Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Itsellä omalla kohdalla ei niinkään sattuisi enää se pettyminen, vaan haluaisin saada varmistuksen asialle, ettei kyseessä ole kohdunulkoinen... Kolme kertaa olen soittanut ta:lle/neuvolaan ja veritestiä ei vaan saa. Jos tietäisin et ne kahden-kolmen päivän menkat oli oikeet menkat ja nyt eletään uutta kiertoa, olisi mieli levollisempi.. Vatsa vaan on turvoksissa ku pallo, ja kohdunnapukka melkein niin ulottumattomissa, ettei yletä. Valkkarii tulee koko ajan tosi paljon, joka on tosi epätyypillistä mulle! (sorry tmi!)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitomu;28687221:
juu apteekin oma
http://www.oriola.fi/Tuotteet/ApteekinRaskaustesti/

Taidan pitää nenäni kiinni kun noin hyvin luotetaan
Tähtitomu - tarkoititko minua?
..en mie siun sanomaasi millään tavoin kyseenalaistanut:)..itse olen siinä uskossa ollut että Apteekin omalla se 15min on max. tulkitsemisaika.
Varmaan googlettamalla löytäisin sen vastauksen minkä valmistaja laittanut eräällle kyselijälle, en vain jaksanut alkaa etsimään.

..löysin kyllä juttun(4/2009)joissa puhutaan Apteekin oman käyttöohjeissa max. 10min tulkitsemisajasta..
Oma dippaamani Apteekin oma 12/09 tärpistä tallella ja niissä ohjeissa tulkitsemisaika max.5min

Olisivatko ohjeistusta muuttaneet jossain vaiheessa 2009?
 
LilyPie Edelleenkin jaksamista sulle epäselvään tilanteeseesi! :hug: Tympeetä kun oma kroppa temppuilee! Jos viiva on pysynyt samanlaisena haamuna niin uskoisin että sulla on siellä yritystä ollunna, mutta ei oo pikkinen jaksanu tarttua kiinni. :( Näitä minullakin monen monta takana..

Dpo 8-9 aamun testailua..Voi että miten kovasti minä haluaisin (ja ansaitsisin) jo sen plussan! : / Ihan niin kuin kaikki muutkin täällä.
Kuvassa One Stepin testi:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilypie
Heipä hei taas pitkästä aikaa :wave: Tässä kierrossa käytin ekaa kertaa noita ovulaatiotestejä. Miten te noita tulkitsette? Ilmeisesti mulla on tuo ovulaatio aika myöhäisessä vaiheessa kiertoa.. Alimmainen on eiliseltä ja on jo haaleampi kuin edellinen. Eikö tuon viivan pitäisi olla kontrolliviivaa paksumpi? Onko mulla sitten ovulaatio vielä edessäpäin? 5YB6lM - Image - Aijaa.com
 
Itse sain kans tänä aamuna samanlaista viivaa mitä yöperhonen- ja minalo.Toivottavasti meidän viivat vahvistuis!

Lisäksi aamulla aivastaessa alamahassa tuntui repäsyä ja tänään ajoittaista huonoa oloa.
 
Heips!

Millaisia kokemuksia teillä on siitä, miten ovistestit reagoi raskauteen?
Ohessa kuva, kun plussasin esikoisesta dpo 11 eli ylinnä apteekin oma, vihreä david rtesti ja alin david o-testi.

SGU6mc - Image - Aijaa.com

Mulla ei siis ikinä toi ovistestin viiva tummentunu enempää. Ei ovulaation, eikä raskauden aikana. Muistaakseni joku on laittanu, et ovistesti ois tosi tumma, kun rtesti näyttää plussaa.
Muutenkin aika huonoja noi davidin testit.

Haamuilijoille paljon vahvistumisia ja plussatuulia muillekin!
 
Tähtitomu - tarkoititko minua?
..en mie siun sanomaasi millään tavoin kyseenalaistanut:)..itse olen siinä uskossa ollut että Apteekin omalla se 15min on max. tulkitsemisaika.
Varmaan googlettamalla löytäisin sen vastauksen minkä valmistaja laittanut eräällle kyselijälle, en vain jaksanut alkaa etsimään.

..löysin kyllä juttun(4/2009)joissa puhutaan Apteekin oman käyttöohjeissa max. 10min tulkitsemisajasta..
Oma dippaamani Apteekin oma 12/09 tärpistä tallella ja niissä ohjeissa tulkitsemisaika max.5min

Olisivatko ohjeistusta muuttaneet jossain vaiheessa 2009?
Hivenen kyllä sellanen olo tuli, mutta se oli, meni ja kuopattiin.

ps, 2009 tulkitsemisaika max.5min eli sama kun nytkin?
 
Mites mai- ja MiNalo?? Teittekö testiä tänään? Itellä tänään kp28 eikä menkkoja ainakaan vielä kuulu, vaikka eilisestä illasta asti tuntunu siltä et jtn lirahtaa housuun.. Edelliset kierrot ollu 27-28pv ni luulis kohta jtn tapahtuvan.. Aamulämmöt tänään 36,5. En tehny testiä tänään, vaan säästelen huomis aamuun jos ennen sitä ei menkat ala..!
 
MiNaloalemmassa ainaki nään jtn... Mutta onko siinä väriä, sitä en osaa sanoa..

Te jotka ootte saanu viivanpaikkoja, häviääkö ne testin kuivuttua?? Näin mulla käyny ennen, mut tossa eilisessä testissä näkyy edelleenki jotakin hyyyyvin haaleeta!
 
yöperhonen Joo enpä minäkään noissa oikein väriä erota..Taitavat olla pelkkiä viivanpaikkoja! : / Mun kokemuksen mukaan eri testeissä viivanpaikat häipyy ja toisissa ne jää kuivuneenakin näkyviin. Mä oon muutenkin tosi huono erottamaan viivanpaikat haamuista..
 
No minähän oon saanu PC:hen monia monia haamuja/viivanpaikkoja, jotka ei oo hävinny minnekään. Mutta sitä minä en tiedä et onko noissa kierroissa sit ollu yritystä vaiko ei..Oon siis saanut ihan näkyviä haamuja, jotka ei sitten lähteneet vahvistumaan.
 
Uusi kuumeilija palstalla terveppä terve kaikille :)

Mä en tiiä mitään mun kierrosta, kun oon vuosia syönyt minipillereitä, jollon mun kp on ollu noin 6kk ;) Muutaman kuun tässä ollut ilman pillereitä ja nyt oli tuntemusten mukaan ihan selvä ovulaatio. Laskennallinen munasolun kiinnittymisaika olis ollu keskimäärin to-pe...eilen testissä ei näkynyt mitään. Ai hivenenkö kärsimätön testaaja :D Voiskohan sitä huomenna vaikka testata sitten jo...taas...luin että hormonimäärä kasvaa 50% per vrk kiinnittymisen jälkeen, mut ei oikein tietoa kuinka pieneen pitoisuuteen testit on tehty. Kärsivällisyyttä kärsivällisyyttä :)
 
Heip. Tässä oon selaillut vauvakuumeilijoiden jenkkisivustoja, ja monet siellä päin käyttävät Preseediä ja oikeita munanvalkuaisia ovisaikaan, jos omat limat ovat vähäisiä.. Myös paljon käytetty oli Mucinex (limaa irrottava yskänlääke), joka kuulemma lisää limaneritystä myös tuolla alakerrassa. Yhdelläkään suomalaisella kuumeilupalstalla en oo näihin kikkoihin törmännyt, entäs muut? Onko joku kokeillut?

Omaan napaan ei uutta, kovin raskaana oleva on olo, vaan testit näyttää muuta. No sain kumminkin eilen lähetteen hcg-määritykseen, joten maanantaina selviää onko tämä kuumeilija vaan valeraskaana :whistle: Lämmöt on 37 pintaan, kn ylhäällä ja kiinni, valkkaria tulee enemmän kuin mulla ikinä edes ovisaikaan. Koko ajan pitää juosta vessassa tarkistamassa joko täti saapui. :/ Ovistakin testasin, ei ainakaan testin mukaan oo. Ja koko ajan ihan järkyttävä NÄLKÄ! Sitäkään ei oo koskaan, helposti saatan unohtaa ruokailut kokonaan, vasta illalla huomata et hups, onpas vähän heikko olo..ainiin enpä oo tainnu syödä tänään mitään. :O Kroppa on ihan seonnut. :(
 
minalo: puhelimella nään ylemmässä jotain viivaa ainakin.

Mä en ole ikinä saanut PC:n testeihin mitään viivanpaikkaa/haamua ellen oikeasti ole ollut raskaana, sen takia itseäni ainaki ne ihme viivat mietityttää tässä kierrossa..
 
Heipä hei taas pitkästä aikaa :wave: Tässä kierrossa käytin ekaa kertaa noita ovulaatiotestejä. Miten te noita tulkitsette? Ilmeisesti mulla on tuo ovulaatio aika myöhäisessä vaiheessa kiertoa.. Alimmainen on eiliseltä ja on jo haaleampi kuin edellinen. Eikö tuon viivan pitäisi olla kontrolliviivaa paksumpi? Onko mulla sitten ovulaatio vielä edessäpäin? 5YB6lM - Image - Aijaa.com
Tänään kp 23 tuli taas vahvempi viiva kuin tuo kp 21 ?? :confused: Auttakkee??
 
puuromarja Onko testiviiva nyt kontrollia vahvempi tai vähintään tasavahva? Mä saan ovistestiin joka kierron vaiheessa jonkinasteista viivasta. Ja se on siis välillä vahvempi ja välillä ihan olematon. Ovisplussa on sitten tooosi vahva ja selkee. Musta näyttäs negoilta ainakin kaikki nuo kuvassa olevat testit..
 

Yhteistyössä