Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Heissan taas. Tein testin ihan vaan huviksi, kun en usko, että tärppi olis käynyt, mutta....eka testissä oli lommoja, mutta ei testiviivan kohdalla. Jotain olin siinä näkeväni jo heti aluks, niinpä tein toisen mikä oli ihan "ehjä" enkä kyllä siinä yhtä selvää nää....kumpaa uskoa? tässä vielä kuvat
Eka on n. 5min kohilta. 12672929.jpg - Image - Aijaa.com
Toka on sitten n. 15min.
12672931.jpg - Image - Aijaa.com
Ylempi on siis se lommoversio. :)
 
Hei!
Osaisko kukaan auttaa?? Tein aamulla Pregcheckin ja Wondfon -testit, jotka siis negoja. Äsken tein Wondfon ja apteekin oman testin..ne näyttää tältä(Wondfo yllä,AO alla)

12677154.jpg - Image - Aijaa.com

12677169.jpg - Image - Aijaa.com

Apteekin oman siis avasin, herää kysymys, vaikuttaako se, että testi on ilman kanssa tekemisissä siihen, että tulee tollainen viivanpaikka? Molemmat testit siis kuvattu alle 5 min kuluttua tekemisestä. Tai sitten noi on ihan susia. Herkkyys pitäis kummassakin olla 25
 
Hei kaikille!
Enpä enää keksi mistä muualta tätä kysyisin, kun tästä ihanasta "asiantuntija" ryhmästä. TEIN TÄNÄÄN RASKAUSTESTI PREDICTOR EARLYLLÄ AAMULLA KLO:6.30 VESSASSA OLIN VIIMEKS KÄYNY KLO:4.30 PIDÄTTÄNYT OLIN SIIS NUKKUESSANI 2 TUNTIA. NO VIRTSASUIHKUN JÄLKEEN NÄYTTÖÖN PIIRTYI OIKEIN VAHVA VIIVA PLUSSAUS KOHTAAN SEKÄ TESTI RUUTUUN. NAPPASIN TESTIN SITTEN VESSASTA MUKAANI JA KATSOIN SITÄ PARIN MINUUTIN KULUTTUA NIIN VIIVA OLI HAALISTUNUT JA KATOSI KOKONAAN JOSSAIN TASAN 3MIN KOHDALLA. MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA??? Eli mulla tänään kp27/? (joskus 8-vuotta sitten ollut joku 35 kiertopäivää). Nyt siis vasta ekaa luomukiertoa mennäään e-pillereiden lopettamisen jälkeen. Neljäs mussukka haaveissa ja isot jo koulussa, joten enää muista näistä hommista mittän. Toivottavasti täällä olis joku joka olis tämmöseen joskus törmänny. KIITOS!
 
80emilia kuulostais siltä, että se väri on vaan liuennut ns.jälkikäteen. Usein itsellä käy niin että vielä myöhemmin sitä väriä liukuu hitaasti sellaisena palkkina. Toi ei kyl oo mikään hirveen hyvä testi. Testaa uudestaan jollain muulla testillä. :)
 
mää sain täånään oikeen haamun apteekin omaan testiin :D aamulla testailin eka herkillä liuskoilla.. uteliaisuuttani.. kuukautisethan ei oo edes myöhässä viellä :D no kuvittelin ainakin näkeväni jotain.. oli pakko hakee AO ja iltapvä pissasta siihen tuli punainen haamulainen :D JEEE.. kuukauden vaitiolo kannatti :D IHKUA!
 
  • Tykkää
Reactions: lintetsa
natacha: moni sanoo et aamupissa paras kun seissyt rakossa.. itselläni oli taas niin et iltapvällä tuli vahvempi viiva.. ja moni muukin sanoo että iltapvällä tullut herkemmin vastaus.. merkkejä on monia, osa on tympeitä kun niihin saattaa tulla sellanen aiheeton viivanpaikka joka ei merkkaa mtn.. jos testailee sen jälkeen kun menkkojen jo ois pitänyt alkaa niin mä suosittelen apteekin omaa testiä.. :)
 
Heipähei vauva kuumeilijat! Toivoisin saavani vastauksia täältä raskaus"oireisiini" (?) Ovulaatio laskurin mukaan olisi ovulaatio ollut viime viikon lauantaina kp14 ja lauantana ja sunnuntaina tuntuikin nippailua mahassa jonka jälkeen alkoi limailu. Kuluneen viikon aikana rinnat ovat kipeytyneet hiukan, nippailu vatsassa ja jatkunut ja lämpö on noussut tavallisesta 36,2-> 36,9... Oisko nyt tärppäämisen oireita ja ovulaatio tapahtunut?
 
Heippa himotestailijat! Pikainen kysymys: eikö dpo 13 pitäisi näkyä jo jonkinlainen haamujen haamu jos olisin raskaana? Pongasin ovistestin mukaan luomuoviksen 9.9. Se antoi toivoa, mutta voiko olla niin, että ovulaatiotesti näytti virheellisesti että olisin muka ovuloinut?
 
Mitäs mieltä ootte tästä:

Nyt kp13/24-28, yk3. Oon testannut ovista viime torstaista lähtien, ei oo Clearbluen digitestillä antanut kertaakaan hymistä. Ovis laskureitten mukaan tänään jos kiertopäivä ton 26, tosin jos 24 niin ovis ois ollu ny la, tai sit jos 28 niin ovispäivä ois tuleva keskiviikko.. KUITENKIN limat on vähentyneet ja halutkin kaikonneet.. Oisinko ovuloinu kuitenkin tuollon lauantaina, vaikkei testissä se näkynytkään? Harmittaa vietävästi jos ei nyt tuu hymistä ollenkaan.. Testaan vielä huomisen ja keskiviikon, sit loppuu digitestit.. Sen takia vielä ostin digitestit et näkee selvästi onko ovista vai kun se sen hymiön nakkaa ruutuun, vaan ei, pelkkää tyhjää palluraa..

Onneksi kuitenkin ukon kans tehtiin talletukset la ja su, että jos ois ovis ollu sillon niin pitäs olla satsis sisällä..Huoh, saapa nähdä.. Mistä tuota nyt sitten dpo:ta rupee laskeen ja ootteleen et millon vois testailla.. Kai se on vaan mentävä nyt sitten sen pisimmän kierron mukaan, eli aikasintaan testata sit 8.10 ? Vai mitä mieltä ootte? :)
 
Maicy.. mä en oo koskaan käyttänyt ovistestejä.. nettilaskurin mukaan vähän itsekseni kuvitellut, että koska vois olla.. ja peitto tuppaa heiluun aika tiheeseen muutenkin niin ei oo ollu sillain tarve.. Mutta siis voihan olla että et ole ovuloinut ko. kierrossa ollenkaan? eiks oo niin ettei naiselta välttis aina irtoo munasolua.. näin olen kuullut ja sen vuoksi voisi sitten ovistestikin sitä negaa huudattaa? tai sitten ollu aikanen ovis?

Ei tainnu olla meikäläisestä hirveesti apua :D mutta odottele kuukautisten oletettuun alkamieen ja jos ei näy niin testiä kehiin ;) PLUSSATUULIA!!!! ++++
 
Toivottavasti en oo kuitenkaan jättäny ovuloimatta :( :( Mittasin lämpöjäki tuossa ja se teki notkahduksen 21pv, eli 20pv oli lämmöt 36.5 ja sit 21pv 36.1, nyt sit eilen oli 36.2 ja nyt tänää 36.0... Eikö se putoa se lämpö kun ovis irtoaa ja sit hitaasti lähtee nousuun taas? vai oonko mä taas ihan pihalla noista lämpöhommista..
 
Maicy; Mun tietämyksen mukaan ja muiden kokemuksia lukeneena ovulaation jälkeen lämmöt ovat kokoajan koholla jos on raskaana? Joku voi korjata jos olen väärässä, mutta olen lukenut että ovulaation jälkeinen jatkunut lämmönnousu on aika yleinen raskausoire.
Tuossa joku linkki aiheesta
Aamulämpö, BBT - Vau.fi

MUOKS tuossa kyllä mainitaan, että lämpö tulisi tarkan lukeman saadakseen mitata peräsuolesta tai suusta... Mutta eiköhän yleisimmin tavallinen kainalomittaaminen ole ollut kyseessä kun raskaana olevat ovat mitanneet ovulaation jälkeen korkeampia ruumiinlämpöjä :DD
 
Viimeksi muokattu:
"Kun lämpö notkahtaa noin neljännes asteen edellispäivän tulosta alemmas, on munasolu todennäköisesti irtoamassa. Jos ovulaatio on tapahtunut, lämpö nousee seuraavana päivänä puolesta asteesta asteeseen."

Ahaa, eli tuli tuo notkahdus mut nyt ei vielä ollu noussu lämmöt.. Jos huomenna ei oo noussu lämmöt vieläkää niin en tiijä sit. Raskauttahan en vielä voi tietää jos ovis vasta oli, mutta nyt sitten jos se nousee tuo lämpö ja se jää sinne ylemmäs niin vois olettaa että ois raskaana.. Vaikeeta :D :D
 
Minunkin testissä (Pregcheck) oli lommo ja siihen tuli haamu/viivanpaikka.. Tein pakkauksen toisenkin testin ja siinä ei mitään,tosin en tehnyt sitä samasta pissasta : /

Täytyy varmaan odottaa siihen kp37 ennenkuin testaa uudestaa, nyt kuitenkin vasta kp34 :headwall: ei jaksa odottaa!
 
Lämmöistä. Ovulaation jälkeen lämmöt nousee, oli sitten raskaana tai ei. Johtuu puhjenneen follin paikalle syntyvästä keltarauhasesta, joka erittää progesteronia, joka nostaa lämpöjä. Jos lämmöt pysyy ylhäällä yli 18 päivän ajan ovulaation jälkeen, niin vasta siinä tapauksessa saattaa olla raskaana lämpöjen perusteella.
 
Huomenta,

Voisiko joku kertoa neuvoja/kokemuksia, mitä pitäisi tehdä kun kuukautiset neljä päivää myöhässä, mutta testit kerta toisensa jälkeen negatiivisia? Pitääkö mennä lääkäriin vai vaan odottaa? Jonkinmoisia menkkatuntemuksia on ollut jo kohta viikon...
 

Yhteistyössä