Callizo näin jotain ihan haaleaa viivanhailuraa siellä
empuska toivotaan parasta!
).( täällä alkoikin sitten menkat.. etuajassa vieläpä, siis 28/30. Eipä tuo mikään yllätys ollutkaan, täällähän siis tämä oli vasta ensimmäinen ihan kunnonkunnon yritys
vaikka yritys aloitettiinkin viime elokuussa, oli alussa probleemana se että mulla jäi kuukautiset pois juuri silloin kun aloitettiin yritys, luultavasti hirveän stressin (aloitin uuden työn) ja liikkumisenkin takia. Ne sitten käynnistettiin Teroluteilla ja joulukuussa sitten oli eka yritys kun bongasin ovulaation. Sitten ei ovulaatiota nää kuulunutkaan kunnes nyt kun aloitettiin Menopur huhtikuussa, joten siis periaatteessa yk2
Joten ei muuta kun taas lääkettä napaan ja uutta yritystä muutaman viikon päästä!
Kesällä on ainakin aikaa panostaa tähän ihan täysillä kun on 2 kuukauden kesäloma - siispä ei stressin stressiä joten munasolujenkaan ei sitä tartte pelästyä..
ja mies matkustelee työnsä puolesta mutta voi kesälomansa ajoittaa oviksen aikaan sekä seuraavan kuukauden voin minä matkustaa sen perässä kun oviksen aika on
Niin ja noihin testeihin en aio enää niin luottaa.. mutta tuskin pystyn silti olemaan tekemättä
ihanteellistahan se olis jos pystyis testailemaan vasta kun menkat on jääneet pois mutta saatanhan mä jonkun testin ennenkin tehdä - sehän on osa tätä hommaa