Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mua ketuttaa ja nyt kun aloin jostain kumman syystä testailemaan, vaikka menkatkaan ei vielä oo myöhässä.
Niitä kävijöitä kun on voinu olla ennenkin ihan huomaamatta..
Nyt pelkään, että putoon vaan niin korkeelta jos menkat alkaa. :(
 
Callizo en oo ihan varma.. : / Puhelimella kun katoin niin edelleen sitä samaa himmeän himmeää jotain...

PiHoo suosittelen digitestejä. Osta se viikkonäytöllinen niin saat suurinpiirtein tietää missä oot menossa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Theran, jes! Ainakin sulla osui eilen ihan hyvän saumaan tallettelut. On kavereita odottamassa munista :)!!

PiHoo. Ymmärrän toki paniikib mutta jos sulla ei ole edes menkat myöhässä ja viiva on noin tumma niin siltä osin kaikki o kyllä todella hyvin. Tietysti mikään ei takaa onnistunutta raskautta mut viivojen vahvuutta ja menkkojen alkua sun ei ainakaan tarvitse jännittää :)!!
 
  • Tykkää
Reactions: PiHoo ja Theran
Nooo. Ainahan toki tallettelu voi olla hyväksi mutta noi päivää ennen ovista tallettelut on tuntunu olevan aika nappeja. Simpat elää kuitenkin vähintään pari päivää siellä sisuksissa. Mut jos saat miehen kaadettua nii hyvä niiin ;)

Empuska. :hug:
 
PiHoo minä just pari viikkoa sitten arvoin 10mIU testin kanssa että näkyykö siinä jotain vai ei ja tein lopulta sitten digin, kun siinä ei tarvi tihrusta että onko vai ei ja se heitti suoraan että raskaana 1-2vko. :) Ja mulla oli silloin liuskatesteissä toooooosi paljon haaleammat viivat kuin sulla. Nuo sun on jo sen verran tummuneita että raskaushormoonia alkaa olemaan jo aika paljon.
 
No niin mä muistelin et joku oli saanut tosi haaleaa tikulla mutta digitaalinen oli antanut selkeän. :)
Kylläpä nyt sit alkoi jännittää et tärppääkö.. :p niin että milloin sitä edes kannattaa aloittaa testaaminen. :D koska hätähousu oon niin todennäköisesti ihan liian aikaisin. :D
 
Kp1 olettaisin! :) mulla on ensi vkolla käynti sairaalassa naisten polilla, mitähän siellä ensimmäisellä käynnillä tehdään? Mennäänkö sinne yksin vai miehen kanssa?

Kaikki verikokeet yms sellaiset on otettu, lääkäri teki lähetteen ivf hoitoihin. Juuri täytin sen esitietolomakkeen missä piti täyttää menkkojen alkamispäivä ja onko kipuja yms yms.
Näköjään kun ei mukula saa muuten alkua niin kai se on noihin hoitoihin lähdettävä :(
 

Yhteistyössä