mulla tuli ihan hiukka verta tuos lauantaina eli olis ollut ehkä dpo6. joten voih. jos huomen ekan tekis. silloin olis jo ehkä dpo10!Koskaan ei ole liian aikaista tehdä testi Periaatteessa ymmärtääkseni aikaisintaan dpo7 hedelmöitynyt munasolu kiinnittyy kohdunseinämään ja alkaa tuottaa hcg:ta mitattavissa olevia määriä, ja tällöinkin vasta todella herkillä testeillä. Tsemppiä!
Luulin että mulla oli ovis 5.4 koska digi hymyili ja kaks liuskatestiä. Nyt sitte viime lauantaina eli 20.4 tuli hirveet limat ja mahanippailut joten tein ovistestin, ja viivat meinas hypätä silmille Joko mulla oli 2 ovista tai sitte tuo eka ei ollut oikea ovis laisinkaanMitämitä himotestaajat auttakaa! Olen tehnyt ovistestiä kp09 lähtien. Ihan himmeää testiviivaa kunnes yhtäkkiä kp14 paukahti lähes tasavahvuinen. Sitten himmeni himmenemistään niin, että kp16 aivan haalea. Sitten yhtäkkiä alkoikin vahvistua, kp17 jo selkeästi erottuva ja tänään kp18 ei nyt testiviivan vahvuinen mutta silti selvästi vahvempi taas kuin eilinen. Johan tässä nyt rupeaa luulemaan vallan mitä, mutta ei kai se noin nopeasti tärpäämisen jälkeen näkyisi?? :O
Luulin että mulla oli ovis 5.4 koska digi hymyili ja kaks liuskatestiä. Nyt sitte viime lauantaina eli 20.4 tuli hirveet limat ja mahanippailut joten tein ovistestin, ja viivat meinas hypätä silmille Joko mulla oli 2 ovista tai sitte tuo eka ei ollut oikea ovis laisinkaan