekan aiiiiiivan vaalean viivasen. Tää taitaa olla viivanpaikka?

Edit. Tässä kuvassa näkyy ehkä paremmin se paikka.
 
Viimeksi muokattu:
Hentuntenttu1 Tosi vaikea saada isosta kuvasta selvää, vähän epätarkka. Vois siinä jotain ehkä olla kun oikein tihrustaa. Katson vielä kännyllä kohta kuvan =).

Mä en malta odottaa, että pääsee testaamaan:p. Nyt on dpo3 tai 4.. en tikuttele ovista. Menkat pitäös alkaa 8. tai 9.1. Sinne asti kun malttas! On tosi jännää aikaa tämä pari viikkoinen.

Mites täällä muilla? Hiljaista on. Plussatuulia puhaltelen :whistle::heart:
 
Voihan se olla että kuvittelen oireet itse.. Mutta tuntuu että koko ajan olisi nälkä, vaikks olisin syönyt juuri. Pissittää kokoajan.. Flunssainen olo, mahan turvotus ymsyms. Ja minä kun olen tupakoitsija, niin nyt ei ole viikkoon tehnyt yhtään mieli tupakkaa! Olen polttanut todella vähän.. Tulee huono olo pelkästään ajattelemalla tupakkaa :D
Mutta testit vaan näyttää neg. Kuukautiset olisivat pitäneet alkaa 12.12.
Mulla oli kuukautiset lakossa 6kk, kunnes aloitin minipillerit ja niitten johdolla vuoto alkoi. Nyt vain ei ole kuulunut toisia :/
 
Hyvää huomenta!
Olen tässä viimeisen kuukauden ajan kuumeillessani seuraillut juttujanne ja vihdoin uskaltauduin itsekin kirjoittamaan. Täällä alkoi nimittäin kuumotella eilen tekemäni r-testin jälkeen. Nyt kysyisinkin teiltä arvon naiset, mitä sanotte tuosta? En ole aiemmin testaillut, eikä oikein ole mitään mihin verrata. Mielestäni tuo kuitenkin näyttäisi hailakalta plussalta (?!?), tai sitä aikakin kovasti toivon ;) Viivat tulivat heti parin minuutin sisällä ja näkyivät kyllä tarkemmin siristelemättä. Nyt kai dpo13(?). Oireita ei kuitenkaan oikein ole, ainoastaan pissattaa vähän normaalia enemmän ja valkkaria riittää.

test - Aijaa.com
 

Yhteistyössä