Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heippa, yksi piinailija lisää... Mulla tosin esikoisen syntymän jälkeen ilmeisesti imetyksen vuoksi ei ole vielä kuukautisia ollutkaan enkä ovulaatioita ole viitsinyt/raskinut/osannut testata joten piinailen lähinnä pohtimalla milloin oi milloin ja joskus oireita kuvitellessani raskaustestejä tekemällä :LOL: Esikoisen kohdalla (yllätys)raskaus tuli itelle selväksi vasta viikolla 7 joten Pikku Kakkosen kohdalla olis kiva jännätä alusta asti :)

Testejä tilasin netistä jo... Mitkäs olis hyviä mutta halpoja?
 
Eilen negaa apteekin testillä, raskausoireet selvääkin selvemmät. Rinnat kipeet, selkä jomottaa, liikutun kaikesta, pahoinvontia. Neljäs tulossa, mitäs ihmettä? En muista yhtään koska olen testaillut edellisistä, ne kun ovat jo isoja. Kuinkas pian teillä on näkynyt? :O
 
Täällä (epätoivoinen) piinailu jatkuu, tai ehkä oikeestaa nyt toivon että menkat jo alkais ettei tartteis enää odotella... Nyt kp28/30-31 ja pe iltana kouristeli mahaa ja pohdin että ei kai menkat nyt jo ala (kp26) ja sit eilen pari kertaa vv rusehtavaa vaan pyyhkiessä, kuten tänäki aamuna..meinaako tää nyt 4päivää ennakoida menkkoja, normisti rvv vaan päivä-puoltoista.. Ehkäpä otan joulun jälkeen yhteyttä perheneuvolaan ja kyselen kui nopeesti sinne pääsee ku yks clomiraskaus jo takana eikä tääkää nyt tunnu onnistuvan kuukausien yrittämisen jälkeen... Kuinka ihanaa olisi ollut plussa-joululahja ja tammikuussa kertoa perheelle reissuun lähtiessä pienestä salamatkustajasta....*huokaus
 
Eilen negaa apteekin testillä, raskausoireet selvääkin selvemmät. Rinnat kipeet, selkä jomottaa, liikutun kaikesta, pahoinvontia. Neljäs tulossa, mitäs ihmettä? En muista yhtään koska olen testaillut edellisistä, ne kun ovat jo isoja. Kuinkas pian teillä on näkynyt? :O
Mulla liki samoja oireita, selkää ei jomota mutta vasenta munista pistää/polttaa välillä hetkellisesti. Tissit on todella kipeänä.
Kp35 tein negatestin (tihrustamalla ehkä haaleaakin haaleampi viiva). Jouluaattona ajattelin seuraavaksi testata, tänään kp 37/27-32. Edellisistä olen saanut plussan testiin vasta rv6+3, että onhan tässä vielä toivoa mutta mielessä on käynyt kaikki keskenmenosta kohdunulkoiseen yms.

Kiitoksia edelliseen kysymykseeni vastanneille ;)

Plussarikasta Joulua kaikille :heart:
 
Minni-1 kyllä munkin puh näytöllä joku viivankohta tossa ekassa kuvassa näkyy?

Onko tää ovis kipuilu iha normaalia näilöä dpo 3-4? Alaselkää ja alamahaa jomottaa aina vaa.. välilöä häviää ja taas on takasin.. :( ikävän tuntusta..
 
Piti minunkin tehdä vielä iltapäivällä claerbluen plus testi mutta eipä siinäkään näkynyt yhtään mitään!!! Joten heitän kirveen kaivoon ja täytyy sanoa että ottaa päähän kun pientä oravaa jonka kävyt on viety...
 

Yhteistyössä