Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Kiitos MiNalo kommentistasi! se lämmitti hetkeksi sydäntä :) vaikka mies ei kyllä nähnyt mitään väriä.. ja itsekin epäilen kovasti.. noh, tässä ootellessa vielä, toivotaan parasta! Sinun testeisssä nään haaleta, mutta vähän on epäselvä... :/
Eipä ne miehet taida yleensäkään nähdä yhtään mitään! :D Ainaskaan mun mies! Kyllä siinä mun näytöllä haalee haamu näkyy! :)
Joo, mä en tajua mikä tota meidän kameraa vaivaa..makrotarkennuksesta huolimatta kuvat jää epätarkoiksi. :confused:
 
se tarkentaa väärään paikkaan. Pystyykö siinä samaan niin ettei se tarkenna automaattisesti. Manuaalitarkennuksella saa monesti parempia kuvia. Tai sit kokeile laittaa testin vireen joku jutska joka on helpommin tarkennettävä kun tuo testi :)
 
Jaahas, eipä taida tarvita testiä huomenaamulla..Täti punaisesta havainto tehty. :( Noh eipä tämä mitään uutta ole enkä oikeestaan ole kovin pettynyt. Aavistin tämän kivuista jo päivällä. Parempi onni ensi kerralla..
 
Jaahas, eipä taida tarvita testiä huomenaamulla..Täti punaisesta havainto tehty. :( Noh eipä tämä mitään uutta ole enkä oikeestaan ole kovin pettynyt. Aavistin tämän kivuista jo päivällä. Parempi onni ensi kerralla..
Voihan surku ihuna:'( niin siulle sitä pysyvämpää, 9kk kestävää plussaa jo olisin toivonut - lämmin:hug:
..jaksuja kovasti:heart:
 
Viimeksi muokattu:
okei.. mä olen aikasessa testaamassa kanssa kp nyt vissiin22/27-28 ja tein eilen CB:n digitestin.. no malttamattomana mä sitten tietty revin sen auki vaikka siinä luki ettei raskaana... ja sisällä on HAAMU :O ja toiseen ketjuun Tinttu85 laittoi ystävällisesti kuvan POSITIIVISESTA CB:N digistä.. ja mun näyttää ihan SAMALTA!!! apua.. Jaiks.. joko se on värässä kun testiajan ulkopuolella sen avasin vai mitä ihmettä :O
 
Tuossa hiukan parempi kuva siitä apteekin omasta, v1qtaE - Image - Aijaa.com. Todella haaleesti se tossa näkyy, mutta livenä ihan hyvin eikä tarvitse tihrustaa! Ja huomasin, että nuo ei herkät näyttävät paljon paremmin, kuin ne herkät.. Ja liputan myös ton clearbluen puolesta. Todella aikaisin sekin näyttää plussaa jos raskaana on:rolleyes: On kyllä niin epätodellinen olo.. Voi kun kaikki menisi hyvin:heart:
 
Onemore? Se voi olla, että se viiva on vielä niin haalea, ettei tunnistanut sitä ja siksi antoi ei raskaana. Mä aukaisen tuon oman testin varmaan tänään tai huomenna niin voin pistää kuvan mimmoiset viivat siellä on! :) Mutta täältä puhaltelen +++++
 
  • Tykkää
Reactions: OneMore?
HAIN APTEEKIN OMAN TESTIN.. MALTTAMATON KUN OON.. AINAKAAN VIELÄ EI NÄYTÄ MITÄÄN..2 MIN SITTEN TEIN.. KAI SE ANTAA HAILAKAN HAILAKAN HAAMUN JOS NIIKSEEN ON TAI SITTEN NEGAN.. anteeks caps lock jäi päälle.. en jaksa uusiks kirjottaa.. nyt syömään..
 
Ansku-89 Kyllä siellä selvä haamu pilkistää!!

Täältä löytynet kokeneempia ovisten bongaajia ja tulkinta apua nyt kaipaisin, että onko tämä nyt se ovisplussa vai vieläkö viivan tummemmaksi pitäisi tulla?
Vasemmalta lähdettynä kp 15 aamu, kp 15 ilta ja nyt tänään kp 16 aamu tuo alimmainen. mE39JP - Image - Aijaa.com

Luonnossa mielestäni viivat vielä selvempiä!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ansku-89
Janicas Mulla näytti rv 3+3 digitesti raskaana 1-2 ja apteekin oma testi tunnin rakossa olleesta pissasta haaleeta plussaa :) ja kaksoset on tulossa... :D tokihan sulla voi muutenkin hormoni nousta kropassa nopeesti mutta mä ihmettelin sillon samaa, että miten voi niin aikaisin näkyä digillä ja laimeesta pissasta.. mutta syy selvis sitten viikolla 7 :D toivotaan että kaikki menee hyvin

T: Minde87 ja tytsyt 31+5
 
  • Tykkää
Reactions: Janicas
Samhe ja OneMore kiitos ihanaa <3 en kyllä vielä ilosta hypi ja kirkkoon kuuluta, mutta lisäsipä vähän toivoa ja intoani taas! Täytyy tilata lisää testejä.. mutta pelottaa joka kerta kun tuntuu että pöksyihin tulee limaa että alkoko nyt menkat..
Ja onnea Samhe oviksen hyödyntämiseen!!! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: OneMore?
Minde87: Tuplaonnittelut sinne! :) Ja kiitos! Se on kyllä käynyt mielessä, että tuplat olisi tulossa. Saa nähdä. Itse kyllä ajattelin myös mennä siihen varhaisultraan katsastamaan onko siellä ketään/oikeassa paikassa.. Muistatko vielä mitä oireita sulla oli noihin aikoihin, kun plussasit? Mulla on nekin aika vahvasti olleet tässä ja tuntuu, että löytyy vaikka ja mitä :popcorn:
 

Yhteistyössä