Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Nyt mä tarviin apuja tulkintojen kanssa, en tiedä enää yhtään mihin tulokseen luottaa ja mihin ei. Mitä mieltä olette, koska ovis on tapahtunut vai onko vasta tapahtumassa? Mitä ihmettä mun kropassa tapahtuu? Kierron aiemmat kuvat täällä ja viimeisimmät tässä. Oletin oviksen olleen jo kp20, sitten kp22 ja tänään tuo kp24 näyttää taas noin vahvaa. Kyseessä One Stepin ovulaatiotestit.

Kävin jo hakemassa toisen merkkiset testit ja odottelen viel jokusen aikaa, että voi lirautella mutta oon kyllä erittäin hämilläni :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Huokaus... kp31 eikä vieläkään menkoista jälkeäkään.

Viimeksi testattu r-testillä nega maanantaina. Kai sitä pitäs pikkuhiljaa testailla uudelleen r-testillä. Ovistestejä tein tässä välissä pari, niissä on jotain väriä, mut ei kovinkaan paljoo, niitäkää iha positiivisina pitää voi.
Jotenki r-testin negat vaan tuntuu niin ahalle että niitä testejä ei haluttaisi tehdä turhaan. On vaan jotenkin niin vahva tunne et ei vaan oo tärpänny.
En oikein tiedä mitä teen jos menkat ei ilmesty tyyliin viikonloppuunkaan mennessä mutta plussaa ei tule... Odotanko suosiolla että joo ehkä tää on pco:n oireita tai kierto vielä hakee itteään pillerien jäljiltä (vaikka söin niitä vain vuoden ja lopetin pari kuuta sitten). vai pitäisikö mennä läääkäriin.

On se vaikeeta. Samaan aikaan himottaa testata, toisaalta inhottaa ajatuskin et taas tulee nega :D
 
Äh, mulla menee hermot ja usko ja kaikki. En halua ees kuvata noita kun kuvissa mitään näy kuitenkaan... Ovistestin viiva on yhä tummumaan päin, näyttäs siltä että lähenee jo kontrolliviivan väriä. Mut r-testin haamujenhaamulainen ei vahvistu.

Liityn Cristal3:sen kanssa epätoivoilijoihin. :headwall: Onko sulla mitään muutosta tilanteeseen?
 
RiiMini, juu, pc:llä tuntuu että tulee noita haamuja jatkuvasti. Nuo perhosen nettisivuilta tilatut todella herkät testit, näyttääkö myös viivanpaikkaa selvästi? Miulla tuli nimittäin haamu äsken sellaisenkin, mutten saanut kuvattua sitä kunnolla.

Taitaa olla että nään viivoja vaan joka paikassa tällä hetkellä!
 
Hei taas kaikille, pipu- is back! :D

Taitaa olla marraskuuta kun viimeksi kommenttia heitin, olen kyllä melkein päivittäin käynyt keskustelua lukemassa ja kuvia tiirailemassa ;)

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä kaikille piinailijoille!

Oma napaa: Pidettiin joulukuu taukoa aktiiviselta yrittämiseltä, uutena vuotena napsahti tasan kolme vuotta yrittämistä täyteen. Jotenkin niin urhauttavaa kun joka toinen tuttu on vatsapystyssä tai vasta saaneet muksun :/

Mutta ei auta yritys jatkuu. Nyt kp 19 menossa, dpo 8. Rinnat olleet jo viis päivää älyttömän arat, alavatsa kramppailee melkein koko ajan enemmälti vasemmalta puolelta. Viikonloppuna oli aivan ihmeellistä kipua, se alkoi alavatsalta säteili vas. nivuseen ja siitä reiteen asti. Lisäks oon tosi väsynyt, tosin flunssaakin on ollut jo jonkin aikaa joten johtuu varmaan siitä.

Testailin eilen ja tänään ja liitän nyt kuvankin mukaan. Jotain olin näkevinäni, mutta niin pitkään tuli testejä toljotettua, joten varmaan jo mielikuvitus rupes laukkaamaan :D Ylempi eilisen alempi tältä aamulta.

kp19dpo8

dpo8
 
Viimeksi muokattu:
pipu- Kyllä mää tuossa alemmassa testissa oon näkevinäni viivasen! :) Toivotaan että joulukuun yritystauko on tuonut tulosta ja viirulainen lähtee tummumaan ja sillehhän on hyvin aikaakin kun dpo noin pieni vasta :heart:

Itsellä alkaa raskaushaaveet tältä kierrolta loppua. Yleensä mulla ei siis ole ikinä mitään kipuja tisseissä, muutakuin silloin kun parina kiertona haamun olen saanut testiin ja kohta vuoto onkin alkanut. Tässä kierrossa tissit on taas kipeytyneet ja tuo jonkunlainen haamukin tuli, mutta jotenkin uskoisin, että jos raskaus olis jatkuakseen niin kipu myös lisääntyisi. Tuntuu vaan vähenevän :( Puuh, nyt voisin pitää testauksesta tauon ja koittaa malttaa lauantaihin.

Todellisuudessa tuun varmaan taas huomenna testejäni tänne näyttelemään :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Tein pari päivää sitten herkän, kun ihmettelin noita viivoja, mutta puhdasta negaa näytti. Nyt oon ajatellu testata vasta viikon päästä perjantaina. Ovista tikutan vielä tikut loppuun, niitä taitaa pari olla.

Klo. 17 one step näytti taas tosi vahvaa, samasta pissasta rfsu haaleampi haamu. tiedä sitten :D
 
Oon mä ehkä vähän höpshtäny, ovistestejä teen vaikka kuinka ja r-testien tekemisen ajatteluki ahistaa...

No mutta tui nyt otettua kuva kun tein "oikeappisemmin" viel nyt illalla ovistestin. ylhäällä aamun testi ja alla äsken tehty testi. Ärsyttää kun en ikinä saa noista kunnon kuvaa vaa värit tuntuu aina kuvaan haalentuvan, heh. Aamutestissähän on pieni viiru tummaa vasemmassa laidassa, irl tuo iltatesti on ihmeen vahvakin viiva, ei kuitenkana ihan tasavahva. Vaikka kai se on vaan tätä loppukierron lh-nousua.
kp31
Tohon äskeiseen ilmesty myös toi sininen tahra, en iiä mitä oikeen sähläsin ja mistä se tuli.
 
Zuhina hyvin vahvistuu :)

Heidip lueskelin joskus yhtä lapsettomuusblogia jossa kävi tolleeen. Oli vahva viiva ovistestissä ja haaleni ja muutaman pv päästä uusi tosi vahva. Ovis olikin vasta jälkimmäinen josta plussaS. :) Toivottavasti noi sunki viivat tietää hyvää tavalla tai toisella :). Eihän sulla oo mitään pco taustalla? Sellaiset taitaa saada tummia viivoja useasti kierron aikana.
 
Heidip minäkin meinasin sanoa, että jos on pco:ta, niin se saattaa tehdä tuollaista. Mut minä lähtisin siitä, että ovis varmaan on myöhässä ja lempisin sitten minkä vaan miehestä irti saisin.

Ovis testaus on kyllä kans yksi lajinsa.

.. ärsyttävää kirjoittaa tabletilla, kun kirjoittaa ties mitä sanoja.. tyydyn nyt lukemaan kun ei tästä tule nyt mitään.
 
En ole koskaan itse ovulaatiotestejä tehnyt, liikaa kai lukenut niiden tulkinnanvaraisuudesta, tai ei kai ne sinänsä tulkinnanvaraisia jos vaan saa sen oikean ajan napattua, mutta en mä kyllä osaisi. Rakettitiedettä. Luotan vaan oloihin ja keskiarvoon. :D

Huomenna aamusta testaan tuon yhden tikun, sellainen on vielä kaapissa. Jos se edelleen on pos niin apteekkiin hakemaan joku kiva cb. Jos ei ole pos, no, sitten ei ole. Siinä tapauksessa petytään aamulla. Toisaalta olo ei ole mihinkään hävinnyt ja lukuisista vessaansyöksyistä huolimatta kuivilla edelleen ollaan.

Jotenkin hiljainen keskustelultaan tuo syyskuisten, plussatkaa kaveriksi vielä, mahdollisimman moni. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas
RiiMini ja Tammityttö Mitään ei ole tutkittu, että eihän sitä tiedä ja mulla on ennestään kaks lasta (esikoista yritettiin saada alulle 1½ vuotta). Ja koska toinen merkki näytti selkeästi haaleampaa kuin tuo One Step niin uskon oviksen olleen jo. Jos nyt malttaisi sitten viikon olla testailematta. Jos jatkossa on samaa niin pitänee lekurilla käydä..
 
Naamiolammas peukkuja! !

Heidip. Eiköhän toi sit mee normaalivaihteluun :) tosin pcolle on tyypillistä että ekaa lasta joutuu yrittää ja sit raskaus tavallaan vie hetkeksi munasarjat normaalitilaan ja tokalapsi tuleekin joskus helposti yks kaks :)! Mutta eipä huolita siitä, piinaillaan :D!

Mun ne ovistestiplussat ei ilmeisesti merkannu mitään
Lämmöt oli kolme pv korkeat ja nyt normaalit eikä olossa oo mitään. Pyh.
 
Heidi p. Mä sanoisin että tuo kp24 on o+.

Mulla ovistestit kuopusta yrittäessä oli aina melkein plussia monta päivää, mutta sitten se oikea plussa kyllä erottui. Ei kuulemma ollut pco:ta, vaikka ovistestien mukaan olisi sellaista voinut kuvitella. Nyt taas ovistestit on mulla joskus tehneet sitä että melkein plussa, tasavahvat lähes, sitten haalenee ja viikon päästä onkin sitten se oikea plussa.
 
Heippa :) kerronpa nyt tilanteeni. Kävin eilen lääkärissä ja asia oli niin kuin puhuin. Ovulaatio oli skipannut tuon ajan kun olin flunssassa! Nyt eilen limoja tullut ja munasarjoja sattui.. mies tosin panikoi eilen ja ei tehty "toimituksia".. tänään oli rauhallisempi ja sanoi että voidaan me tehdä vielä yksi lapsi jos se on sulle tärkeää.

Eilen tehty ovistesti oli nega vaikka kanamuna limaa havaittu. Tänään ovistesti plussa. Mulla ei kovin "vahvaa" plussaa ole koskaan tullut noihin pregchekkeihin.. laitan kuvat alle ovistesteistä kun lataan ne ensin puhelimella :)

http://aijaa.com/QSGBng
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas

Yhteistyössä