Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Ruska- Kiitos kuvasta :heart: kyllä mä tosta nyt nään paljon selvemmin, olisko se pikkuinen nyt tuolla mahassa kasvamassa :heart:

Yemina Kyllä mäkin näen testissäsi vaalenpunaista. Haamulta se minusta enemmän näyttää kuin viivapaikalta
 
Ruska-: No ehkäpä minäkin häivähdyksen nään punaista, mutta en halua elätellä liikaa toiveita ja kun tosiaan ennenkin olen viivanpaikkoja saanut.. Tosin en ikinä noin selkeitä! :eek:

Minalo: Voi ei.. :hug: Toivotaan, että sulla ovis olis ollut myöhemmin ja se plussa sieltä vielä tulisi!!

Yönenkeli: Tulet sitten heti kertomaan, kun testaat! Toivon plussaa.. :heart:

Tässä vielä muokattu kuva: VXgiLn - Image - Aijaa.com
Nyt on siis dpo n. 9..
 
jozzuuh Jotain nään tossa alkuperäisessä kuvassa..väristä on vaikee kyllä sanoa kun kuva on noin tumma. Toivottavasti vahvistuu! :)

Yemina Nään tuossa vain valkoisen viivanpaikan..Minä tuun kohta perässä kirveineni! :(

Tämän illan dippaus:


Mä nään siinä jotain...toooosi haaleen haaleeta. Mutta mulla hajoo pää! Mä haluun ne menkat enkä tällasta turhaan odottamista! :headwall:
 
Yemina mä sitten elättelen (turhia) toiveita sun puolesta :) koska kyllä toi näyttää todella paljon värillisemmälä, kuin pelkältä viivanpaikalta. Dippaile parin päivän päästä uusiks jos ois vahvistunu ;)

Mulla tänään dpo 6 ja tekis mieli rynnätä kauppaan ostamaan testejä, mutta koitan vielä hillitä itteni ja odotan ainakin sinne dpo 9 asti...ehkä :)
 
löysinpäs mielenkiintosta juttua kun tässä oon miettiny onko mun kroppa seonnu ton omppuetikan kans. Nyt on limat sun muut valkovuodot tullu niinkun kuuluukin ja ihan ihmeellsiä nippailuja ja selkään koskemisia, ja noin niinku normi ihmisellä tämä ois ovulaatio aikaa.
No tietty tutkailen kuukkelia ja löysin tämmöttiis juttua menkoista ja ovulaatiosta:

Ai mun ovulaatio olikin myöhässä, ei menkat
Ovulaatiota edeltävät vaiheet 2-3 voivat kestää yhteensä mitä tahansa 8 ja 30 päivän välillä — tai joskus jopa pidempään. Ts. jos kuukautisesi ovat myöhässä (etkä ole raskaana tai saanut “pikakeskenmenoa”), se johtuu siitä, että ovulaatio on alunperin myöhästynyt. Niinpä menkkojen myöhästyessä onkin tärkeämpää miettiä olosuhteita pari viikkoa edellisten menkkojen jälkeen kuin olosuhteita juuri ennen myöhästyneiden menkkojen “laskettua aikaa”.

Käytännön esimerkki:

Neiti X:llä on 28 päivän kuukautiskierto ja hänen ovulaationsa on tyypillisesti 14. päivä. Edelliset kuukautiset alkavat 1.1. Kuinka ollakaan 10.1. hän lähtee kahden viikon lomamatkalle, jossa tulee valvottua, bailattua, syötyä mitä sattuu ja ylipäätään elettyä todella “kuin pellossa” (muttei harrastettua seksiä… :) . Hän palaa kotiin 24. päivä.

No, teoriassa hänen seuraavien kuukautisiensa pitäisi alkaa 28. päivä, mutta koska elimistö tajuaa olleensa “poikkeustilassa” 10-24. päivä välisen ajan, se on lykännyt ovuloimista koko loman ajan. Niinpä ovulaatio kolahtaa päälle vasta 25.1. Koska ovulaation ja ovulaatiota seuraavien kuukautisten väli on yleensä suhteellisen muuttumaton, seuraavat kuukautiset tulevat 14 vrk ovulaation jälkeen eli 8.2. Näin hänen koko kiertonsa pituudeksi on tullut 39 vrk.
 
Minalo: Niin vähän arvelen, et se on pelkkä viivanpaikka... Mutta noh, parin päivän päästä selviää.. Sullakin näyttäis sielä joku viiva kummittelevan!!

Ruska-: Voih kiitos, itsekkin kyl mietin voiko olla muka noin selkeä jos on vaan viivanpaikka.. Mieskin jopa näki ton, ennen ei ole nähnyt mitään missään! :) Oi, tiedän tuon tunteen.. Sinnekkin toivon plussaa kunhan pääset testailemaan!! :heart:
Ps.. Mä oon miettinyt ihan samaa! Kuinka kätevää & helppoa olisi.. :whistle:
 
No kyllä se on sitten jo sillä selvä jos mieskin viivan näkee :D yleensä ne ovat niin puusilmiä, oma mies ainakin, viimeks kun ite on plussan testiin saanut ja sitä sitten miehelle tottakai hehkuttamaan ja näyttämään, niin toinen kysyy että "eikö tässä kuuluis olla kaks viivaa sillon jos se on plussa" :stick:
 
Yemina tai joku muu, joka tilaa noita ebay-halpiksia, kauanko kestää yleensä postituksessa? Kunhan mietin.. mähän en siis testaa seuraavan kerran ennenku menkat on totaalisen hävinny..:whistle:
Monesti oon kiinasta tilannu koruja tms ja saattanu kestää kuusikin viikkoa postituksessa, mietin vaan onko järkee tilailla, jos kestää niin kauan..
 
Onnea haamuisista ja plussasista!:heart:

Tähtitomu - itse lasken uuden kierron a i n a oviksesta - en kiertoni normi pituuden mukaan, mikä ollut aika nakutettuna sen 27-28 mutta nyt(alkoi muuttumaan n. 1v sitten)saattaa olla jo välillä 28-35 riippuen, onko ovis juurikin viipyillyt.

Viime kierrolla ovis Kp11 ja kiertoni jäi 26vrk pituiseksi, edellinen kierto taas Kp34 kun ovuloinkin v a s t a Kp21

Miun luteaalivaihe ollut myöskin aina sama - 14vrk.
..nyt viime kierto 15..m u t t a saattoipa ovis tulla vanhalla kanaselle;) viiveellä kuin mitä yleensä: ovis plussasta(kovista vatsakrampeista 15min. ajan) 12h sisään..ovis plus ja ovis siis aika tarkkaan 12h sisään.

Dippaillut olen O-testejä aikanaan vähintään kolmesti päivässä(aikaa on kun kotosalla olen ollut) ja hyvin oviksen saanyt yleensä bongattua.

Siitä aikas tarkkaan 12h ja kivut alkavat kuin salaman iskusta: ja kasvavat ja kasvavat:x..kestäen sen 15min..ja sitten jää vajaaksi vuorokaudeksi kipuilemaan munasarjat peppuun asti.:$

Miulle itselleni on ollut tärkeää tuntea oma kroppansa ja sen toiminta..tuo jotenhin sellaista rauhaa kun se toiminut niin säännöllisesti..vaan eipä toimi enää kuin kello - eestää tai jätättää pirulainen, vaikiampi enää sen toimintaa arvata..sitä se ikä teettää ja se kyllä pistäähin vitu***maan.:kieh:

..tämmöinen purkaus..:ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur :hug: Ymmärrän hyvin. Minullakin kroppa mennyt sekaisin, ja se turhauttaa suuresti.. Minulla ei liene syynä ikä (n.30v) vaan alkuvuoden sairastuminen, jolloin kroppaan pumpattiin hirveät määrät antibiootteja ja opiaatteja. Sen jälkeen ei mikään oo enää ollu enää ennakoitavissa, menkat ja ovikset tulee millon niitä huvittaa, ja tiputteluvuotojakin alkanu tulla, mitä mulla ei IKINÄ ennen oo ollu. :/
 
Yemina tottakai tulen nyt kun vaan vierähtäis tää aika riittävän nopeasti että pääsee testaileen :D

Lilypie itse just tilasin sekä o- testejä ja r-testejä ebayn kautta :p ne tuli englannista ja niissä taitaa mennä niin et max viikon kestää :)

esim. tässä 50 OVULATION/PREGNANCY/FERTILITY TEST TESTS + FP chart | eBay

tältä samaiselta omani tilasin tosin vain 25 :D mutta tuossa voi itse päättää kuinka monta kumpaakin ottaa tms :) Ja käyttö kokemus itsellä ainakin o-testeistä tosi hyvä se kuva rivihän löytyy tuolta aiempaa mutta on vielä tässä

 
Viimeksi muokattu:
Onko kellään tietoa kohdunnapukan toiminnasta? koitin googletella, mutta tuli kyllä niin epämääräistä tietoa etten oikein tiedä mitä uskoo ja mitä ei.

Mulla siis viime raskaudessa kun plussan sain niin kn oli sillä hetkellä ylhäällä ja kova, nyt dpo 7 ja eilen kn oli vielä alempana ja sellainen suht pehmeä, mutta tänään kun koitin niin oli vetäytynyt todella ylös, hyvä kun sormella siihen ylettyi. Oli vähän (ehkä) kovettunutkin.

Voisko tämä ehkä jopa meinata sitä että kiinnittyminen ois tapahtunut? mulla kun eilinen ja edellispäivä juili ja nippaili aikalailla :) mahtaakohan tuo kn heti reagoida, vai onko siihen mitään luottamista?

Kokemuksia kellään?
 
Oottelen edelleen sitä tätiä..Ja testasin tällekin päivää..


Voi miks ihmistä pitää kiduttaa tälleen!? Mahaakin on juilinu tänään, joten sais nyt vuoto tulla!

Mites Yemina tai jozzuuh..ootteko testannu tänään? :)
 
Juu testasinhan minä, illalla kahden tunnin pidätyksellä. Kyllä siihen viivaa taisi tulla, ainenkin kaverikin tunnusti näkevänsä, vaikkei aikasemmin ole nähnyt. Koitan kohta saada kuvaa, kun akku hieman on ensin latautunut..
 

Yhteistyössä