Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Heippa!

Mahtaakohan kukaan muistaa minua.. Ainakin itse nään täällä pari tuttua joiden nimet muistan :) Itse siis pari kuukautta sitten plussasin täällä ja se meni ikävä kyllä kesken.. Kauhea kokemus, vieläkin se pyörii päässä koko ajan:'(

Mutta ajattelin josko jollain olisi kokemusta heti keskenmenon jälkeen uudelleen raskaaksi? Mulla tuli eilen liman seassa hiukan verta, siis tosi vähän ja nyt ihmettelen mistä se voisi johtua? Mahdollisesta kiinnittymisestä vaiko ovulaatiosta?! Hmm.. Tein huvikseen r-testikin tänää ja siihen tuli toodella himmeä haamulainen. Jännittää ja pelottaa samaan aikaan. Kohtu mulla on jo pari viikkoa sitten ultrattu tyhjäksi ja testitkin ovat olleet negoja enne tätä. Kiitos jo etukäteen, jos joku jaksaa vastailla:heart:
 
Yemina Tosi ikävä kuulla keskenmenostasi! :hug: Kauanko sulla siitä nyt on? Alkoiko vuoto itsestään vai tehtiinkö lääkkeellinen tyhjennys tai kaavinta? Jos muuten kiinnostaa etkä olisikaan nyt vielä raskaana niin olet erittäin tervetullut tuonne meidän keskenmenon jälkeen kuumeileviin. Sieltä saisit ainakin tukea ja neuvoja! :)
 
Minalo:: Siitä on nyt melkein neljä viikkoa. Ja juu vuoto alkoi yhtäkkiä itsestään ja siitä sitten pääsin ultraan jossa todettiin sikiön menehtyneen.. Np-ultra olisi ollut kolme päivää tuon jälkeen.... Tämä tapahtui rv 12 siis. Piti mennä kaavintaan, mutta vuoto runsastui ja kaikki tuli itellään pois. Okei, kiitos vinkistä.. Voisinkin käydä siellä jo vähän kurkkimassa teidän juttuja:heart:
 
Yemina Okei, eli ajallisesti ainakin sopisi se et oisit uudelleen raskaana! :) a Toivotaan et sellainen ois tilanne! Itsellä ei ole kokemusta heti km:n jälkeen raskautumisesta vaan on mennyt joka kerta vähintään puol vuotta. Ja tällä hetkellä viimeisimmästä km:sta on kulunut jo vuosi kohta. Mutta tulehan mukaan meidän jorinoihin jos haluut! Meillä on ihan huippu kannustava ryhmä! :)
 
Hei täällä liitytään hätähousujen ryhmään. Tää hätähousu testaili jo tänään, dpo lienee 8-9 ja omaan silmään näkyy haamujen haamu. Onko joku muu yhtä hyvä kuvittelemaan :D




Muoks.. nyt taas näyttää niin puhtaalta negalta koneella :(
 
Viimeksi muokattu:
mun puhelimen kamera on niin surkee että saa tosi tarkkaa koittaa ottaa kuvaa et suostuu tallentaa selvää kuvaa. No huomiseksi aamuksi ois sitten toisen merkkinen testi. En tiiä raaskiiko tuhlaa digiä vielä. Raskauteen ei jaksa kyllä uskoa jotenkaa vaikka oireen tynkää kyllä on.
 

Yhteistyössä