Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

puuromarja Onhan siinä sekin mahdollisuus ettei sulla nouse se Lh-hormooni niin korkealle oviksenkaan aikaan, että saisitkaan ihan huippuvahvaa plussaa. Joillakin kai se voi jäädä vähän haaleemmaksi, mutta silti on ovis. Toivotaan et oisit kumminki ovuloinnut tai se olis vasta edessä päin! Pääasia et talleteltu on! ;) :)
 
  • Tykkää
Reactions: puuromarja
teiju22 Vähän kauempaa otettu kuva ois ollu ehkä selkeempi, mutta tuotakin kun aikansa tuijotteli niin ehkä jotain tositositooosi hailakkaa haamua alko näyttää. :D Mutta tosiaan tarkempi kuva vois kertoo paremmin :)
 
MiNalo jes, uusimmassa näkyy! :heart:

yöperhonen hyvältä näyttää, onnea! :flower: =)

Kylla se on kuulkaas niin etta taalla varmaankin vaan kalastellaan One Steppiin viivanpaikkoja - ei tarvitse ostaa seuraavalla kerralla.


Harmi kun taalta ei saa Pregcheckeja. Edelleen odotellaan menkkoja alkavaksi kun ei tullut perjantaina - etta nyt sitten voi alkaa kaikkea valilta tanaan-ensi viikon perjantai.

Keskiviikkona koko paiva kipuilua mahassa. Lievaa polttoa, repimista sivuilta, ja alhaalta. Yhdessa vaiheessa kavellessa tuli niin voimakas repaisy, etta tuli oikeen parahdettua aaneen. Viime yona oli kuuma kuin uunissa ja olo on nihkea kaikin puolin. Rintoihin sattuu ja finneja puskee. Tynnyri olo. Oliskohan jo aika menkkojen tulla jos on tullakseen. Kylla puolentoista viikon valmistelut alkaa olla vahan liikaa.
 
Onnea yöperhoselle! Tosi tosi hienolta näyttää! :)

Joo, siis mullahan noita haamuja/viivanpaikkoja/mitälie tulee ja menee! Näin se vaan on. Ei ne ikinä siitä miksikään plussaksi muutu. Tän aamun testissä ei siis näkynyt mitään. :(
 
Cassyput Olenhan minä käyny. Endo mulla siis todettiin helmikuussa ja leikattiinkin. Gyne oli silloin sitä mieltä et katsellaan muutama kuukausi, koska mä kumminkin oon raskautunut 3 kertaa puolentoista vuoden aikana..keskenmenot on sit taas asia erikseen. Niihin ei syytä ole löytynyt. Syksyllä on taas aika naistentaudeille niin silloin varmaan katsotaan tilannetta. Jos mulla ois varaa niin menisin toki aikaisemmin yksityiselle tutkittavaksi, ennen kaikkea ultrattavaksi. Ei ole ultrattu skopian jälkeen, joten vähän mietityttää et mitähän tuolla mun sisällä tapahtuu.
 

Yhteistyössä