Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Jomppe En mä kyllä keskeytystä tekis kuin pakottavista lääketieteellisistä syistä. Eli jos vastikään tehty sektio tietäis huonoa tässä raskaudessa mun tai vauvan terveydelle. Mutta eniten tympäsee nyt se, jos tässä on kyseessä keskeytynyt keskenmeno, jonka vuoksi joutuu lääkkeelliseen tyhjennykseen. Toivon mieluummin jos keskenmeno on että tulis itsekseen poissa.

• Tykkää
Reactions: Jomppe75
Onnea plussanneille!

Tervetuloahaikara Minä tulin raskaaksi kierrossa missä noin hieno ovisplussa! Mut sinun kp:t valtavat.. kai teit raskaustestinkin!

MiNalo Minä ymmärrän sinun huolen noista viivoista. Minulla meni nuo viivat suht tuollai siinä ttuulimunassa kesällä. Ei vaan tummunu tasavahvaksi koskaan vaik kuopuksesta tummu viidessä päivässä eka testin teosta. Nyt piti testata taas iha urakalla eka plussan jälkeen ja tasavahvaksi kyllä testi meni ennen rv5 ja 5+0 digi 3+. En halua manata mutta tiedän noi sinun fiilikset vaikka kui hieno viiva tikussa onkin. Toivon että kaikki olisi kuitenkin kunnossa koska pieni ihme tämä teille on =). Ja taatusti pärjäät kahden vaippaikäisen kanssa! Entäs jos soittasit neuvolaan ja pyytäisit lähetteen aluksi hcg määritykseen verestä? Ja varmasti saisit lähetteen ultraan parin viikon päähän äitipolille. Ei tarviis noiden tikkujen kaa vehata.

• Tykkää
Reactions: MiNalo
nelHM arvasinkin et tiedät varsin hyvin, mistä mä puhun. Ja mullakin se yksi varhainen keskenmeno, jossa viivat ei vahvistuneet kunnolla. Kyllä nainen tietää mitä omassa kropassa tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Minä odottelen vielä viikon verran josko vuoo alkaisi itsekseen. Se olisi kaikkein parasta tässä mun tilanteessa. En halua mennä mihinkään ultrattavaksi ja sitten todetaan ettei masussa ole elämää ja sitten joudun kauheiden kipujen saattelemana, pakotettuna vuotamaan. Ei, kyllä se vuoto sieltä tulee kohta itsekseen.

Huijui, en oo ikinä tänne postannut mitään kun ei ole tullut mitään edes hämäriä viivoja tikkuihin. Tänään taas hätähousuna teki mieli tehdä testi, dpo 10, ja 5 min jälkeen katoinkin että nega tuli. Sit join muutaman sipauksen kahvia, luin Facea ja ajattelin et heitetäänpä se testi roskiin. Katsoin sitä ja HERRANEN JUMALA siellä näkyy jotain punaista testiviivassa! Onko tää nyt mun eka haamuviiva. Otin siitä valokuvia ja kuvamanipulaatiolla siitä tuli jopa melko selkeä. Oli pakko testata kun en voinut luottaa silmiini että näenkö vaan aistiharhoja kun niin toivon että siellä olis jotain. Mutta jotain pigmenttiä siellä on!! Yritetty 2 v josta vain viimeiset 6 kk on ollut kiertoja, vauvakuumetta taas 10 v! Miehelle on varattu spermatesti mutta jos tää nyt tulis punaiseksi niin ehkä sinnekään ei sit vielä tarttis mennä!

Ensimmäinen ilman mitään kuvankäsittelyä

Ja toinen kun kontrastit on vedetty yli

lapanen onnea, hieno plussa! MiNalo sulla myös tosi vahva mun silmään, yritä olla nyt miettimättä pahinta ja koita iloita :)

Mä löysin kaapista testin ja aamulirusta uitin, ei ihme että DPO7 ei mitää näkyny, ei edes haamua. Mulla on ollu ihan hirveen oireeton kierto, yleensä jos jonkinmoista oiretta. Tänään tunsin ekaa kertaa iihan pientä nippailua oikealla alavatsalla, tuntuu et pikkuhiljaa voimistuu. Kuitenkin tunne aika pientä, voisko kertoa jostain? Eikös kiinnittyminenki tapahdu jo dpo6?

Moi taas. Onnea kaikille plussanneille!!

Täällä odotan perjantaita kuin kuuta nousevaa, että saan testata! Eilen oli vähä äklö olo ja illalla oli lämmöt 37,0 (normisti 35,9-36,5) ja nyt päivällä 36,9.
Eilen ukolle oli tarkoitus mäkättää siivoamisesta, mutta suunniteltu huutokonsertti olikin itkunsekainen valitusvirsi :LOL:

Mä kyllä aijon huomenna testata kaikesta aikaisuudesta huolimatta, mulla alkaa kasvaa sarvi tuohon ottaan kun tuo kohdun seutu särkee!!!!!
Se ois sitten huomenna dpo9 mutta en pety vaikkei mitään näkyisi, otan sitten tähän panadolia jo, ei jaksa jatkuvaa juiloa...

Onnea UmmIman!!

Kiitos kaikille onnittelijoille ja onnea kaikille muillekin plussaajille!

Vielä en omaan plussaani viitsi täysillä uskoa. Tai uskon ja uskon, mutta uskon vielä enemmän kunhan näen tulevien päivien/viikkojen aikana viivan vahvistuvan. Menkkojenkin pitäisi tässä viikonloppuna alkaa, joten silloin jo viimeistään taidan uskoa raskautuneeni kun menkat jäävät sikseen. En kuulkaas menkkoja kaipaakaan ihan toviin vaikka reilu puoli vuotta niistäkin on kärvistelty esikoisen syntymän jälkeen.

Taidan jossain vaiheessa ostaa parit digitestit ja testaan seuraavan kerran viikonloppuna tai alkuviikosta, toisen sitten parin viikon päästä. Nyt pitäisi olla öpauttiarallaa rv 3+1, joten vielä ei pidä nuolaista ettei tipahda.

Toivon teidän piinailijoiden liittyvän seuraani heinäkuisiin tai vähintään tuleviin elokuisiin. En ole itse vielä liittynyt, mutta katsotaan sitten tilannetta ensi viikolla. Pessimisti ei pety :)

Johan alkoi plussia satelemaan! ISOSTI onnea kaikille!! :)

Mä en tajuu tätä mun juttua, en sitten yhtään! Viikonloppuna testailin la ja su perhoset.fi erittäin herkillä ne kaks haamua (laitoin kuvaa aiemmin). Näettekö te niissä jotain? Vai oonko mä kuvitellut kaiken? Eikö viivanpaikan pitäis olla väritön? Tänään aamulla samalla testillä NEGA! Ei edes testiajan jälkeen mitään! Ja ennen noita haamuja pe oli selkee nega myös. Kp on nyt kait 37/28-29 enkä mä tajuu mikä hitto mun kroppaa vaivaa!? Mitä noi haamut on ollu tuol välissä?? Ne tuli ihan testiajallakin vielä.
Oireetkaan ei oo hävinny mihinkää, ennemminki lisääntyny toi kohdun seudun "arkuus". Tänäänäkin aamusta kun kävin töissä vähänkään tärähtäen istumaan, sattu se tömähdys kohtuun. Ja kun venyttelen itseni ihan suoraks, tuntuu se sellaselta kireeltä koko alavatsan seutu. Vaikee selittää, mut normi olo ei o tod. oo.
Hain töitten jälkee digin millä aattelin huomen aamulla testata. Saa nähä mikä on tuomio. :(

-Unnaunna

Unna vähän samanlaiset meiningit täällä. En nyt kännykällä pääse katsomaan niitä kuviasi :\ Mulla ois kp 32/31 mutta dpo ois huomen jo 18. Välillä testeissä haamua testiajalla, välillä negaa, tänää davidis selkee värillinen viiva testiajalla ja pc:ssä viiru testiajan jälkeen.

Mä vaan haluisin sen vuodon tähän väliin... toivottavasti tilanteesi selviää pian unna!

Viimeksi muokattu:
Unnaunna Nään kyllä sun viionlopun testeissä haaleet haamut. Voisko sit olla et oli pieni on yrittäny tarrautua kiinni, ns. hipaissut kohdun seinämää ja näin ollen hcg hieman noussut. Tai oisko sulla voinu ollakin ovulaatio vasta nyt vikkonloppuna? Sehän voi kans näkyä raskaustesteissä haamuna, melko selkeenäkin. Tsemppiä epätietoisuuteen! :hug:

Mulla tuli tänään postiluukusta Sofin testejä..en oo aikasemmin niitä kokeillu. Jännä juttu, miten erilailla näyttää kuin pregcheck. Pc:ssä paljon selkeempi viiva! :O Kuvassa pc jo kuivunu täysin, iltapäivällä tehty testi.
20141111 192104

Unna pääsinkin tiiraamaan ne sinun kuvat ja selkeet viivathan siinä!! Tuli sitten mieleen kun sanoit että oli jotain vuotoa ollut? Muistin et mullaki oli loppuviikosta (ehkä pe) vähän kirkasta verta pyyhittäessä ja lauantainakin tuli tippa. Luulin kans et ne menkat alko mut tyrehty heti alkuunsa..

MiNalo: mua niin jännittää toi sun tilanne, että pakko oli käydä tiiraa. Nythän tuo pc:n viiva alkaa olla hyvä? Eikä raskauksia voi oikein verrata keskenään, kun kiinnittymiseen voi mennä eri aikaa ja lisäksi ethän sä tiedä milloin ovis ollut, siittiöt voi elää pitkäänkin hedelmöittymiskykyisinä.

Yhteistyössä