Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Miramei Mä nään tuossa valkoisen viivanpaikan ja sen vieressä ohuen värikertymäviivasen..Sulla on niiiiin aikaset kp:t vielä joten toivoa on! :)

Sama juttu mulla..kp 24/30-32 ja dpo ehkä 7-8. Ja pakkohan se oli testata tällekin päivää! :D Halkaisin testin, joten siksi tuo liuska näyttää kärsineeltä. :LOL: Mä en tajuu miksi mä muka aina nään jonkinmoista viivaa! Ne kuuluisat vaaleanpunaiset lasit varmaan! ;)

Aijaa.com - 11616473
 
Minalo saattaa siinä tosiaan jotain pilkottaa tuossakin. Tää on ihan hirveää tämä malttamattomuus. Tosin lauantaina täytyy ainakin testata uskaltaako juhlia. Paitsi etten tiedä uskallanko ottaa mitään, vaikka negaa näyttäiski. Ovispäivä on kerranki tiedossa ja todella hyvin käytetty niin onhan siinä "riski".. hmmm
 
^^ Niimpä, miksihän sitä pitää olla niin hätähousu aina! :) Olisi paljon helpompaa, kun pystyisi saati malttaisi oottaa menkkojen oletettuun alkamispäivään..Hmm..ehkä mä sinuna juhlisin maltillisesti! ;) Mua naurattaa vieläpä sekin, että mun ois tällä hetkellä parasta olla tulematta raskaaksi ja silti kuumeilen ihan hullun lailla! :headwall:
 
Minä olen kokeillut ovistestejä että vahvistuisiko niissä viivat aamulla ja nyt eilisestä oli hiukan vahvistunut ja iltaviivat ollut heikompia. Ei pakosti kerro mitään, mutta jos vaikka alkaisi kunnolla vahvistua niin raaskisin testata raskaustestilläkin sitten :LOL:
Kyllä tämä himotestaus sen viime haamuilun jälkeen on iskenyt ja samoin pelko uudesta haamusta ja siitä että alkaakin vuotamaan. Olo on juurikin sellainen että voisi olla tärppi käynyt, mutta en uskalla enään edes ajatella sitä, mutta on vain testattava että saa jonkinlaisen "mielenrauhan" ja halu saada pikkuinen on niiiiiin suuri meillä molemmilla että... ei yrityksestä ainakaan ole kiinni ja oviksen aikaan oli aika "kiihkeää" eli siitä ei voi olla kiinni.
Toivotaan nyt niitä viivoja meille kaikille!

Niin ja minä olin näkevinäni pientä viivantapaista molempien testissä, mutta meillä on niin pienet dpo:t ettei vielä edes tiedä että onko...odotetaan muutama päivä niin sitten. Minullakin dpo 8, mutta kp 22 vasta...
 
Kitty mulla liukas valkkari loppukierrosta oli raskausoire, oon tainnut mainitakin jossain täällä mutta mainitsimpa nyt uudestaan :) Edelleenkin liukasta valkkaria suht runsaasti, viides viikko menossa jos nyt laitoin vau.fi:n laskuriin hedelmöittymisajankohdan oikein :) eli siis 4+2 suunilleen :)

ON: Mitättömät asiat saa raivon ja itkun partaalle ja välillä masukramppeja ja tota liukasta valkkaria, väsyttää myös tavallista enemmän ja usein nälkä, masuun mahtuu vaan pieniä määriä ruokaa kerralla. Älytön turvotus alavatsassa, jota vaikea peitellä :LOL: Hoikka olen siis normaalisti,pieni pömppis löytyy omasta takaa.

Toivottavasti ei haittaa että käyn täällä kirjoittelemassa omia kuulumisia välillä?
Tuntuu etten uskalla vielä minnekkään plussanneiden pinoon mennä kirjoittelemaan ennen ensimmäistä ultraa!
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo musta tossa toisessa testissä ei oo ihan niin selkeää haamua kuin siinä edellisessä. Voi toki johtua siitä kun testi on puolitettu. :) itselläni ovikseen pitäis vielä kalenterin mukaan olla aikaa, mutta tikku väittää jo muuta. Täytyy varoiks pupuilla ahkeraan. :) tulee ainakin harjoiteltua. XD
Onkohan jokatoinen päivä pupuilla tarpeeksi? Mielipiteitä? Jostain luin että silloin siittiöiden laatu olisi parempi kuin se että pupuilis joka päivä....
 
Heilanga Ei siinä olekaan! :D Kuten sanoin niin uskon sen eilisen olleen virheellinen tulos..Raskaana en mitä todennäköisimmin ole. Tärppionnea hurjasti sinne!
Niin ja unohin vastata sun kysymykseen..Mä olen kuullut ettei sillä ole oikeesti ole merkitystä pupuileeko joka päivä vai joka toinen päivä. Ihan fiiliksen mukaan vaan! Itse oon raskautunut kolmesti vain yhdestä ainoasta kerrasta ja kerran niin, että pupuiltiin tosi useasti oviksen aikaan.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa hätähousuilijat! <3

Minä erottaisin MiNalon testissä aivan haaleaa haamua, kuten myös aiemmin Kittynkin testeissä. Miramein tikussa sen sijaan näen vain valkoista viivanpaikkaa ja sen vieressä hitusen värikertymää. Toivottavasti se muuttuu haamulaisen kautta plussaksi! :)

Hirrrrrveeesti plussatuulosia kaikille tasapuolisesti!! :)
 
Tämmönen tänään:
Aijaa.com - ....

huomenna aattelin koittaa vähän luotettavampaa eli varmaanki apteekin oma kehiin. Monestihan nuo erityisen herkät näyttää huonommin viivaa ku ne normaali herkät eli pregcheckit ja apteekin omat. Luonnossa kyllä näyttää punasemmalta kuin eilinen ja muokattukkin vähemmän, mutta eihän näihin vielä mikään luottaminen ole :D
 
Mona Lisa Onnea!! :flower:

Miramei Mä nään kyllä tossa punertavan viivan..mutta sen vasemmalla puolella näkyynäyttöä kääntämällä myös valkoinen viivanpaikka. Eli tuo punertava viivanen näyttäs tulevan väärään kohtaan. Suosittelen kyllä tekemään apteekin oman! Se ainakin on luotettava testi! :)
 
Miramei mä olen joskus huomannut tuon saman ilmiön joillakin liuskatesteillä (mm. David)..tiiä sitte mistä se johtuu!? Mutta googletin tuon testin kuvahaulla ja vertasin niin sillä perusteella viiva olis väärässä kohdassa. Toivotaan kuitenkin että luotettavampi testi antaisi sen parhaan mahdollisen tuloksen!
 
Auttakaa nyt joku mua ymmärtämään mitä täällä tapahtuu... :wave:

Eilen piti menkkojen alkaa. Alkavat mulla yleensä heti kun aamulla nousen ylös sängystä kunnon vuodolla. Niinpä nytkin ryntäsin sängystä ylös suoraan vessaan. Yllätyksekseni ei mitään vuotoa ollutkaan - ei muuta kuin sellaista liisterimäistä valkkaria. Noh, tein sitten aamupisusta sekä ovistestin että r-testin. Ovistestissä oli nyt testiviiva selvästi lähtenyt tummumaan verrattuna siihen testiin jonka tein pari päivää aiemin. R-testissä olin näkevinäni haamujen haamun, mutta turhautuneena jonkun aikaa sitä tihrustettua juuri heränneillä silmillä tuumasin, että jos olisin raskaana pitäisi sen ainakin tässä vaiheessa jo näkyä kunnon viivana - ei pelkkänä haamuna.

Pari tuntia myöhemmin menin uudestaan käymään vessassa. Oli ihan sellainen tunne, että nyt ne menkat tosissaankin alkaa. Kaivoin esille kuukupin ja siteen (yleensä vuotoa niin paljon ekat päivät, että kuppi aina vuotaa yli). Pyhkiessäni huomasin, että paperiin tulikin vaan jotain ruskeaa limaa - ei siis verta, vaan sitkeää ruskeaa limaa. Noh, koska ajattelin, että se täti sieltä kuitenkin on tulossa tänään niin laitoin sekä kupin, että siteen paikoilleen.

Nyt olen kuppia joka vessakerran yhteydessä tarkastellut eikä vieläkään ole mitään veristä vuotoa. Kuppiin kerääntyy ainoastaan sitkeää valkkaria muutaman rihman verran. Silti vatsassa möyrii ihan niin kuin olisi menkat alkamassa. Tänään en ole mitään testejä tehnyt, koska ajattelin, että ihan turhaan niitä nyt teen kuitenkin.


Onko kellään mitään analyysiä siitä mitä mun kehossa oikein tapahtuu? Koskahan kantsii raskaustesti tehdä seuraavan kerran jos menkkoja ei nyt vaan ala kuulua? Mulla ei koskaan ennen ole ollut näin montaa kiertopäivää yhdessä kierrossa. Nyt ollaan menossa kp47!! Ennen ensimmäistä lastani kp:t oli aina tasan 29. Nyt lapsen saatuani kp:t ovat säännöllisesti olleet 45. Tämä on siis jotain aivan kauheaa... apuva, pliiiiiiis! :confused:
 
Mulla on ollut tosi usein just tuollaista valkkaria juuri ennen menkkoja ja siitäkin oon kuullut puhuttavan jonkinsortin limatulppana ennen kuukautisia. Valkovuoto kolmen raskauden aivan alussa taas on ollut aika juoksevaa. Nää perustuu nyt vain omiin kokemuksiin ja sulle toivon mieluista päätöstä kutkuttavalle tilanteelle. :)
 
Minalo kännykän kamera ei suostunu yhteistyöhön kun heijasti valo jotenki niin paljon niin siksi muokkasin. Eiköhän se huomenna oo vähän tummempi ettei tarttis kontrastia laittaa ja ehkä ois myös järkkäri käytössä eikä autossa :D Ja eilen tosiaan puhdas nega että kyllä tuo siinä mielessä kivempi ;) Siinä oiskin korvaamaton ilo synttärilahjaksi. Niin ja toivottavasti myös kestäis. Mulla on eka clomikuuri menossa.
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Minä olen kokeillut ovistestejä että vahvistuisiko niissä viivat aamulla ja nyt eilisestä oli hiukan vahvistunut ja iltaviivat ollut heikompia. Ei pakosti kerro mitään, mutta jos vaikka alkaisi kunnolla vahvistua niin raaskisin testata raskaustestilläkin sitten :LOL:
Kyllä tämä himotestaus sen viime haamuilun jälkeen on iskenyt ja samoin pelko uudesta haamusta ja siitä että alkaakin vuotamaan. Olo on juurikin sellainen että voisi olla tärppi käynyt, mutta en uskalla enään edes ajatella sitä, mutta on vain testattava että saa jonkinlaisen "mielenrauhan" ja halu saada pikkuinen on niiiiiin suuri meillä molemmilla että... ei yrityksestä ainakaan ole kiinni ja oviksen aikaan oli aika "kiihkeää" eli siitä ei voi olla kiinni.
Toivotaan nyt niitä viivoja meille kaikille!

Niin ja minä olin näkevinäni pientä viivantapaista molempien testissä, mutta meillä on niin pienet dpo:t ettei vielä edes tiedä että onko...odotetaan muutama päivä niin sitten. Minullakin dpo 8, mutta kp 22 vasta...
Huhuuuu!!!..jokos olet dippaillut uudemman kerran?:wave:
..kovasti siulle sitä ihunaa + tulevaksi toivon täällä:heart:
 

Yhteistyössä