Ihan ekaks onnea kaikille kahden viivan saaneille! Itse olen huono analysoimaan, kommentoimaan ja näkemään mitään viivoja missään (siksi itse luotan vaan digeihin), mutta ehkä siihenkin oppis...
Minä taidan tulla tänne ton otsikon "piinailijoiden" vuoksi, yritän hillitä testauksia (paitsi ovis)..Olen myös tuolla vauva haaveissa 2015 (vai mitenkä se meni..?)- ketjussa..
Mutta ihan jotenkin olen sekaisin näistä omista "oireista", vai voiko olla vielä mitään oireita vai mielenkepposia.. Miulla taitais olla kp 21/30-31 menossa, myöhäseen ovikseen uskon enemmin kuin aikaiseen..aloitin testaukset kp 12-> ja hetihän silloin pärähti hymynaama digiin :O kesken kuivan kauden, kp 13 papakoe kuivuudesta johtuenkin sattui.. Peittoa heiluteltu kp 12-14, ja 17-19, toinen hymynaama osui tuohon kp 18, samaan syssyyn järjettömän kipukohtauksen kanssa, turvotusta ja menkkamaista kipua kesti noin 3h.
Nyt kp 21 ehkä havaittavissa jotai vuotoo (olo ehkä enemmän kostea, kun mitä on nähtävissä), juilimista siellä ja täällä ja miten sattuu, päätä särkee, nuhaisuutta välillä, sormien turvotusta, nännit vähän nöpöllään ja vähän enemmän tuntevat kuin normaalisti (liekö johtuu myös vilusta, vaikkei lämpöä ole ku normi 36,4).. Ehkäpä sitä niin kovasti toivoo, mutta aika epäileväinen olen..
Meillähän on 1v8kk poika clomeilla avustettu, siksi nyt tarkasti noita oviksia yritän bongailla ja pitää vähän kirjaa kierrosta jotta on sit jotai dokumenttia kun on lääkärin aika..