Ruska: käypä hakemassa CB digin, se kertoo totuuden Mä plussasin viime viikolla ovistestillä (suurinpiirtein samanlainen viiva kuin sulla) ja seuraavana aamuna sain sitten Sofi ja David testeillä haamuja. Sitä seuraavana päivänä tuli CB digiin "Raskaana 2-3" Mulle nuo liuskatestit antavat haaleita plussia vaikka menkat ovatkin myöhässä, tällä kertaa sain vahvan viivan Sofi testiin vasta vko digi-plussan jälkeen.
Täytyis kai hakea, mut kun se digitesti tuntuu aina jotenkin niin tylyltä ratkaisulta kun testi ilmottaa kylmästi vaan "raskaana" tai "ei raskaana" ja mä tykkään noista viivoista paremmin tihrustaa kun ne saattaa antaa ees jotain toivoo, vaikkei sitä oliskaan..silti ne menkat on aina jotenki pehmeempi laskeutuminen todellisuuteen kuin se digi yhyy
Ei mun tämän aamuiset viivaset r-testissä näyttäny mitään uutta..ihan yhtä tyhjää, joten kai se kirves on taas vaan näiltä osin heitettävä kaivoon. Huomenna tai ylihuomenna viimeistään pitäis taas täti punaisen kurvailla paikalle...hmh.
Muoks: EHKÄ SITTENKIN! testiajan SISÄÄN jopa alkoi haamuilemaan enemmän kuin eilen! ja siinä on mielestäni nyt jo ripaus punaväriä, ja eilen kyttäsin niitä testejä kunnon päivänvalossa ulkona, nyt olen tässä keittiössä missä ei näe edes meikata ikinä kunnolla :::)) mutta ny jäitä pöksyyn ja toivon että tämä ois totta ja että en näe omiani ja että viiva siitä vielä vahvistuis. Voipi olla että mulla on sitten ovis ollu joku päivä oletettua myöhemmin tai kiinnittyminen ei oo ollut silloin kun kuvittelin sen olevan...ei osaa sanoa.
Josko tää nyt vihdoin olis sitä itseään 2 VUODEN ODOTUKSEN jälkeen iiks. Otan kuvan tuosta testistä sitten päivemmällä, jos toi viivanen pysyy hengissä sinne asti muuttumattomana ja saatte te "ammattilaiset" sitten kertoa mulle että mitä hän näyttää pitää vissiin uskaltautua nyt se digi käydä ostamassa....koitan nyt vaan itelleni sanoa että toi ei vielä kerro mitään, kun on kaikesta huolimatta joku haamujen esi-isä, eikä vielä kannattais kyllä varmaan innostua.
Viimeksi muokattu: