Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Janicas: mulla oli toooosi kipeet rinnat, alamahassa pientä kipuilua ja painon tunnetta. Ja paria päivää ennen plussaa ihmettelin kun automatkoilla tuli huono olo. Rv 5 alko kauhee pahoinvointi mikä kesti rv 16 asti. Tuplaoireet kyllä oli. Esikoisesta oli paljon lievemmät. Mitä oireita sulla on ?:)
 
Minde87: Okei. Mulla on oireita vaikka ja mitä! Pahoinvointia ei ole ollut, vain semmoista lievää kuvotusta. Esikosta en kyllä kans muista, että näin vahvasti olisivat tässä vaiheessa jo olleet. Hänestäkin jo plussasin aika aikasin. Rv 3+5. Mutta tässä lista oireistani, - Rinnat kipeät/turvonneet - Lämmöt koholla jopa aamulämpö(37 -37.5) - Mahaa turvottaa ja tuntuu painetta - Repäisykipuja jotka vain pahentuvat/Mahan nippailua - Valkkari lisääntynyt, missään välissä ei tullut kuivakautta - Väsymys, mutta aamulla kauhean pirteä - Todella selkeät ja todentuntuiset unet - Iltaisin kauhea palelu, vaikka täällä on todella lämmin - Menkka jullinta - Hiukan nestettä(Maitoa?) rinnoista. Huh, tulipas lista:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Minde87
(Jostain syystä ei meinaa onnistua puhelimella tänne kirjoittaminen, pahoittelut jos tulee ihan väärään paikkaan)

Olen siis pyörinyt vaan taustalla ja tiiraillut päivittäin teidän haamu/plussa/nega -kuvia innoissani :)

MUTTA nyt voisin pikkuhiljaa liittyä seuraan.
Ainakin sovin tänne, eilen dpo 7 ja olin jo tehnyt 2 rtestiä. :eek: tiedän kyllä että aivan turhaa, mutta niiiiiin.

Tänään tein sitten rsfun rtestin ja dpo siis 8. Puhdas negahan toi varmaan on, mutta viivanpaikan haamun tms. muka bongasin.

Kysymys siis kuuluu kokeneimmille, onko teillä dpo 8 antanut jo oikeen viivan/haamun jos olette olleet raskaana? Vai vieläköhän toi viivanpaikka vois muuttua iloksi :)

katso liitettä 19092
 
Viimeksi muokattu:
Oi kiitos Janicas, mutta Onnittelut sinulle! Kyllä se näyttäs jo plussalta!! Taisi ne oudot one stepin haamut jotain merkata:p Hurjan aikasin kyllä sait noi plussat! :) Onko suvussasi kaksosia..? Nehän yleensä hyppää yhden sukupolven yli...
 
Jenniella: Kyllä voi hyvinkin muuttua iloksi tuo vielä! Aika selkeä viivanpaikka tuokin kyllä on. Vahvistumisia sille! :)

Tinttu85: Kiitos!:heart:

Ansku-89: Kiitos! :heart: Niin taisi joo. Olen kyllä ihan sekaisin mielin täällä, että miten näin aikaisin jo näyttää noin vahvaa viivaa.. Ja ei ole, eikä miehenkään suvussa. Mutta saattaahan se olla, että meille ne tuplat olisi tulossa. Apua...:whistle:
Oletko itse testannut vielä tänään?
 
Kiitos paljon!!

Tosin se viivanpaikkakin jo melkein katosi ja älysin että se on aivan liian ohut olemaan tosiaan muuta kuin viivanpaikka.. Mutta ehkä yli-huomenna uutta testiä ja sitten vaan katse seuraavaan kiertoon jos siltä näyttää :)
Tänään jaksaa olla positiivinen.

Hirmuisesti vahvistumisia viivoille ja ihania plussia kaikille :)
 
Hei! Tein äsken typeryyttäni ovulaatiotestin ja siihen tuli kaksi viivaa, ei yhtä tummia, mutta saman levyset ja testiviiva on punainen ja vahvahko.. mul on nyt kp 31 menossa ja kysymys kuuluu, voiko tämä tarkoittaa raskautta?
 
  • Tykkää
Reactions: Janicas
Taidat carolina30+ olla raskaana :heart: ainankin testi näyttää hyvältä :)
toisillahan saattaa tulla vielä normi menkat vaikka olisikin jo raskautunut...
jatkappa testailua toivottavasti vahvenee :heart:
en kyllä tiedä reakoiko r-testi ovikseen!!!???
 

Yhteistyössä