Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Mulla on läppärissä huonot värisävyt, pitäisi laittaa ne kohdilleen... En kuitenkaan usko, että tuo on pelkkä viivanpaikka, sellaisen sain itse viime kierrossa, oikein räikeän vieläpä :D Viivanpaikkahan on harmaa, tuossa näyttäisi olevan jopa punertavaa väriä?
 
Viivanpaikkoja on tullut myös nähtyä joo ja ovat erilaisia, niitä saa jopa hieman hakea yleensä, tuota taas ei. Ja joo, tein nyt sitten hätäpäissäni puikkomallisen testin samalta valmistajalta... Ja tuosta viivasta ei enää voi erehtyä. Se on punainen ja sen näkee kunnolla. Apuva... Miten pystyn olla stressaamatta, sen verran ollut vastoinkäymisiä että sitä miettii vain pahinta vaikka iloinen pitäisi olla... :ashamed:
 
Minalo: Minä olisin näkevinäni hailakan viivan, missä on myös punaväriä.

Jzau: Ihan selvä haamulainen!! Vahvistumisia sinne ja varovaiset onnittelut myös:flower:

Dpo n.7 ja aamun testit näyttivät tältä RCeHLU - Image - Aijaa.com, näkeekö kukaan mitään? Ps. Älkää antako tuon kuopan häiritä, se viivanen on mielestäni sen vieressä..
 
Nyt tarttisin pikaista tulkinta-apua! Tänään ois luvassa juhlat, joissa tarkoitus nautiskella hieman alkoholipitoisia juomia. Oon nyt 3 päivänä testannu negan/viivanpaikan. Tänään kp 26/28-32. Ja tietysti olin jättänyt viimeisen testini tälle aamulle, jotta voisin olla varma. Noh, laitanpa kuvasarjan, mitä testille tapahtui niin antakaapa arvionne! :)


Testiajalla (n. 3 min)


Sitten lähti liikkeelle värikertymä (n. 10min)


Ja lopputulema (n. 20 min)


Livenä siis näkyy jotain punertavaa viivantapasta testiviivan kohdalla lopputuloksessa..En tiiä näkyykö se kuvassa. Mietin et onkohan se nyt tuosta värikertymästä johtuvaa..? Aaaaargh! Pitikö just ton maanantaikappaleen olla mun viimeinen testi!! :stick:
Minalo ihuna - siellä ON :heart:punaviivanen:heart::kiss:
..nyt jäi ottamati persaukset olalle - mie otan tänään tuon haamuisen kunniaksi kun viihteelle olen lähdössä jookos!?:D

..OI oi kunpa nyt vaan vahvistuisi.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
jzau Näen haalean vaalean punertavan viivan :)

Ajattelin liittyä joukkoon sillä aika hätäinen olen minäkin. Testasin ekan kerran jo dpo5, mutta eihän sieltä tietenkään mitään tullu.. Tänään dpo11 sain 1,5h rakossa olleesta pissasta kaksi viivaa joista toinen haaleni niin etten tiedä enää onko se viivanpaikka vai haamujen haamu. Jotain epämääräistä verenvuotoa on kolmatta päivää, mutta näkyi olevan loppumassa. Erilainen siis kuin normi menkat! dpo9 testasin myös ja sillonkin 2 viivaa, toinen niistä haaleni tosin kokonaan pois testiajan sisällä toisin kuin tänään. Vähän meinaa jännittää kun huomisaamuna ajattelin taas testata, pitäkää peukkuja! :popcorn:Ja jos joku ihmettelee minkä vuoksi menkoista(?) huolimatta testailen, niin oireitten. Lähinnä ajoittain pahankin pahoinvoinnin ja lisääntyneen ruokahalun(kummallinen yhdistelmä), vaikka onhan nuita muitakin...
 
Jaa-a Minalo, milloin testi on luettavissa? Mulla kävi RFSU:n kanssa niin, että n. 5-10min testauksen jälkeen lähti punainen värikertymä matkaan testissä, se oli semmonen nuppineulanpään kokoinen läntti, joka kulki testialueen läpi :D Mikä lie sitten.

Mutta asiaan. Jos positiivinen testi on luettavissa 5 min sisään ei myöhemmin, niin todennäkösesti nega? Vai? Viimesessä testissä nään jotain hailuraa värillistä kyllä, mutta kysmyskuuluu, että onko se tullut testiajan sisään?
 
YAW
Mie oon vähän samoilla linjoilla noiden testien kanssa, että testiajan sisällä pittäis tulkita. Oon niin monta kertaa saanut pregchekillä "haamun" testiajan jälkeen, että en edes osta sitä enää. Omalla kohdalla toimii kuin susi testi, eli ei tarkoita mulla koskaan raskautta.
 
jzau ja Janicas nään molempien testilöisissä haamuviivat ja hiukkasen näkyy punaväriäkin! Toivottavasti vahvistuu! :)

mur-mur ihuna kiitos! :heart: Kyllähän siinä eilisessä testissä haamunpoikasta oli..mutta minä en usko sen tarkoittaneen mitään, kun ilmesty silleen niin hassusti sen värikertymän myötä. Meninpäs sitten ja tirpasin, en ihan persseet olalle, mutta kumminkin! :D Ja nyt sitten on kauhee morkkis! ;) Enkä aio testata ellei menkat nyt sitten myöhästy..tiistaina-torstaina pitäs alkaa.

Jossukka ja YAW Täysin olen samaa mieltä teidän kanssa testien tulkitsemisesta testiajalla. Niin se on, ehottomasti. Mutta kun hätähousu usein tuppaa jäämään tuijottamaan sitä tikkua pidempään ja pidempään..:D Ja mä olen kans huomannu, että pregcheckiin on tullu tuo värikertymä ilmiö ihan vastikään. Huonompaan/epäluotettavampaan suuntaan siis on menneet nuokin testit. : /
 
Fenrir Ootkos testaillu tänään uudestaan?? :)

Mullahan sitten tarttui kauppareissulla mukaan testipaketti..Ja noita samoja pregcheck liuskoja jälleen sorruin ostaan. Minkäs sitä itselleen mahtaa, kun se pieni toivonkipinä palaa aina vaan sisuksissa..Niin kauan kun ei tätiä näy niin toivoa on, eiks se niin mee? :ashamed: Laitanpa teille taas kuvaketjun, kun sama ilmiö kävi kuin eilenkin..Enkä siis kastanut kuin reilut viisi sekuntia enkä ylittänyt max-viivaa..

Tässä vaiheessa sydän pamppaili hullun lailla! Nimittäin näkyy tollanen punanen viiva ennen tuota varsinaista värikertymää, joka on tulossa tuolta vasemmalta koko testiauleen levyisenä:



Ja sitten värikertymän jälkeen otettu kuva:



Ja lopuksi kuivunut testi (30min testin tekemisestä):



Voiii, miten paljon olisin halunnut ton ekan kuvan viivan pysyvänä tohon! :headwall:
 
MiNalo Jälkimmäisessä kuvassa näkyy kuitenkin viivanpaikka ja sulla vissiin vielä kiertoa jäljellä, joten eikun sormet ristiin ja toivotaan että pysyvä viiva ilmestyisi testiin!

Ja tosiaan testailin aamulla uudestaan. Haamuhan sieltä taas tuli, tällä kertaa siitä tosin jäi jotain näkyviinkin. Muistaakseni oli lukuajan loputtuakin erittäin hennosti punertava. Nyt en enää ole kuitenkaan perillä onko viiva harmaa vai minkä värinen mutta jotain siinä näkyy vieläkin. Tiedä nyt sitten mitä tuostakin pitäisi ajatella... Vielä en oikein uskalla riemuita, vaikka se epämääräinen vuoto ainakin loppui tänään=) Pitänee koittaa kärvistellä viikon puolivälin yli ja testailla sitten uudestaan. Malttaisinkin odottaa siihen asti:ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
mä yritin itselleni tolkuttaa että ei, älä testaa ainakaan viikkoon.. ei ei ei.. arvakkaa vaan kuk aosti testejä.. :S vielä en tehnyt mutta josko aamulla :D sais ainakin lyyä päätä seinään kun tietää ettei se nyt vielä voi mtn näyttää.. kp 20/27-28 :')
 
OneMore? Mäki ostin ekat testit noihin aikoihin ja tikuttelin joka aamu, negaa näytti ja ajattelin että tässä se sitten oli mutta kun tein testin sinä päivänä kun kuukautisten piti alkaa ni olihan siinä sitten kaksi viivaa :D Rahaa paloi ihan kiitettävästi testeihin ja jälkeen päin ärsyttää että edes piti tilata ja ostella niin kamalasti :D

En ole nyt niiden kolmen testin jälkeen uusia tehnyt kun koko ajan tunne että kyllä ne kuukautiset vaan kumminki alkaa vaikka kolmessa testissä plussa tullut, todella haaleat semmoset tosin. Ensi viikolla on aika lääkäriin muista syistä ja ajattelin kysyä että oliskiko mahollista tehdä testi että sais vaan sen varmistuksen.

Plussatuulia kaikille !! <3
 
Heippa.

Onemore? Oletko jo testannut?! :)

Minalo: Oletko tänään testannut? Minulle kävi vähän samanlaisesti, kuin sinulle tuon testin kanssa... :O Toivon sinnekkin viivan vahvistumista!:heart:

Voisitteko kertoa mitä täällä tapahtuu?! Aamulla tein vauvalan herkän r-testin. Ja melkein heti testin teon jälkeen se näytti tältä KeAztj - Image - Aijaa.com, mutta sitten se kuitenkin alkoi lähtemään tuosta ja jäljelle jäi vain todella hento haamunen, missä ehkä näkisin hieman punaväriä:confused: S3BJKo - Image - Aijaa.com. Varmaan joku maanantai kappale tuokin testi! :stick:
 
Janicas piti juuti kysyä että onko joillain kokemuksia vauvalan herkällä one step raskaustesteistä? Itse oon nyt paria tikkua kokeillut tässä loppukierron aikana.. En ole kyllä tuollaista kokenut mitä sinä! Outoa! onko muuten ollut käytössä ihan ok..?
Mietin kans että eikö joskus 25mIU testit saattanut näyttää paremmin kuin nämä herkät 10mIU??

Ja aiemmin oli puhetta että pregchechk kään ei olisi enää niin luotettava niin mikä on?! Tietty nämä ovat kaikki henkilökohtaisia juttuja pitkälti... c:)

Noh, näettekö tässä jotain:

one.step.herk. - Image - Aijaa.com

Ja tässä yritin negatiiviksi muokata, hieman myöhemmin..:

OLPnXQ - Image - Aijaa.com

On kp30/28-34 odottelin eilen/tänään jo menkkoja alkavaksi, kierrot vielä heittelevät mutta nyt ovat jo tasaantuneet hieman. Mielestäni oireita ei ole tässä kierrossa ollut, en niitä ole juuri edes etsinyt kun viime kierrolla olin niin varma että raskauduin ja kuinkas kävikään.. :/
 
no testasinhan minä.. mutta niinku arvelinkin.. ei se mitään näyttänyt.. mun oireet on laajentuneet :D mulle tulee herkästi etova olo nykyisin.. samalla tavalla kun kahdesta edellisestä, että jos en syö jotain tyyliin 2 tunnin välein niin jo laattaa lentää.. aamu alkoi klo 04:30 tuoremehulla siis :D ja veskis saa juosta TODELLA paljon enemmän ku normaalisti! apua.. jänskättää... ja vatsa on ku olis 6 kuulla.. kauhee pallukka :D turvotus on sellanen vauvamahaturvotus.. ei sellanen löllyräpläski niinku yleensä :)
 
Janicas No ompas sullekin sattunut ihmeellinen testitikku! :O Toivottavasti kummiskin enteilis nyt plussaa toi! Ja kyllä minä nään jälkimmäisessä kuvassa haaleen, ohuen viivasen, jossa on hitusen väriäkin. :)

Ansku-89 Nään sinunkin testissäsi haaleen haamulaisen! Melko selkeenkin jopa! Vahvistumisia sille! :heart: Se on aikas tympeetä et moniin eri testeihin tuppaa tulemaan se viivanpaikka/haamu testiajan jälkeen...kokemusta on, valitettavasti. : /

Mutta mutta....Minäpäs kusasin tikkuun jälleen aamusta ja myöskin nyt hetki sitten töistä kotiin tultuani. Ja minusta nyt vallan näyttäisi siltä, että sain jotain näkyviin jo testiajalla jopa! :D Kuvat tosin on otettu testiajan jälkeen, kun ei niitä ihan ihan hailuroita meinaa saada kameraan vangittua. Mutta siis testiajalla jo näkyi jotain paljaalla silmällä ja vahvemmaksi meni ajan kuluessa..

Tässä tän aamuinen:



Ja tässä hetki sitten tehty:


Näättekö saman mitä minä??!! :D Tosi haaleitahan nuo on, mutta musta ihan värillisiä..liian selkeitä ollakseen pelkkä viivanpaikka?? Huh heijaa, taitaa mulla olla taas vaaleanpunaiset lasit päässä! :rolleyes: :cool:
 
meikäläisen silmät on jo nin solmussa etten nää taas mitään missään :D hehee.. ostin tuossa clearbluen digitestin ja nyt tuntuu et meni pupu pöksyyn.. :O ja menkkojen alkuunkin on vielä aikaa.. :) n.6pvää ja cb:n testis lukee et saattais näyttää jo 4pvää ennen.. meneeköhän rahat ihan harakoille jos nyt meen malttamattomana pissiin tuohon.. no menee.. mutta kun ei jaksas oootttaa... kellään kokemusta Sofi testeistä joita voi netistä tilailla tuolta kotitesti.fi sivuilta.. ???
 
Kiitos MiNalo kommentistasi! se lämmitti hetkeksi sydäntä :) vaikka mies ei kyllä nähnyt mitään väriä.. ja itsekin epäilen kovasti.. noh, tässä ootellessa vielä, toivotaan parasta! Sinun testeisssä nään haaleta, mutta vähän on epäselvä... :/
 

Yhteistyössä