Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Älähän vielä lannistu Harjoituskappale, kipu saattaa kuulua asiaan. Mullakin kipuili(kipuilee edelleen)alussa ihan menkkamaisesti.
Ja jos olet yhtä "onnekas" kuin minä, niin tuo lorautuksen tunne on seurassasi seuraavat n.37 viikkoa. Vieläkin lähes päivittäin tulee niin märkä ja lämmin olo(sorry kuvailut), että täytyy tarkastaa pöksyt ettei vaan verta lorahtanut, edellisissäkin raskauksissa samat systeemit koko raskauden ajan.

Nyt vaan tarrasukkia ja vauvaliimaa rekkakaupalla sinne :)
 
  • Tykkää
Reactions: carolina30+
Tykkäilin juurikin tuosta lorahduksen tunteesta, vaikka se ei kaikilla aina ole juurikaan SE tunne mikä kertoo raskauden. Minullakin noita lorahteluja ollut jo monesti, mutta ei sitä pysyvää raskautta... siis lorahteluja ja märkyyttä kyllä, mutta ei aina raskautta. haamuja juu, kemiallisia juu, toivoa myös jo enemmän kuin haluaisin...siis sen pysyvän plussan haluaisin kyllä jo yli 3.v jälkeen, mutta.... KP28 tai 29/27-28 eikä vuotoa eikä plussaa... tein pc: testi ja ei siinä näkynyt mitään kuvattavaa.. ehkä viivanpaikka...
 
Anteeksi nyt kuvailut, mutta paikat on niin märät, että ei tiedä onko tässä housuun pissannu vai mitä :D kipu on hävinnyt ja tätiä ei tullut, toivottavasti myös pysyy poissa. Tilalle on tullut lievää pahoinvointia..Huomenna testaan uudelleen ja toivotaan, että on vahvistunut ja mies saa lahjaksi selvän posiitivisen raskaustestin. Puolisolla siis huomenna syntymäpäivät. :)
 
Viimeksi muokattu:
Carolina30+ Toivotaan, että sullekkin se pysyvä plussa sieltä pikaisesti pärähtää, niinku vaikka heti :)
Ei varmaan lohduta, mutta mekin tätä viimeisintä yritettiin 2,5 vuotta. Vieläkin on vaikeata uskoa, että tässä erittäin tukevasti raskaana ollaan.

Ja noista lorahteluista ajattelin vaan rauhoitella ettei ne välttämättä ole olenkaan paha asia :)
 
Täällä taas. Menkkojen olisi pitänyt alkaa viime viikolla, eipä alkanut. Sunnuntaina luulin alkaneen kun tuli sellaista (anteeksi vaan) limaista ruskeaa pyyhittäessä. Noh, eipä se muuksi muuttunut. Yöllä oli siteeseen tullut hieman verta ja siihen loppui kuin seinään. Ikinä en oo välivuotoja kokenut, kerta se tietysti ensimmäinenkin. Testejä oon tässä pöllönä tietty tehnyt pitkin viikkoa. Tänään illalla tälläinen.
12699607.jpg - Image - Aijaa.com
Osaisiko joku sanoa, että kuuluuko r-testin reagoida noin vahvasti ovikseen vai olisiko vihdoin mun vuoro? :)
Huomenna se tietysti nähdään, että onko testi vahvistunut....mutta mielipiteet on tervetulleita...
 
kiitos ''Viimeinkin'' havainnollistavasta kuvasta, antoi toivoa :) Tässä oma kuva tältä aamulta, eli yli viikko sitten olisi pitäny menkat alkaa.
testi - Image - Aijaa.com
Pahoittelen kuvan tosi huonoo laatua. Viiva oli vahvempi kuin toissa aamuna, nyt ei tarvinnut silmiä siristellä ja miettiä onko se viiva vai sen paikka. Vaikka ei se ole samanvärinen kuin kontrolliviiva. Kävin labrassa otattaa verikokeen, harmikseni en saanut vastausta tälle päivää, pitää oottaa maanantaita. Mutta kyllä se aika varmalta alkaa tuntua :) vaikka mitään oireita ei olekkaan.
 
Heilanga mulla kyllä yhdessä kierrossa reagoi raskaustesti ovikseen. Mulla oli siis siinä kierrossa ovis aika myöhään. Ensin luulin, että raskaus, mut ovistesti ja r-testi haaleni ja siinä 9vrk tuli raskaustestillä selvempi haamu, joka tummui... Se kyllä oli sit päättyi keskenmenoon, mutta joo sain siis siitä r-testin OVISviivasta ihan kameralla kuvan.
Saattaa jopa löytyä jostain tästä ketjusta, en muista laitoinko silloin ja voip olla jo aijaasta poistunut.

Mut toivotaan, että sulla on raskausplussa. Huomenna tai ylihuomenna uutta testiä kehiin.;-)
 
Tämä neiti putosi tänä aamuna pilvilinnoista. Aamulla intoa täynnä tein uutta testiä siinä toivossa, että viiva on tummunut ja kun testin olin tehnyt niin katsahdin alas. Pönttö oli ihan punainen.. Testiinkin tuli haamu, mutta ei yhtään niin selvä kuin pari päivää sitten.

Eilen tuli myös tuhrua ja sitä vähän säikähdin, mutta toivo oli silti korkealla.
 
Minulla kanssa eilen loppui toivo ja tänään onkin kp2 eli uuteen menään ja yli 3 vuotta tässä on jo toivottu...No ollaan nyt saatu miehen kanssa puhuttua ja jos ei luonnollinen raskautuminen suju, niin kun on rahat kasassa niin menemme ensin tutkimuksiin ja sitten vaikka hoitoihin, mutta vauvan me molemmat vielä haluamme.
painelen vaakatasoon sohvalle särkylääkkeen voimin ja odotan että loppuu tämäkin vuoto joskus (aina 2-3pvää todella kipeä alamaha)
 
Lauantaita kaikille. :)
Pahoittelut tätien uhreille. :hug:
Itse tein aamulla testin ja ihmeekseni sain viivan aikaiseksi. Yleensä mulla ei aamupisusta näytä mitään. Tässä tulos. 12701731.jpg - Image - Aijaa.com ylhäällä siis eilinen ja nyt aamuinen.
Ja jotta ei liikaa päästä intoutumaan tein tietysti (himotestaaja kun olen ) päivätestin. Haalea viiva. What?! Okei..se oli parintunnin pidätyksen, kolmen kahvin ja fantan tulos. Aika laimeaa siis vissii...silti... Ehkä kyseessä onkin tosiaan vain ovis, mutta kun nuo viivat on noinkin tummia ja mulla oli se ihme vuotokin! En suostu uskomaan, en!
Noh, varoiks täytyy varmaan tehdä talletus tänäänkin. :)
Siinä vielä päivän tulos pähkinäksi. Saa kommentoida, mut ei oo pakko hei. :D
12701774.jpg - Image - Aijaa.com
 
  • Tykkää
Reactions: Pele
Tänään ois kp 27/28. Jatkuva palelu ja lämmöt edelleen koholla, vatsaa nippaillu lähes päivittäin alavatsasta. Toivoisin niin, että nyt ois tärpänny. Yks ovistesti kaapissa ja ajattelin, että jos ovistestiin saan nyt loppu kierrosta tai menkkojen myöhästymisen jälkeen plussan niin testaan sitten vasta r-testeillä ku kalliimpia tahtovat olla. Uskaltaiskohan tuota siis tänään jo testailla? ovistestillä kun kuulema aikaisemmin plussa siihen voi tulla kuin r-testiin? Keskiviikkona viimeks ovistestillä testasin ja ei ainakaan sillon siinäkään mitään näkynyt.. Ei milläään malttais oottaa enää, vaan haluttais jo testailla!!
 
Heilanga minusta tuo näyttää tosi hyvälle.. :) kun hormoonia on vielä niin vähän niin pisun laimeudella on toden totta merkitystä.. Sitä ei pitäis testata muutakun aamupisusta, niin ei tarvitsisi miettiä vahvistuuko viiva vai ei.. Mit sehän tiedetään, ettei sillä järjellä oo tän testaamisen kans mitään tekemistä :D
Miltäs tikku näytti tänä aamuna?
 
Madeia valitettavasti pc antaa noita viivanpaikkoja helposti. Mä saan jokaiseen jonkin viivasen. : / varsinkin kuivana siinä näkyy sellainen harmaa viivanen.
Voihan se sullakin vielä plussaksi muuttua. :)

Itse tein taas testin,vahvempi kuin eilinen päivä heikompi kuin eilinen aamu...oon hieman ulalla. :confused:
Tänään aamulla meinas tulla yrjö kesken aamupalan, ihme huimausta vaikka vaan istun paikoillani, pahinta on kuitenkin tää valkovuoto! Ihan älytöntä holahtelua aamusta iltaan. Ei tajua ei...
12704882.jpg - Image - Aijaa.com
 
Mä synnytän varmaan täällä Kotkassa, omassa sairaalassa, missä olen töissäkin. Olen kyllä kauan asunut Tampereenkin seudulla. Vitsit kun on niin mahtava fiilis! :) vihdoinkin. Ei ne lapset usein ilmaannu ihan helposti, jokainen vauva on suuri ihme. Nyt kyllä öklöttää niin, et pitäsköhän nukkuu istualteen. :) ja palelee niin, et tarttis toppatakin päälle :)
 

Yhteistyössä