Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Voiko olla... Taitaa olla mun miehellä jotain supersiittiöitä, ainoo kerta kun touhuttiin oli keskiviikkona ja hymynaama tuli digiovistestiin seuraavan viikon maanantaina ja tuolloin oviksen aikaan mulla niin kauhee migreeni ettei mitään harrastettu... Mä olen kyllä nyt ihan :O
 
Onko kellekään käynyt niin, että heti kusasun jälkeen ilmestyy ikkunaan IHAN yhtävahva viiva kuin kontrolliviiva, mutta se kestää vain noin kolme sek ja lähtee kulkeutumaan tikun alareunaa pitkin suorana viivana pois jättäen vain hailun lähes värittömän viivasen. Sitä kerkes jo melkein riemuita kolme sek, mutta sitte epätoivo, älä mene viiva pois, eiiiiii :(. Pregchek . .....mulla ilmeisesti pitkittynyt ovis, koska tikut reippaasti punaisella jo useamman päivän. Sekavaa savottaa tämä naisen elämä, argh ;)
 
Solene: Eka raskauden np-ultrassa kätilö totesi hedelmöittymisajankohdan.. siinä hetki mietittiin ja todettiin ettei mies ollut edes kotona tuolloin, heh.. ja tyttö tuli. Tytöt jaksaa venailla. Tiiä vaikka siis ;)
 
Ny saattaa tulla tyhmä kysymys, mutta so what :)) katsoin äsken tikkua tarkemmin ja sehän on ihan rähjääntynyt. Alareuna, just se kohta mistä se väriä alko kulkeutua pois oli kolhiintunut. Olisko se väri jäänyt kiinni siihen viivaan jos tikku ei ois ollu pahasti kolhittu? Joopa joo. Joskus tuntuu, että pitäs perustaa kriisiapua hätähousuille, alkaa saada ainakin täällä meillä melkoiset mittasuhteet tämä homma. Eilen en tiennyt olisinko itkenyt vai nauranut, kun mies tuli töistä kotiin. Sillä oli 6 pregchek pakettia kainalossa. Kertoi että otin hyllyn tyhjäksi( ja en edes pyytänyt tuomaan) voi raukkaa, alkaa hääkin oireilla :))
 
Viimeksi muokattu:
Onko kellekään käynyt niin, että heti kusasun jälkeen ilmestyy ikkunaan IHAN yhtävahva viiva kuin kontrolliviiva, mutta se kestää vain noin kolme sek ja lähtee kulkeutumaan tikun alareunaa pitkin suorana viivana pois jättäen vain hailun lähes värittömän viivasen. Sitä kerkes jo melkein riemuita kolme sek, mutta sitte epätoivo, älä mene viiva pois, eiiiiii :(. Pregchek . .....mulla ilmeisesti pitkittynyt ovis, koska tikut reippaasti punaisella jo useamman päivän. Sekavaa savottaa tämä naisen elämä, argh ;)
Minulle on! Siksi olin välillä menettää täysin järkeni!
 
Neinäsällä ja Heilangalla on ihan selvät viivat minun mielestä! :)

Nauroin tolle Aliaanan miehelle. :D Itse kerran ostin kolme pakettia kerralla, ja kyllä hävetti kassalla! Vitsit kun kassaneiti olisi tokaissut sen kuuluisan "eikö se yksi testi riittäkkään?" :stick:

Annikaeveliina jos sulla oli menkat 25.12, niin ehkä nuo haaleat viivanpaikat voisi enteillä ovista? Ihan hyvin päälle 20kp:llä ovuloi, reilustikin. Aika outoa jos ovulaatio olisi ollut joskus kp 5-6, sillon kohdun limakalvokin on vielä niin ohut. Mutta mahdollista kai sekin on. Toivotaan parasta. :)
 
Viimeksi muokattu:
keskenmenokierrossakin ovuloin suoraan kuukautisten jälkeen,ei kyllä kukaan osannut selittää miks mutta raskaana olin ja +7 viikolla meni kesken :/ mut tarkemmin ku mietein, ni mulla oli se kovin kipuisuus ja limavuodot siinä 3-5.1, kuis noin väärin muistinkaan.. toi kriisiryhmä olis kova sana, ite ainakin vois joku terapia olla paikallaan pikkuhiljaa ::D
 
Ja minä täällä, joka muka niin vannoin että ennen maanantaita en VARMASTI testaa. No, jäin vähänniinkuin vahingossa yksin apteekin eteen kauppakeskuksessa ja mitähän muutakaan tekemistä siinä testihullu keksisi minuutin itsehillinnän jälkeen. Lopputuloksena tietysti roskishaamuja sekä viivanpaikkaa, "kyllä kannatti" :LOL:

Ostin clearblue plus -testin (tai siis kaksi..) ja ekan tein heti eilen iltasella ja toisen nyt aamulla kun oikeasti oli pidätystä useampi tunti. Kumpaakaan ei tullut mitään, tänään kun tulin töistä niin vilkaisin vielä ja ekaan oli tullut haaleampi roskishaamu ja toiseen paljon vahvempi. No pikagoogletuksella selvisi että clearblue antaa roskishaamuja joten marssin kauppaan ja ostin pregcheckejä, kumpaankin tuli viivanpaikka? Joku viiva josta on mahdoton sanoa onko väriä vai ei. Toki ostin niitä useampia joten aamulla sitten taas testaan sillä :D

Testejä tullut elämän aikana tehtyjä ehkä satoja (epäilen mielenterveyttäni) enkä henk.koht kunnolla näkyviä roskishaamuja ole saanut jos en raskaana ole ollut joten arvon ladyt, kertokaa kokemuksia!

tässä siis se clearblue, en ole varma edes onko se samalla herkkyydellä kuin pc..

image - Aijaa.com
image - Aijaa.com
 
carioca mä olen saanut samanlaisen viivan tolla plussalla enkä ollut raskaana, mut se ei silti tarkoita ettetkö voisi olla raskaana. :)

Testasinpa taas minäkin, ajantaju jotenki kadoksissa kun luulin tuon viivan poikkasen ilmestyneen vasta 15 päästä, mutta kun tarkistin kelloa tää kuva olikin viiden minuutin sisällä...näkeekö kukaan muu. Väriä on vaikea saada näihin kuviin perhana.

image - Aijaa.com

Sitten reilusti ajan jälkeen.
image - Aijaa.com
 
Sunflower11
CB:n plus-miinus testi antaa kyllä selkeitä roskishaamuja, tarkoittamatta mitään. Siksi niitä (tai muitakaan testejä) ei kannata tulkita testiajan jälkeen =)

Heilangalla en itte ainakaan nää mitään.
 

Yhteistyössä